NSFW - 5

698 18 47
                                    

‼UWAGA CRINGE‼

Po grze, okazało się, że najwięcej wypili Minho i Seungmin.

 Oby dwoje byli trochę pijani, ale Seungminowi już zaczęło odbijać.

Okazało się, że alkochol im się skończył, więc wszyscy poszli do sklepu, oprócz Minho i Seungmina, bo nie czuli się na siłach, żeby iść do sklepu. 

Seungmin stał w kuchni pod ścianą, a Lee know czuł bardzo dziwne uczucie, zaczęło go coś ciągnąć do Seungmina, ale tłumaczył sobie to tak, że to wina alkocholu.

 Seungmin też zaczął czuć lekkie pożądanie do Minho, lecz to zignorował.

MH💭 - Co się ze mną dzieje... 

*Seungmin siada na blacie w kuchni*

SM💭 - Dziwne to uczucie.. Dziwnie się czuję..

MH💭 - Nie dam rady dłużej tego zignorować.

*Minho podchodzi do Seungmina, i oby dwoje się na siebię patrzą*

Patrzą się na siebie inaczej niż zwykle.

Minho przybliża się do blatu i staje między nogami Seungmina.

MH - Chcesz tego co ja? - spytał dość ostrym głosem

SM - Czyli? - spytał się, lecz domyślał się o co chodzi

MH - Chcę cię pocałować.

SM - Jeśli tak bardzo tego chcesz, to to zrób - powiedział uwodzicielskim głosem

MH - Nawet nie wiesz jak bardzo.

Seungmin pocałował delikatnie Minho, lecz Minho chciał czegoś więcej. Lee know pocałował Seungmina, co sprawiło, że Seungmin został oparty o ścianę. Minho położył jedną rękę na udzie Seungmina, a drugą włożył powoli pod jego koszulkę. Gorące ciało chłopaka idealnie grało z zimnymi rękoma Minho. Lee know oparł się bardziej na Seungmina, a jego ręka znalazła się na wewnętrznej części uda chłopaka, a druga ręka wędrowała po ciele Seungmina, przez co chłopak co chwilę przerywał pocałunek, aby dać upust gorącemu powietrzu. Po chwili Minho zaczął całować chłopaka coraz niżej, zaczął od żuchwy, i zatrzymał sie na szyi, na której składał gorące pocałunki czasami zasysając się na skórze Seungmina. Chłopaka doprowadzało to do szału, przez co wydawał z siebie dzwięki, ktore jeszcze bardziej podniecały Minho.Lee know wszedł jedną nogą na blat dociskając ją do członka chłopaka, przez co Seungmin wzdechnął. Oddech oby dwoch był taki ciężki jakby własnie przebiegi maraton. Minho zaczął odpinać koszulę chłopaka, po czym zaczął się zasysać na szyi chłopaka, jednocześnie dotykając jego rozgrzane ciało swoimi zimnymi rękoma. Ta różnica temperatur wydawała się w tej chwili bardzo przyjemna.Po chwili Minho przerwał czynność i nawiązał kontakt wzrokowy z chłopakiem.

MH - Chcesz przejść może na kanapę? - powiedział cięszkim i zadyszanym głosem

SM - Tak.. - lekko się zająknął

*Minho zaniósł Seungmina na kanapę*

MH - Nie wiem czy powinniśmy to kontynuować.. 

MH - Czy ty w ogóle tego chcesz?

SM - Jakbym tego nie chciał, to bym Ci na to nie pozwolił.

MH - A chcesz kontynuować?

*Seungmin wchodzi na Minho i siada na jego nogach w taki sposób, że jest do niego przodem*

SM - A jak myślisz? - mówi uwodzicielsko - 😏

MH - Myślę, że tak - mówi z lekkim uśmieszkiem i spokojnymi oczami

SM - To masz racje..

Seungmin całuje Minho, i Lee know także się do tego przykłada. Minho kładzie jedą rękę na biodro chłopaka, lecz druga ręka po chwili też znalazła swoje miejsce. Seungmin złapał za rękę Minho, opierając się bardziej na nim. Co chwilę przerywali pocałunek, żeby zażyć tlenu.

Po chwili do dormu wszedł Felix, gdy to zobaczył, zdziwił się, i jednocześnie był podekscytowany, bo ich shipował. 

Chłopcy nie zauważyli Felixa, więc Felix był zmuszony im przerwać...

TO BE CONTINUED 

*************

JAK TO PISAŁAM TO BYŁAM TYM TAKA ZAŻENOWANA...

Ale mam nadzieję, że ktoś kto to czyta lubi takie rzeczy

[Drunk] ~ 2minOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz