Taehyun'un Hisleri

478 35 5
                                    

Beomgyu sabah 10:00'da kalktı. Taehyun'a kahvaltı hazırlamak için erken kalkmıştı. Taehyun'a kahvaltı hazırladıktan sonra hazırladıklarını tepsiye koyup Taehyun'un yanına yani kendi odasına gitti. 

Odaya girdikten sonra tepsiyi sehpaya koyup yatağa oturdu. 

Beomgyu "Bebeğim" Beomgyu Taehyun'un saçlarını okşadı. Taehyun'un yeni uyanmanın verdiği sersemlikle konuştu.

Taehyun "Hm" Gözleri yarı açıktı. Beomgyu eğilip Taehyun'un yanağından öptü.

Beomgyu "Bebeğim hadi kalk bir şeyler ye" Taehyun zorla Beomgyu'ya sırtını döndü. 

Taehyun "İstemiyorum" Beomgyu Taehyun'u kendine çevirip yanağını okşadı.

Beomgyu "Neden?" Taehyun yerinde rahatsızca kımıldandı.

Taehyun "Her yerim ağrıyor" Beomgyu ellerini Taehyun'un tişörtünün içine sokup karnını sonrada belini okşadı.

Beomgyu "Bir şeyler yemen gerekiyor" 

Taehyun "İstemiyorum" Beomgyu Taehyun'u belinden tutup kendine çekti. Taehyun'un kafası yastıktan ayrıldığı için yatakta dümdüz hale geldi. 

Beomgyu "Hadi kalk ye bir şeyler" Taehyun dönerek kaçmaya çalıştı ama Beomgyu izin vermedi.

Beomgyu "Bak daha ceza alalı saatler oldu, sen hemen yaramaz bir bebek olmaya başladın" Taehyun kollarını önünde birleştirdi.

Taehyun "Tamam yicem" Taehyun kalkmaya çalıştı ama ağrılarından dolayı kalkamadı. Kalkamayacağını anladığında kollarını bebek gibi Beomgyu'ya uzattı. Beomgyu Taehyun'un kalkması için yardım etti. Taehyun kalktığında kafasını sabit tutamadığı için Beomgyu'nun omzuna yattı. Beomgyu da yavaş yavaş Taehyun'a yemek yedirdi. Yemek yedirirken ara sıra da saçlarını okşadı.

Bir süre yemek yedikten sonra Taehyun mızmızlanmaya başladı.

Taehyun "Doydum" Beomgyu fazla zorlamak istemedi. Bu yüzden elindeki çatalı bırakıp, Taehyun'u yatakta rahat bir pozisyonda yatırdı. Taehyun zorla konuştu.

Taehyun "Bab-bacık" Beomgyu Taehyun'un saçlarını okşadı.

Beomgyu "Efendim bebeğim?" Taehyun mırıltılar çıkardı, saçlarının okşanmasını çok seviyordu.

Taehyun "Ben n-ne zam-man iyil-leşicem" 

Beomgyu "Yarına bir şeyin kalmaz" Taehyun gülümsemeye çalıştı. O anda Taehyun'un sehpanın üzerindeki telefonuna bildirim geldi. Beomgyu baktı telefona, bakar bakmaz sinirlendi.

Beomgyu "Tae!" Taehyun gözlerini araladı. 

Taehyun "Efend-dim?" Beomgyu telefonu Taehyun'a çevirdi.

Beomgyu "Bu kim?!" Taehyun kimin mesaj attığına baktıktan sonra tırstı.

Taehyun "Şey..." Beomgyu tekrar yatağa oturdu. 

Beomgyu "Taehyun cevap ver! Kim o?!" Taehyun kalkmaya çalıştı ama başaramadı.

Taehyun "Heese-" Beomgyu ayağa fırladı.

Beomgyu "Sen o piçi 'Dünya'm' diye mi kaydettin?!!" Taehyun korktu.

Taehyun "B-Ben on-nu değ-ğişti-tirm-meyi un-nutt-tum" Beomgyu Taehyun'un korktuğunu sesinin titremesinden anlamıştı.

Beomgyu "Tamam sakin ol" Beomgyu yatağa oturup, Taehyun'un saçlarını okşadı.

Taehyun "Öz-zür di-" Beomgyu Taehyun'u susturdu.

Beomgyu "Şııı özür dilemene gerek yok ama iyileşince değiştir" Taehyun kafasını yukarı aşağı salladı.

Taehyun "Tam-mam bab-bac-cık" Taehyun bir süre sessiz kaldı sonra ağrılarıyla beraber konuştu.

Taehyun "Babac-cık" Beomgyu Taehyun'un elini tuttu.

Taehyun "Vüc-cudum" Taehyun'un gözünden yaş geldi. Beomgyu vücuduna baktı. 

Beomgyu "Çok mu ağrıyor?" Taehyun boğuk sesle konuştu.

Taehyun "Çok" Beomgyu kalkıp güçlü bir ağrı kesici getirdi, işkence odasından.

Beomgyu "Şimdi sana ağrı kesici enjekte edicem. İzin veriyor musun?" 

Taehyun "Lütfen" Taehyun yalvaran gözlerle Beomgyu'ya baktı.

Beomgyu "O zaman 3 diyince derin bir nefes al" Taehyun gözlerini kapatıp kolunu uzattı.

Beomgyu "1... 2... 3..." Taehyun derin bir nefes aldı, Beomgyu da şırıngayı patırdı. Taehyun dudaklarını ısırdı. Beomgyu şırıngayı çıkardıktan sonra sehpaya koyup, Taehyun'un tekrar saçlarını okşamaya başladı.

Beomgyu "Geçicek hepsi" Taehyun gözlerini aralayıp mırıldandı.

Taehyun "Seni çok seviyorum babacık" Zorlanmadan konuşmuştu. Bu da ağrılarının azaldığını gösteriyordu.

Beomgyu "Bende seni çok seviyorum" Beomgyu Taehyun'u öpüp geri çekildi.

Taehyun "Ne anlamda?" Beomgyu şaşırmıştı. Böyle bir soru beklemiyordu.

Beomgyu "Seviyorum. İşini güzel yapıyorsun" Taehyun surat astı.

Taehyun "Beni yalnız bırakır mısın?" Taehyun sırtını döndü.

Beomgyu "Neden?" Beomgyu Taehyun'u çevirmeye çalıştı ama Taehyun'un ağrıları azaldığı için güçlenmişti.

Taehyun "Uyucam" Beomgyu ayağa kalktı.

Beomgyu "Peki" Beomgyu odadan çıkıp salona gitti. Odadan çıkarken yeni aldığı bebek telsizini açmayı unutmamıştı, odadan çıkmadan önce kontrol etmişti ama açacağına kapatmıştı ve bunun farkında değildi. Beomgyu salonda film izlemeye başladı.

Taehyun Beomgyu gittikten sonra eskisi gibi düz yatıp, ağlamaya başladı.

Taehyun "Onun için sadece cinsel objeyim" Taehyun istemsizce gözyaşlarını boşaltıyordu. Taehyun aşık olduğunu hissediyordu ve bunu bir an önce durdurması gerektiğini de biliyordu.


DADDY/////TAEGYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin