Ateş

473 32 7
                                    

Taehyun 1 saat odada tek kaldıktan sonra ağrılarının başlamasıyla salona Beomgyu'nun yanına gitmek istedi. Ayağa kalktığı an başı dönmeye başladı, biraz yürüdükten sonra geçer zannetti fakat salonun yanındaki banyo kapısının önünden geçerken başının iyice dönmesiyle geçmeyeceğini anladı ve yere kapaklandı. Gözleri tam kapanmamıştı ama yavaş yavaş kararıyordu.

Taehyun "Beo-Beomgyu!" Taehyun Beomgyu'ya seslendi ve duymasını diledi. Gözleri yavaş yavaş kararırken son umuduydu Beomgyu'nun onu duyması. Taehyun kapıya tutunarak kalkmaya çalıştı fakat tekrar yere sert bir şekilde düşmesiyle olduğu yere kendini yaydı.

Taehyun "Babac- AĞH!" Taehyun Beomgyu'ya seslenecekken başına giren ağrıyla sustu. Beomgyu sesini duyup hemen yanına gelmişti. 

Beomgyu "Bebeğim neden kalktın yerinden!" Beomgyu korktuğu için sesini yükseltmişti, Taehyun Beomgyu'nun kızdığını düşündü. Beomgyu Taehyun'u kollarının arasına aldı.

Taehyun "Öz-zür dil-lerim" Taehyun'un başı iyice dönmeye başlayınca kafasını Beomgyu'nun göğüsüne koydu.

Beomgyu "Başın mı dönüyor?" Taehyun zorla kafasını salladı. Beomgyu Taehyun'u bırakmadan yerinden kalkıp salona gitti.  Beomgyu Taehyun'u koltuğa yatıracakken Taehyun'un kollarını boynuna dolamasıyla durdu.

Taehyun "Bır-rakma ben-ni kork-kuyor-rum" Beomgyu Taehyun'un gözünden yaş geldiğini görünce hemen koltuğa oturup Taehyun'un saçlarını okşadı.

Beomgyu "Bebeğim sakin ol. Ben yanındayım merak etme tamam mı?" Taehyun kollarını sıkılaştırıp kafasını iyice Beomgyu'ya yanaştırdı. Beomgyu bir süreliğine Taehyun'un saçlarında olan elini çekip telefonundan özel şoförüne mesaj attı.

(Beomgyu/Jay)

Beomgyu: Jay bana hemen ateş ölçer bul!

Beomgyu: Ve getir!

Beomgyu: Acil!

Beomgyu: Şuanda ne yapıyorsan hemen bırak!

Beomgyu: Ve dediğimi yap!

Jay: Hemen patron

*jay çevrimdışı*

*beomgyu çevrimdışı*

Beomgyu telefonu koltuğa atıp elini hemen Taehyun'un alnına dayadı ve ateşine baktı. Taehyun'un ateşi vardı. 

Beomgyu "Ateşin var" Taehyun'un beyni uyuşmuş gibiydi. Anlamakta güçlük çekiyordu. Beomgyu elini Taehyun'un alnından saçlarına götürdü. Biraz okşadıktan sonra Taehyun'un mırıldanmasını duydu. Taehyun rahatlıyordu.

Taehyun "Imm" Beomgyu saçlarına öpücük kondurdu sonra tekrar okşamaya başladı. Bir süre sonra Jay eve girip Beomgyu'nun yanına geldi.

Jay "Buyur efendim" Jay ateş ölçeri uzattı. Beomgyu alıp, kutuyu açtı.

Beomgyu "Taehyun" Taehyun gözlerini açmaya çalıştı.

Beomgyu "Şimdi ateş ölçeri koltuk altına koyucam, soğukluk hissedebilirsin. Beomgyu Taehyun'u koltuğa yatırdı sonra ateş ölçeri alıp yerine koydu. Taehyun ateş ölçerin vücuduna dokunmasıyla soğukluk hissedip, yerinden sıçradı.

Taehyun "Ç-Çok soğ-ğuk" Taehyun ateş ölçeri itmeye çalıştı ama Beomgyu izin vermedi.

Beomgyu "Tae sakin ol, bitmek üzere" Bir süre beklediler. Ateş ölçerin ses çıkarmasıyla Beomgyu ateş ölçere baktı. Ateşi 38,5'du.

Beomgyu "38,5 ateşin. Biraz çıkmış" Jay hayla yanlarındaydı.

Beomgyu "Jay küvete ılık su hazırla" Jay kafasını sallayıp salondan çıktı. Jay salondan çıkınca Taehyun yerinden rahatsızca kımıldandı.

Taehyun "Bura çok rahatsız" Taehyun kollarını açtı. Beomgyu Taehyun'u kaldırıp kucağına aldı. Taehyun kafasını tekrar Beomgyu'nun göğüsüne yasladı.

Bir süre sonra Jay salonun kapının önüne gelip haber verdi.

Jay "Su hazır efendim" Beomgyu ayağa kalkıp banyoya yürüdü.

Beomgyu "Tamam şuanlık daha lazım değilsin" Jay kafasıyla onaylayıp dışarı çıktı. Beomgyu banyoya girip ilk Taehyun'un elbiselerini çıkardı sonra da yavaşça suya söktü. Taehyun su soğuk olduğu için Beomgyu'nun boynuna doladığı ellerini sıkılaştırıp kendini yukarı çekti.

Taehyun "Kaldır beni, su çok soğuk" Beomgyu kalkmadı iyice eğilip Taehyun'un suya alışmasını bekledi. Taehyun kollarını gevşetmedi.

Taehyun "Çok soğuk" 

Beomgyu "Bebeğim hadi kollarını çek suya koyayım seni" Taehyun gevşetmedi.

Beomgyu "Bebeğim hadi sözümü dinle" Taehyun çok yavaş bir şekilde kollarını gevşetti. Beomgyu da Taehyun'u alıştıra alıştıra suya koydu. Tamamen koyduktan sonra Taehyun'un saçlarını okşadı.

Beomgyu "Biraz sabret tamam mı? Bir süre suda durman gerekiyor" Taehyun suya alışsa da hayla üşüyordu.

Taehyun "Üşüyorum" Beomgyu Taehyun sudayken gidip ilaç dolabına baktı, ateş düşürücü bulmak için. (NOT: İlaç dolabı banyoda)

Bir süre sonra Beomgyu Taehyun'u duştan çıkardı. Kurulayıp, kıyafetlerini de giydirdikten sonra yatağa yatırdı ama üstünü örtmedi. Beomgyu Taehyun'un rahat etmesini sağladıktan sonra kendi de Taehyun'un yanına uzandı. Taehyun ateş düşürücü içtikten sonra uyudu. Beomgyu da bir şey olmaması için yanında duruyordu, saçlarını okşuyordu. Taehyun ara sıra uykusunda mırıldanıyordu.

Beomgyu "Merak etme atlatıcaksın" Beomgyu Taehyun'un saçlarını öptü. 



Bir şey soracağım Beomgyu'nun kaç kere saçlarını öpüp, kaç kere saçlarını okşadığını sayan var mı? 

Şahsen ben saymadım

Bölüm Nasıl?

?????




DADDY/////TAEGYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin