Yeni Bir Taehyun

414 32 1
                                    

2 Ay Sonra

Taehyun'un Ağzından

Gözlerimi açtığımda ilk başta nerede olduğumu kavramaya çalıştım. Biraz odada göz gezdirdikten sonra hastane de olduğumu anladım ama neden buradaydım? bilmiyordum.

Taehyun "Kimse yok mu?" Kapıdan biri girdi. Tanımıyordum daha doğrusu tanıdığım kimse aklıma gelmiyordu. Yanıma gelen doktor veya hemşire değildi. Gelip yanıma oturdu.

"Uyandın!" Karşımdaki kişi kimdi bilmiyorum ama çok heyecanlandığı her halinden belliydi. 

Taehyun "Şey ben kim olduğunuzu bilmiyorum" Biraz çekingen konuşmuştum. Karşımdaki kişi ellerini ellerime kenetledi.

"Uyandın ya gerisinin önemi yok" Karşımdaki kişi çok mutlu görünüyordu. Ben kimdim? Karşımdaki kişi kim? Neden ailem burada değil?

Taehyun "Ben kimim?" Karşımdaki kişi elimi okşadı.

"Adın Taehyun" Adım Taehyun. Taehyun? Taehyun? Neden hatırlamıyorum? Noldu bana? 

Taehyun "Sen kimsin?" Karşımdaki kişi bir anlık durdu. Sonra konuşmaya başladı.

"Adım..." Bir süre duraksadı. Karar vermeye çalışıyordu galiba. Neden söylemiyordu?

"Adım Jay" Jay? Jay? Off hatırlamıyorum!

Taehyun "Neyimsin?" Jay ellerimi bıraktı.

Jay "Özel şoföründüm" Zengin miydim ben? 

Taehyun "Ailem nerede?" Neden yoklar yanımda? 

Jay "Bilmiyorum. Ailenle ilgili bir bilgim yok" Ailem farklı bir şehirdeler miydi acaba?

Taehyun "Benim kafam karıştı. Neden hatırlamıyorum hiçbir şeyi? Beni nereden tanıyorsun?" Jay derin bir nefes alıp verdi.

Jay "Bundan 2 ay önce patronumla kavga ettin sonra sen evden çıkıp gidince bende seni takip ettim. Bir süre yürüdükten sonra yere kapaklandın sonra bende seni alıp hastaneye getirdim ama birden komaya girdin. Tam 2 aydır komadasın ve seni ziyarete gelen kimse olmadı" Kimdi ki kavga ettiğim kişi?

Taehyun "Kimdi ki kavga ettiğim kişi?" 

Jay "Beomgyu" Jay'in konuşmasıyla bir anda başım döndü. Gözlerimi kapatıp derin nefesler alıp verdim.

Taehyun "Nerede Beomgyu?" 

Jay "Söylemedim hastanede olduğunu çünkü kendini suçlardı sürekli" Hafızamı zorladım, bir şey hatırlamaya çalıştım.

Jay "Çağırayım mı Beomgyu'yu?" Kafamı salladım hemen. Jay de yanımda telefonunu açıp aradı. Bir süre sonra konuşmaya başladı.

Jay "Beomgyu Bey atacağım konuma gelseniz çok iyi edersiniz" Sessizce konuşmalarını dinliyordum.

Jay  "Gelin pişman olmayacaksınız" 

Jay "Evet eminim pişman olmayacaksın" Jay bir süre daha konuşup kapattı telefonu sonra konum yolladı Beomgyu denen kişiye.

Jay "Geliyor" Gülümsedim. Neden gülümsediğimi bilmiyorum ama asıl bilmediğim şey neden kalbimde sıcaklık oluştuğuydu. Bir süre sessizce bekledik. Beomgyu gelene kadar hafızamı yokladım fakat hatırlayamadım. Bir süre geçtikten sonra kapı açıldı ve biri girdi, tanımıyordum.

Beomgyu "Niye çağırdın beni?!" Sesini duymamla aklıma birden anılar hücum etti. Babacık! 

Taehyun "Bab-bacık?" Beomgyu gözlerini bana çevirdi, daha yeni fark ediyordu beni.

DADDY/////TAEGYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin