Taehyun'un üniversiteyi bitirmesinin üzerinden 5 yıl geçmişti ve 5 yıldır iş bulamadığı için bar da çalışıyordu ama oradan da kovulmuştu. Taehyun son 5 saatini nerede iş bulabileceğini düşünerek geçiriyordu.
Taehyun "Nerede iş bulabilir yaa?!" Taehyun tek oturduğunu sandığı sahilde sesini yükselterek denize karşı konuştu. Taehyun bir süre daha düşündükten sonra yanına birinin oturduğunu hissetmesiyle düşüncelerinden çıkıp kafasını sağa çevirdi. Yanına oturan Hyuka'ydı.
Hyuka "İş mi arıyon gerizekalı" Taehyun gözlerini devirdi.
Taehyun "Evet Hyuka geç dalganı yürü git" Hyuka da Taehyun'u kopyalayıp gözlerini devirdi.
Hyuka "Sana burada iş bulman için numara vermeye geldim" Taehyun gözlerini kocaman açıp Hyuka'ya baktı.
Taehyun "GERÇEKTEN Mİ?!" Taehyun Hyuka'ya yaklaştı. Hyuka Taehyun'u omuzlarından tutup kuma yatırdı sonra da üstüne çıkıp oturdu. Taehyun endişelendi ve korktu.
Taehyun "Na-Napıyorsun Hyuka?" Hyuka ellerini Taehyun'un yüzünde gezdirdi.
Hyuka "Noldu korktun mu?" Hyuka Taehyun'un yüzüne eğildi. Taehyun Hyuka'yı itmeye çalışıyordu.
Taehyun "Ya uzak dur napıyorsun?" Hyuka geri çekildi ama üstünden kalkmadı Taehyun'un.
Hyuka "Bilmem eğleniyorum seni kullanarak" Hyuka kahkaha attı. Taehyun Hyuka'yı itip kaçmaya çalışıyordu. Bir süre sonra Hyuka sinirlenip Taehyun'un ellerini tek eliyle tuttu ve Taehyun'un kafasının üstüne kaldırıp, durmasını sağladı.
Hyuka "Eğer biraz daha kımıldanırsan çok kötü şeyler olur Taehyun!!" Hyuka diğer eliyle Taehyun'un dudaklarına dokundu ve geri çekti.
Taehyun "Ö-Özür di-dilerim" Taehyun'un gözünden yaş geldi. Hyuka daha fazla uğraşmak istemedi ve kalkıp cebinden kağıt kalem çıkardı. Kağıda numara yazdıktan sonra Taehyun'un yanına eğildi. Taehyun korkudan yattığı yerden kalkamamıştı.
Hyuka "Bak şimdi canım bu numarayı ararsan iş bulabilirsin. Bu da sana ilk ve son iyiliğim" Hyuka yazdığı kağıdı Taehyun'un karnına bıraktı.
Taehyun "Sen yanında kağıt kalem mi taşıyorsun?" Taehyun korkarak sormuştu. Hyuka sırıttı.
Hyuka "Eee numaramı isteyen çok kişi oluyor. Sen anlamazsın" Hyuka Taehyun'un bir şey demesini beklemeden gitti. Hyuka gidince Taehyun kalkıp numaraya baktı.
Taehyun "Sana nasıl güvenebilirim ki?" Taehyun Hyuka'ya güvenip güvenmemesi gerektiğini bilmiyordu ama zor durumda olduğu için aramaya karar verdi. Ne iş olsa yapardı şu durumda.
Taehyun "Merhaba" Telefonun diğer ucunda umursamaz bir ses tonuyla konuşan biri vardı.
"Niye aramıştınız?"
Taehyun "İş için" Telefonun diğer ucundaki ses ciddileşmişti.
"Emin misin?"
Taehyun "Evet"
"Peki yarın detayları konuşmak için saat 13:00'de ....... kafesine gel"
Taehyun "Tamam İyi Akşa-" Taehyun telefonun kapanma sesiyle sustu. Telefona bakarak konuştu.
Taehyun "Ne kadar kabasın" Taehyun bir süre daha sahilde oturdu sonra da kirasını ödeyemediği eve gitti ve uyudu.
Umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir
İlk bölüm biraz kısa bu yüzden 2. bölümü de atacağım
<3<3<3<3<3
Yorum yapıp, oy kullanırsanız sevinirim :D
:):):):):)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DADDY/////TAEGYU
De TodoTaehyun'un paraya Beomgyu'nun ise özel hizmetçiye ihtiyacı vardı. Taehyun'un iş aradığını duyan ve Taehyun'u hiç sevmeyen Hyuka Taehyun'a Beomgyu'nun numarasını verir.