Chapter 6#

55 10 20
                                    

Když se Rulík vynořil ze křoví, Mech už na něj netrpělivě čekal.
„Růžena je mrtvá," řekl Rulík hned po tom, co přišel před sedícího Mecha. Ten se jen pomalu nadechl a zase vydechl. „Také jsem-," začal nervózně Rulík, ale hned ho Mech přerušil.
„Já vím co se stalo," řekl a přotočil nevěřícně očima.
Rulík překvapeně zamrkal očima. Mech nenechal Rulíka ani chvilku přemýšlet a hned pokračoval.
„Všechno jsem viděl, byl jsem tam," řekl Mech, zatímco se Rulíkovi upřeně díval do očí.
„Ale jak?," zeptal se zmateně Rulík. „To není teď podstatné," odpověděl Mech. „Podstatné je to, co se ti tu chystám říct," zavrčel a usmál se.
Rulíkovi přejel mráz po zádech. „Jde o to, že vím tajemství Skvrnitého měsíce, které by ti mohlo docela dost pomoci v tvém úkolu," dořekl Mech.
Rulík nastražil uši a pozorně čekal. „Skvrnitý má poslední život," řekl Mech a zlostně se usmál.
Rulík překvapeně otevřel oči dokořán. Skvrnitý a že má jeden život? Ale jak?
Přesně v ten moment ho ze přemýšlení vytrhl Mech. „Vím na co myslíš, ale tím se netrap, není to důležité. Teď je důležitý jen tvůj úkol," zavrčel Mech, zvedl se a vykročil proti Rulíkovi.
Tomu zběsile bušilo srdce. „Nezklam mě," pošeptal mu do ucha Mech, když kolem něj procházel.
Když Mech odešel, Rulík se zamyslel. Takže jeho úkol je jasný. Musí se zbavit velitele.

Rulíkův pád || Waca Oc Backstory || DOKONČENÉ Kde žijí příběhy. Začni objevovat