Hyuka'nın Şerefsizliği

801 43 8
                                    

1 Yıl Önce 

Taehyun yürüyüş yapıyordu. Taehyun evinin olduğu sokağın 2 arka sokağındayken takip edildiğini hissetti. Arkasını dönüp kontrol etti ama kimse yoktu sonra önünü dönüp hızlı adımlarla yürümeye başladı. Taehyun yürümeye başlayınca arkasından da adım sesleri geliyordu ama arkasını döndüğünde boş sokakla karşılaşıyordu.

Taehyun "Çok film izliyorum" dedi ve hemen evinin olduğu sokağa girdi. Apartmana girdi ve evinin anahtarını çıkardı. Eve tam girecekken arkasında birini hissetti, arkasını hıphızlı döndü. Döner dönmez ağzı kapandı bu yüzden bağıramadı. Karşısında Hyuka vardı. Hyuka Taehyun'un açtığı kapıdan Taehyun'u da alıp girdi ve kapıyı kapattı.

Hyuka "Benim sakin ol" Hyuka elini Taehyun'un ağzından çekti.

Taehyun "NAPIYORSUN YA?!" Taehyun korkmuştu çünkü Hyuka'yla birbirlerinden haz etmezlerdi.

Hyuka "Bir gün burada kalacam. Kalacak yerim yok" Taehyun kafasını sağa sola salladı.

Taehyun "Hayır ya" Hyuka cebinden bıçak çıkarttı.

Hyuka "Duyamadım" Taehyun korktu.

Taehyun "Tamam kal" Hyuka mutfağa doğru yürüdü.

Hyuka "Su içicem istiyon mu?!" 

Taehyun "Olur dicem de getirmicen ki" Taehyun salona geçip koltuğa oturdu. Bir süre sonra Hyuka elinde iki bardakla geldi.

Hyuka "Al" Taehyun şok oldu.

Taehyun "Sen ve su getirmek" dedi ve bardağı aldı.

Hyuka "Mal mısın lan?! Ver geri o zaman!!" Taehyun bardağı kendine çekti.

Taehyun "Tamam ya bir şey demedim" Taehyun suyu dikleyip masaya koydu. Hyuka da diğer koltuğa oturup suyunu içti. Hyuka ara sıra Taehyun'a bakıyordu. Taehyun terlemeye başlamıştı çünkü Hyuka suyun içine yanında Taehyun için getirdiği azdırıcı ilacından koymuştu. Hyuka Taehyun'un yanına oturup elini Taehyun'un terleyen yüzünde gezdirdi.

Hyuka "Noldu?" Taehyun elliyle kendine yelpaze yapıyordu.

Taehyun "Çok sıcak" Hyuka sırıttı.

Hyuka "Yoo sen bence bana yükseldin" Hyuka kahkaha attı. Taehyun Hyuka'dan uzaklaşmaya çalıştı ama çok geçti. Hyuka hemen Taehyun'u koltuğa yatırdı ve üstüne oturdu.

Taehyun "Hyuka napıyorsun?" Taehyun kalkmaya çalıştı.

Hyuka "Sana kötülük yapmayı seviyorum" 

Taehyun "Hyuka bırak beni" Hyuka Taehyun'un ellerini tutup kafasının üstüne kaldırdı.

Taehyun "Hyuka bırak lütfen" Hyuka Taehyun'u dinlemeden ellerini bağladı.

Taehyun "Yaa bırak!" Taehyun kurtulmaya çalıştı. Hyuka kalkıp ayaklarını da bağladı sonra Taehyun'u kucağına alıp Taehyun'un odasına götürdü ve yatağa bağladı.

Taehyun "Yapma!!" Taehyun'un sesi ağlamaklı çıktı.

Hyuka "Bekle beni" Hyuka gülerek çıktı odadan. Mutfağa gidip bir su daha hazırladı sonra Taehyun'un odasına geri geldi.

Hyuka "İç şunu" Hyuka Taehyun'a suyu zorla da olsa içirtti. İçtikten bir süre sonra Taehyun yatakta kıvranmaya başladı.

Taehyun "Ağğhh Hyuka aç ellerimi" Hyuka sandalyeye oturmuş yatakta kıvranan Taehyun'u büyük bir zevkle izliyordu. Taehyun kendini iyi hissetmiyordu, git gide daha çok terliyordu ve mastürbasyon yapmak istiyordu ama yapamıyordu. Hyuka altındaki her şeyi çıkarıp Taehyun'un karnına oturdu.

Hyuka "Kendimi çekmemi izlemek ister misin?" Taehyun kafasını sağa sola salladı.

Hyuka "İzleyeceksin yoksa gider daha çok azdırıcılı su içiririm sana" Taehyun'un gözünden yaş geldi. Hyuka kendini çekip inlemeye başladı.

Hyuka "Ağğhh!!" Taehyun tahrik oluyordu. Taehyun daha çok kıvranmaya başladı, Hyuka hayla özel bölgesini okşamaya devam ediyordu.

Hyuka "Ahh!" 

15 Dakika Sonra

Hyuka daha fazla beklemeden son kötülüğünü yapmaya başladı. Son kötülüğü Taehyun'un içine girmekti. Taehyun Hyuka'nın içine girmesini değil, ellerini açmasını istiyordu.

Taehyun "Ellerimi aç sadece" Hyuka Taehyun'un altındaki her şeyi çıkarttı ve kendini Taehyun'un deliğine konumladı sonra kendini çok sert bir şekilde Taehyun'a itti. Taehyun ilk defa ilişkiye girdiği için deliği küçüktü. Hyuka'nın bir yanda girmesi Taehyun'un acı çekmesine ve çığlık atmasına neden oldu.

Taehyun "AĞĞHH!! HYUKA ÇIK İÇİMDEN VE ELLERİMİ AÇ" Hyuka daha sert davranmaya başladı.

Hyuka "Taehyun sus daha kötü şeyler yaparım" Taehyun susup gözlerini kapattı ve ağlamaya başladı. Hyuka git gide daha da hızlanıyordu ve bu Taehyun'un acısını 2 kata çıkartıyordu.

Taehyun "Hy-Hyuka d-dur a-art-tık" Hyuka yavaşlamadı. Bir süre daha gelgit yaptıktan sonra Hyuka Taehyun'un içine boşaldı. Hyuka boşalınca Taehyun'un içinden çıktı. Taehyun Hyuka içinden çıkınca hissettiği boşlukla kendini yatağa bıraktı. Kendini sıkmaktan vücudu ağrımıştı.

Hyuka "Bundan birine bahsedersen bu sadece senin için kötü olur sakin unutma!!" Hyuka Taehyun'un elini açıp gitti. Taehyun Hyuka evden çıktıktan sonra kendini rahatlatıp banyoya girdi. Banyo da saatlerce ağladıktan sonra çıkıp koltukta uyudu. Bir süre kendi odasında yatabileceğini düşünmüyordu.

Şimdiki Zaman

Taehyun hatırladığı günle beraber kalbi ağırlaşınca kendini yere bıraktı. Beomgyu Taehyun'u tuttu.

Beomgyu "İyi misin?" Taehyun ağlamaya başlarken kafasını sağa sola salladı. Beomgyu Taehyun'a sarıldı.

Beomgyu "Benim bebeğime zarar mı vermişler? Ben seni korurum o öcülerden. Merak etme ben seni bundan sonra hep koruyacağım" Taehyun kollarını kaldırıp Beomgyu'nun boynuna sarıldı ve kafasını Beomgyu'nun omzuna gömdü. Beomgyu Taehyun'u sakinleştirmeye çalıştı.

Beomgyu "Taehyun sakin ol tamam mı?" Taehyun kafasını kaldırıp yukarı aşağı salladı.

Beomgyu "Ya benim bebişimin gözlerimi dolmuş" Beomgyu Taehyun'un gözyaşlarını sildi. Taehyun Beomgyu'nun dediklerine kafasını eğip gülümsedi.

Beomgyu "Bebeğim uyuyalım mı artık?" Taehyun Beomgyu'nun gözlerinin içine baktı. 

Taehyun "Olur babacık" Taehyun kollarını Beomgyu'ya sardı tekrar. Beomgyu da Taehyun'u kucağına alıp odaya götürdü. Odaya gittikten sonra önce Taehyun'un yeni pijamalarını giyindirip sonra kendininkileri giydi.

Taehyun "İyi geceler babacık" Taehyun Beomgyu'ya bakarak konuştu. Beomgyu da Taehyun'u kendine çekti ve sarılmasını sağladı.

Beomgyu "İyi geceler bebeğim" Beomgyu Taehyun'un saçlarını öpüp, bir süre okşadı. Taehyun'un uyuduğundan emin olduktan sonra kendi de uyudu.

Taehyun Beomgyu'ya yavaş yavaş alışıyordu. Çünkü ilk defa ailesinden başka biri kendisini bu kadar seviyor ve koruyordu.

Beomgyu Taehyun'un gerçek bir bebek olduğunu düşünüyordu çünkü Taehyun en ufak şeylere mutlu olan biriydi ve bu Beomgyu'nun hoşuna gitmişti.


DADDY/////TAEGYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin