Îl las sa continue, ce am de pierdut?
El se depărtează puțin de față mea.
-Întrebări?
-Mii!!!!
-Vrei răspunsuri?
-Sincer, nu, doar vreau sa rămâi aici cu mine nu am nevoie să știu mare lucru despre tine.
-Bine doar nu îmi mai spune Jason, nu mă cheamă așa, așa îmi spun doar persoanele în care nu am suficientă încredere pentru a le spune adevăratul meu nume.
-Și care este?
-Justin.
-Justin?
De ce? De ce își schimbă numele? Poate e periculos...mmmda cred că nu îmi pasă.
Îi iau fața între palme și îl apropii din nou de fața mea. Mă uit in ochi lui și îl sărut. Hainele lui au început să dispară încetul cu încetul s-a împins spre mine strivindu - mă de perete. Am alunecat brusc pe perete și am cazut amândoi în cadă, miraculos nu ne-am lovit. Mâinile lui alunecau ușor pe tot corpul meu dându-mi fiori. Buzele lui imi lasau mici cercuri roșii pe gâtul meu. În timp ce revenea la buzele mele a întins mâna și a luat un prosop mare, pufos de culoare albă, la desfacut și mi l-a înfășurat în jurul corpului. Mă ridică în brațe și eu pun picioarele mele înfășurate în jurul lui. Mă deplasează ușor și cu grijă până lângă pat acolo mă aruncă cu sălbăticie și se năpusteşte deasupra mea. După câteva minute simt cum ceva enorm intră în interiorul meu până în cel mai adânc loc din propria mea fință. A început să intre și să iasă ușor probabil nu voia să mă doară. Ne-am așezat în poziție turcească înfășurând picioarele unul în jurul celuilalt. Văzând că nu mă doare ma tras mas spre el și ma lăsat puțin pe spate rămânând el peste mine. A accelerat ritmul și eu am inceput să nu mai rezist ritmului lui. Văzând asta se oprește în sec. Mi-a sărutat fruntea și se ridică de pe mine poziționându-se lângă mine în pat. Eram extenuată mă simțeam de parcă fugisem 1000 de ture în jurul terenului sau mă calcă trenul chiar în acel moment. Pe când el era fresh de parcă nu făcuse nici un efort. A doua zi mă trezesc cu greu era 16:52, abia m-am ridicat din pat, el nu mai era acolo nu a lăsat nici macar un bilețel. Privesc telefonul 23 apeluri nr privat 69 mesaje de la un numar ciudat era nr. 666 what? Băiatul ăsta e fiul lui satana sau ce? Folosește numai cifre cu segnificari anume. Nu am răspuns, doar am coborât jos să mănânc. Am mâncat clătite făcute de bucatăreasa care se grăbea să plece. Imediat ce a plecat se aude un ciocanit dubios la ușă a ciocanit in trei serii de 6 adica formand numărul 666. Devenea din ce în ce mai dubios. Deschid ușa și avea în mână un buchet mare de flori, erau trandafiri negri. What? De unde a luat ăsta trandafiri negri? Nu aveam cuvinte si nici el.
Mi-a facut cu ochiul s-a întors și pur și simplu a plecat. Intru în casă și intenționat număr florile. Sunt 13. Zambesc pervers când văd că e alt numar simbolic. Le pun în vază și cade dintre ele un mic bilet mov intens.
"13 de trandafiri negri, unul pentru fiecare rautate pe care o să ți-o povestesc și pe care va trebui să o asimilezi și să o accepți dacă vrei ca asta să funcționeze"
What? 13 răutăți, ce a făcut ăsta? Îmi e frică...mda glumeam de fapt nu îmi este. De ce mi-ar fi? E doar un baiat...ce putea face atât de rău. Am urcat sus şi am facut un mic duș.
-Ți-a fost dor de mine? Spune Justin cu o voce surprinzător de perversă și sexy în același timp.
-Oh Doamne cum ai intrat aici? Oh stai sunt fraieră nu îmi răspunde, ai intrat prin efracție ca de obicei.
-Am venit să îți spun cele 13 lucruri despre mine...
-Ascult!
1 - Când m-am pierdut aici în L.A. am crescut cu cel mai mare mafiot din toată țara.
2 - Am omorât multe persoane.
3 - Sunt foarte periculos pentru tine în special pentru siguranța ta.
4 - Când am ajuns la vârsta de 18 ani cunoscând pericolele și riscul meseriei m-am dus la F.B.I. și m-am făcut agent specializat în urmărirea mafiei.
5 - Pot fi omorât în orice moment.
6 - Părinți mei nu au murit cum mi-sa spus și cum ai aflat și tu. De curând am aflat că mafia cu care colaboram i-au ucis pentru bani și pe mine m-au luat drept trofeu.
7 - De origine sunt din Canada așa că peste ceva timp plănuiesc să plec acolo sa îmi caut familia.
8 - Clariss, fata care s-a apropiat de tine și ti-a vorbit nu îți vrea întocmai binele așa că eu în locul tău nu mă mai apropiam de ea.
9 - Îmi place să te torturez.
10 - Toate fostele mele prietene sunt moarte dar nu am nimic de aface cu asta, jur.
11 - Duc o viață haotică și plănuiesc să te târăsc după mine în ea.
12 - Sunt malefic și pervers.
13 - Dacă rămâi cu mine nimic nu ți-se va întâmpla.
-Deci ce spui? Vrei sa rămâi cu mine.
-...