Capitolul 7

1.2K 132 25
                                    

Capitol tradus de 

Neclar, neclar, neclar. 

Am putut destinge cu ușurință spatele unui copil mic, cârlionții lui blonzi săltau în timp ce fugea în brațele unei persoane. Brațe puternice și tatuate îl înconjoară pe tânărul băiat și îl ridică. Am putut să-mi simt inima care bătea din ce în ce mai tare și m-am înecat, când am realizat că bărbatul din visul meu era întradevăr Harry. Lângă el stătea o femeie brunetă, care îl gândila pe băiețel, dar nu i-am putut recunoște fața. 

Priveliștea aceea mi-a făcut inima să se frângă și m-am putut auzi cum îmi spuneam să mă trezesc 

"Trezește-te, Sian." 

"Trezește-te, Sian."

 Acea șcenă se repeta încontinu și îmi venea să mă omor pentru că nu îmi respectam propriile dorințe. Voiam doar să mă trezesc pentru a nu le mai vedea. 

La dracu, trezește-te! 

" Ești bine? " Dylan m-a întrebat folosind o voce răgușită, suspinând și tușind. " M-ai lovit unde mă doare mai tare, când dormeai. Oricum, sunt bine, scuze."

 " N-ai făcut nimic, doar am avut un vis ciudat. " Mi-am pus mâna pe piept ca să-mi controlez bătăile inimii. Imaginea Harry având un copil mă înfioara, mă rănea și mă facea să mă simt rău. Sentimentul era mult prea familiar și îmi facea pieptul să se aruciască la fiecare bătaie a inimii mele. Dylan m-a mângâiat pe cot și a căscat obosit. Am sesizat că Soarele încă nu răsărise și eu eram trează de-a binelea, ce ciudat. " Merg să aduc ceva de băut, mă întorc. " Am spus și mi-am aruncat pătura de pe mine. Când mi-am dat jos din pat, am atins, cu piciorul, cadoul de la Harry. Am apucat cadoul și numărul lui Harry de pe masă.

Am desfăcut hârtia de împachetat și m-am uitat la cutia din fața mea.M-am uitat la scări,respirând,înainte să o desfac și să mă uit șocată.O frumoasă cutiuță muzicală stă în fața mea,numele meu gravat pe aceasta și o delicată fundă albastră pe capac.Am înghițit în sec înainte să o deschid și să oftez din nou,iar balerina se ridică din cutie și începe să se învârtă.O melodie frumoasă răsună prin bucătăria mea la 4 dimineața și scrânjesc din dinți înainte să găsesc hârtiuța albă care a alunecat din cutie.

Către:Sian

De la:Harry.

La multi ani,frumoaso.

Am format repede numărul lui pe telefonul meu și îl pun la ureche,Sună de câteva ori înainte ca Harry să răspundă și pe atunci îmi rodeam unghiile.Am atât de multe întrebări referitoare la cutia muzicala și ce e cu ea.După ce practic i-am spus că nu vreau să îl mai văd și că nu îl mai iubesc,el îmi ia ceva de ziua mea.Nu știam ce să gândesc despre asta și nu vroiam să iau gestul dulce al lui Harry în ceva ce nu era.

"Alo?" Vocea sa este amestecată cu somn și înghit în sec înainte să merg spre cutie.

"Hey,tocmai am deschis cadoul tău" Am spus dregându-mi glasul.

"Și ai spunat la 4 dimineața să îmi spui?" Chicotește obosit.Este urmat de un căscat și aproape m-am cutremurat la sunet "Ceva e în neregulă" Concluzionează.

"Nimic nu e în neregulă.Doar eram trează și ți-am deschis cadul" Spun ridicând din umeri.

"Continui să îți spui asta poate te vei crede,dar eu nu" Spune și oftez înainte să îmi dau ochii peste cap.

"De ce toată lumea crede că mă știe decât mă știu eu?"

"Pentru că chiar te știu mai bine decât te ști,iubire.Timp de două luni am petrecut cu tine fiecare moment"

"Ți-am spus asta ieri.A trecut un an,lucrurile s-au schimbat.Nu mai sunt aceeași persoană." Spun prinzând marginea mesei.Ce l-ar face să înțeleagă asta.Nu mai sunt aceeași fată pe care a lăsat-o acum un an în cabină.Sunt o fată complet diferită cu o mentalitate complet diferită.O întreagă nouă Sian este in rol și nici Harry sau mama mea nu pare să priceapă.Ce este atât de greu.

"Ce te deranjază?" Mă ignoră complet.

"Nimic" Râd "Sunt bine,trebuie să plec"

"Okay.te iubesc.La revedere" Spune înainte să închidă.Îmi mușc buza,îndepărtând telefonul de la ureche și oftând.

"Sian?" Vocea tatălui meu se aude prin bucătărie.Lumina este aprinsă și tresar,întorcându-mă să îl văd pe tata cu o față obosită și îmbrăcat cu un halat.Mâinile sale sunt băgate în buzunar,ochii roșii și obosiți  "Ce faci trează?" Spune apropiindu-se.

"Am avut un coșmar" Spun "Nu am putut să dorm"

"Mama ta mi-a spus ce s-a întâmplat" Spune oftând "Nu știu ce nu lasă să treacă,dar vreau ca tu să ști că te iubește.Eu las chestia asta pentru că pare că tu ai trecut peste și ești într-un final într-un loc de care ești mulțumită.Nu plângi până ce adormi și nu ești la fel de nervoasă pe cât erai" Spune gesticulând să stau jos.Înghit în sec înainte să o fac și acult papicii lui de casă pe podeaua bucătăriei "Ca tatăl tău mereu mă aștept ca fetița mea să fie sinceră cu mine.Niciodată nu m-ai minți și ai ține lucuri departe de ochii mei,nu?"

"Nu,tată"

"Mm" Murmură "Deci,între noi doi,care este povestea din spatele răpitorului și de nu  le spui autorităților.Cred că nu te-a aminințat" Spune.Mă uit la el pentru câteva secunde apoi mă uit în jos și mă joc cu degetele.

"Nu" Oftez

"Deci,spune-mi" Spune și își pune mâna peste a mea

"Îl iubeam" Mă confesez "Doar nu vreau să îl văd pierzând timpul în temniță,chiar dacă nu îl mai iubesc.Am trecut peste,paguba deja a fost produsă și îmi doresc să trec peste"

"Iubești persoana care te-a răpit" Spune "Asta..nu este okay"

"Nu îl iubesc" Mă rățoiesc "L-am iubit.Trecut"

"Atâta timp cât nu mai este .Să iubești o persoană care te-a luat de lângă familia ta,nu este sănătos.Îmi cer  scuze pentru ceea ce ți s-a întâmplat și sunt atât de mândru de tine că ai trecut peste.Doar îmi dovedește că am crescut o fată puternică" Zâmbește mângâindu-mi mâna înainte să se ridice.El geme și se ridică,căscând obosit înainte să meargă spre scări "Odihnește-te înainte ca soarele să răsară" Spune înainte să meargă pe scări.

Gândurile îmi trec prin cap,cu putere iar ele par să aibă propria gură.Închid cutiuța și  o duc sus cu mine și mă duc în pat.Dylan imediat vine lângă mine și înfășoară un braț în jurul meu,băgându-și capul în sânul meu înainte să meargă la culcare.Arunc nota pe care Harry a atașat-o cu cadoul meu în sertar și închid ochii.

_________________

Îmi pare răăăăăăăăăuuu că nu am mai postat.Am avut niște treabă.Sper  să ajung să postez mai des.

P.S. Dacă aveți timp,poate treceți pe la noua mea carte,The Curb :3

Trapped In England (Continuare "Made In England")Where stories live. Discover now