▬
Yang Heejin odasına vuran güneşle gözlerini açtı. Duyduğu kuş cıvıltıları gülümsemesine neden olmuştu.
O hayat dolu, her daim gülümseyen bir genç kızdı. Her ortamı enerjisiyle pozitif kılardı. Sevdiklerine sonuna kadar bağlanır, canları sıkıldığında onlardan daha çok üzülürdü.
Yatağında gerinip, lavobaya ilerlemek için kalktı. Güzel bir duş alıp çıktıktan sonra üstüne çiçekli bir elbise geçirdi. Hava oldukça sıcaktı. Buna rağmen sevdiği uzun saçlarını bağlamadan açık bıraktı. Bir parçasını kulağının arkasına sıkıştırmayı da ihmal etmedi. Hafif yaz makyajını da yaptıktan sonra her şey tamamdı.
Kahvaltı yapan ailesinin yanına geçip masaya oturdu.
"Herkese günaydınn."
"Günaydın güzel kızım."
"Günaydınn nunaa."
"Günaydın."
Birlikte güzelce kahvaltı yaptılar.
Heejin Seungmin'e gideceğini haber vererek evden ayrıldı.
Seungmin, Heejin'in çocukluk arkadaşıydı. Ayrı geçirdikleri gün yok denilecek kadar azdı.
İki üst sokağında oturuyordu Seungmin. Heejin adımlarını hızlandırıp bir yandan da Seungmin'i aramaya başladı.
"4 dakikaya aşağıya inmezsen tüm gün hesabı sen ödersin."
Heejin Seungmin'in cevap vermesini beklemeden kıkırdayıp telefonu kapadı.
Binalarının önüne gelince hain bir planla bahçenin demir kapısının yanına saklandı. Aklı sıra Seungmin'i korkutacaktı.
Adım sesi gelmeye başlayınca hazırlandı. Yürüyen kişi kapıya gelince iki elini aslan misali açtı. Gerçi patiye daha çok benziyordu.
"Böööööö !!"
Neye uğradığını şaşıran genç çocuk anlık korkuyla demir kapının eşiğine takılıp geriye doğru düştü.
Heejin düşen kişinin Seungmin olmadığını fark edince gözleri kocaman açıldı. Koşarak tanımadığı çocuğun yanına gitti.
"Özür dilerim, çok özür dilerim."
Elini uzattı.
Yerdeki çocuk oturur pozisyona gelip ellerini temizledi. Kafasını kaldırıp sinirli gözlerle baktı. Bakışlarını kızın uzanan eline yöneltti ve yardım almadan kendisi kalktı.
"Sen manyak mısın ?"
"Özür dilerim gerçekten. Başkasına yapacaktım şakayı bir anda sen çıktın karşıma."
"He ben suçluyum yani ?"
"Hayır arkadaşım, öyle bir şey mi dedim ben ?"
"Arkadaşın olduğumu kim söyledi ?"
"Uzatacak mısın daha fazla ?"
Sesi yüksek çıkmıştı Heejin'in. Tamam düşürdü diye pişmandı ama çocğun asabiyeti onu da sinirlendirmişti. Özrünü kabul edip yoluna gidebilirdi.
"Hem suçlusun hem de bağırıyorsun."
"Özür diledim ya daha ne yapabilirim ? Uzatmasan ben de bağırmayacağım böyle."
Çocuk tam ağzını açacakken Seungmin çıktı kapıdan.
"Gençler ne oluyor sesiniz taa yukarıya kadar geliyor."
Heejin'in konuşmasına fırsat vermeden Çocuk lafa atıldı.
"Bu çok bilmiş sabah sabah sabrımı sınıyor."
Heejin birkaç adım çocuğun üstüne yürüdü.
"Bana bak iyice büyütüyorsun olay-"
Heejin'den dünya tatlısı biri olarak bahsetmiştik dimi ? Sinirlenince katil bir tavşana döndüğünü söyelmeyi unutmuşuz.
Seungmin ellerini iki yana açıp aralarına girdi.
"Hop hoop Heejin sen geri bas, Changbin hyung sen de sakin ol."
İkili şaşkınlıkla Seungmin'e baktı ve birlikte konuştular.
"Sen bu değişik insanı tanıyor musun ?"
"Sen bu değişik insanı tanıyor musun ?"
Aynı anda konuşmaları Seungmin'i güldürmüştü.
"Bir sakin olun."
Önce Heejin'i gösterdi.
"Changbin hyung bu Heejin çocukluk arkadaşım.."
Sonra da Chanbin'i.
"Heejin bu da Chanbin hyung. Hani bir ara şarkı yaptığım birkaç kişi vardı. Hatta seni tanıştırmak istediğimden falan bahsetmiştim. İşte ordan arkadaşım."
İkisi de şaşkınlıkla birbirlerine baktılar. Ortak arkadaşlarının olacağını tahmin etmemişlerdi.
"Az önce ne oldu bilmiyorum ama el sıkışıp tanışmanız lazım yetişkin insanlar böyle yapar çünkü."
İkiside Seungmin'e pis bi bakış attıktan sonra zoraki bir şeklide ellerini birbirlerine uzattılar.
Heejin duyulacak şekilde ağzında bir şeyler geveledi.
"Memnun oldum."
Pek öyle durmasa da konuştu Changbin.
"Ben de."
▬
❥ Yeni bir kurguyla karşınızdayım. Canım sıkıldıkça kurgu yazıyorum resmen...
❥ İlk bölüm nasıldı ? Biraz yaz dizisi ilk bölüm vibe veriyor sanki sorry ldkckdkfkckdks

Çok güzelsin Min Min 🥺💙

Cebimden kaçmış 🤏🏻💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Will Always Love You | Seo Changbin
Fanfic"Küçüklüğümden beri yaralarımı hep kendim sarardım ama artık sen varsın." Changbin anında kafasını kaldırıp gözlerine baktı Heejin'in. "Her daim, hem senin hem de küçük Heejin'in yaralarını sarmak için yanında olacağım."