18. BÖLÜM

3.9K 208 25
                                    

Uzun zaman sonra tekrar, keyifli okumalar<3

Bölüm şarkısı: Köfn/ Güneşe dokundum

Ben televizyon izlemeye dalmışken bir anda iki yanıma oturan Azer ve Ayaz ile yerimden sıçradım.

İkisi bir anda birbirlerine bakıp bana döndüler ve ağzımın bir karış açık kalacağı şeyi söylediler "Sevgilimiz olur musun?"

Dedikleri şeyi bir 2-3 dakika kavramaya çalıştım. Belki başka bir şey demişlerdi de ben yanlış anlamıştım. Belki de hayal görüyordum. Kendimi çimdikleyince hayal olmadığını anlayıp bana beklentiyle bakan iki adama baktım.

"Ne?"

"Bak Ege ne söylersen kabulümüz tamam mı? Ama bizi reddetmesi istemiyoruz. Seviyoruz seni."

"Siz gerçekten üçüncü bir kişiyi aranıza almak mı istiyorsunuz?" Diye sordum hala şaşkındım.

Böyle bir şeyi bana söyleyecekleri aklın ucundan dahi geçmiyordu. Tamam bana bazen bebeğim, güzelim falan diyorlardı ama ben onu beni sevimli buldukları için diyorlar sanıyordum.

"Ege biz şunu fark ettik ki," dedi Azer daha sonra cümleye Ayaz devam etti. "Biz her zaman eksikmişiz. Sen kabul eder bizim sevgilimiz olursan, biz tamamlanacağız. Evet üçlü olacağız ama bir bütün olacağız."

"Ben... Ben nasıl olacak bilmiyorum." Gerçekten bilmiyordum 3 kişi... Nasıl olacaktık ki biz evet ben de onları seviyorum ama hiçbir zaman birlikte olacağımızı düşünmemiştim. Aramızda illaki ayrımcılık olacaktı. En azından ben böyle düşünüyordum.

Düşüncelerimi dile getirerek "Aramızda illaki ayrımcılık olacak." Dedim.

"Biz olacağını düşünmüyoruz güzelim. Sen sadece cevabını söyle bize."

En azından deneyebilirdik değil mi? Sonuçta bende onları seviyordum. Artık mutlu olmak benimde hakkımdı.

İkisine de bakıp kafamı salladım "Tamam sevgiliniz olurum." dedim biraz utanarak Ayaz kocaman gülümseyip "İşte benim sevgilim" dedi ve bana sıkıca sarıldı. Ben de ona sarıldım tabii, sevgilimdi sonuçta öyle değil mi?

Azer'e baktığımda hayranlık da bize bakıyordu. Yanımıza biraz yaklaştığında elimi uzattım ona. Beraber sıkıca sarıldığımızda Azer bizden ayrılıp bana baktı, "Seni öpebilir miyiz?"

Kalbim hiç iyi değil. Kafamı salladım "Öpebilirsiniz." dedim zar zor. Çok heyecanlanmıştım ilk önce Azer yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

Gözlerimi kapatıp ondan bir hamle beklerken aramızda üçüncü bir dudak hissettim. Ayaz sanırım dayanamamış olacak ki bize katılmıştı. Yüzümü avucunun içine aldı ve yüzümün her yerini öpmeye başladı.

Ben tabi gıdıklandığım için gülerek Azer'den yardım istedim "Azer ahaha kurtar beni ahahah."

Azer beni Ayaz'ın dudaklarından kurtarırken hala gülümsüyordum. Ayaz tekrar bana atılacakken, Azer Ayaz'ın elinden tutup kolunun altına aldı. "Yeter her yerini salya yaptın çocuğun."dedi. Beni öperken kendisi çok farklıydı sanki.

"Olsun benim sevgilim bana bir şey demez. Değil mi sevgilim?" Sevgilim dedi...

"Evet öpebilirsiniz ikiniz de."

Azer dişlerini sıkarak çenemin iki yanından tutup kendine çekti ve "Ağzını yerim çocuk" deyip dudağıma sert bir öpücük kondurdu. "Ohh mis gibi mis" diyerek geri çekildi.

Daha sonra Ayaz, Azer'in göğüsten ayrılıp "Ben de ben de." Diyerek beni öpmeye başladı. İki dudağımı birden ağzına alıp emerek geri çekilince dudaklarımı yaladım.

Azer ikimize de bakıp "Benim lavaboya gitmem gerek." diyerek gitti.

Ne olmuştu ki şimdi? Hem gözleri neden koyulaşmıştı?

Merhabaaa

Ayyy ben sizi çok özledimm😢

Evet uzun zaman oldu ama yine buradayım. Kusuruma bakmayın lütfen 🙏 Aksilikler peşimi bırakmıyor bir türlü.

Ama bundan sonra daha sık gelmeye çalışıcam. Bu üç bebeği özlediğinizi biliyorum.
Bugün belki bir bölüm daha gelir...

AY IŞIĞI 🌙 BXBXbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin