🌺1💀

82 8 2
                                    

Hiruzen Sarutobi:

Už uplynulo niekoľko rokov od noci kedy známy Itachi Uchiha vyvraždil celý Uchiha klan. Okrem neho, Sasukeho(jeho mladšieho brata) a ešte jednej neznámej osoby nikto v tú noc neprežil.

Osoba o ktorej nemáme, okrem potvrdenia jej existencie, žiadne informácie je zvláštna. Má v sebe veľkú silu ktorá môže byť nápomocná a v časoch najhorších zachrániť svet. Avšak všetko má aj svoju temnú stránku. Nik nevie kde je a či vôbec ešte žije.

Jej príbeh je skoro rovnako známi ako chladného Sasukeho Uchihu, bláznivého Naruta Uzumaki alebo Itachiho Uchihu ktorý odišiel z dediny.

Nebolo to tak dávno čo sa to stalo ale človek pri tom príbehu má pocit ako keby sa to stalo pred rokmi ba dokonca aj skôr než známi boj s 1. Hokagem Hashiramom Senju proti Madarovi Uchiha.

V Konohe žijú už niekoľko rokov v mieri dva klany.

Klan Hyuga a klan Uchiha. Každý z nich má inú Kekei Genkai ktoré vedia byť aj užitočné aj nebezpečné.

Klan Hyuga vlastní Byakugan(v doslovnom preklade: Biele oko). Jeho schopnosť je vidieť čakru nepriateľa a oslabiť ho zasiahnutím chakrového úložiska vlastnou silnejšou čakrou.

Klan Uchiha vlastní Sharingan(neviem doslovný preklad). Jeho schopnosťou je predvídať pohyby nepriateľa.
Keď vlastník Sharinganu prežije emocionálnu traumu nielen že sa Sharingan aktivuje ale aj sa vylepšuje a má iné schopnosti.
Čím vyšší level má Sharingan tým väčšiu moc má a tým je aj nebezpečnejší. Jedným pohnutím prsta vie niekoho potom uvrhnúť do genjutsu tak silného že ani majster genjutsu sa z neho nedostane.

Mladý pár. Kimita Hyuga... a Kiromo Uchiha... Zaľúbili sa do seba a trávili spolu každú jednu možnú chvíľu. Nežili ani v časti mesta kde žil Uchiha klan ani Hyuga klan. Na kraji mesta mali vlastný dom a tam žili. Netrvalo dlho a mali malé dieťa.

Jednej noci boli navštíviť rodinu z Uchiha klanu. Malé dieťa nechali doma. To bola ale bohužiaľ noc keď Itachi vyvraždil bez milostne celý klan.

Hneď ako som sa dozvedel že Kimita a Kiromo mali dieťa poslal som ANBU do ich domu aby to dieťa šli nájsť.

Poslal som ich 5 ale vrátil sa len jeden a aj ten ledva stál na nohách a nemal ľahké zranenia. Keď som sa snažil zistiť čo sa stalo dozvedel som sa že dieťa tam žiadne nebolo, polka domu bola zničená a zaútočila na nich príšerná sila.

Keď som o pár dní na to šiel ten dom spolu s ďalšími ANBU a niekoľkými Jouninmi skontrolovať sám dom bol celý zdemolovaný a sotva by jeden povedal že to kedysi bol dom. Po žiadnom dieťati alebo inom živom tvorovi v okolí domu nebolo ani stopy.

Na drevenom nábytku a niektorých trámoch boli škrabance ako od divokej mačky alebo iného zvieraťa s pazúrmi. Jediný kto by to dokázal urobiť bol pes z klanu Inuzuka, ale tí na niečo také nemali dôvod, a potom ešte Naruto Uzumaki keby sa z neho dostal von Deväťchvostý Démon Kurama. Lenže ako sa mi neskôr podarilo zistiť tak Naruto v noci keď sa to zjavne stalo spal a chrápal ako poleno a od rána než sme stihli prísť bol na Akadémií.

Čo presne sa tam stalo mi je doteraz záhadou. Dúfam že ju niekedy vyriešim a hlavne dúfam že sa nám podarí nájsť ich stratené dieťa.

Taká sila akú má v sebe ich potomok je nebezpečná hlavne keď ju nevie ovládať alebo keď o nej ani nevie. Mohla by potom ľahko padnúť do zlých rúk.

A zlých ľudí čo by chceli zničiť Konohy, ovládnuť svet alebo sa zmocniť Jinchuuriki je bohužiaľ veľa.


Tajomné očiWhere stories live. Discover now