Nu te m-ai recunosc...

86 3 3
                                    

-O să îi vânez pe rând de la cel mai slab la cel mai puternic. Când o să termin cu ei, cu toți oameni lor o să fie simplu o să le distrug familiile chiar în fața lor și nu vor putea face nimic.
~Justin P.O.V~
Când a terminat de vorbit a râs malefic, era un râs îmbibat în amărăciune. Pe dinafară pare dură, implacabilă. Dar pe dinăuntru încă e acea copilă sensibila pe care am cunoscut-o acum câteva luni. Simt că are nevoie de mine chiar dacă neagă asta. Vrea să se izoleze în ea însăși să nu depindă de nimeni dar în special nu mai vrea să sufere. Mă simt atât de vinovat. Mai bine nu o lăsăm să ma cunoască mai bine o protejam din umbră cum mi-sa cerut să fac de când s-a mutat în cartierul meu. Și nu, nu vreau să credeți că îi stau alături doar pentru că e treaba mea eu chiar țin la ea poate chiar o iubesc dar nu îi voi spune vreodată...e mai bine așa.
-Taylor e prea periculos pentru tine. Nu vreau să pățești ceva. Mi-se formase un nod în gât, nu pot să cred că am spus asta. Fata asta mă înnebunește simnt că vreau să fiu lângă ea dar mai simnt și că vreau să o uit. Aș vrea o prietenă care să nu fie nebună, nebună după răzbunare, nu vreau să trăiesc cu frica de a o putea pierde în orice moment. Dar nu pot renunța la ea.
-Taylor P.O.V.-
După acea discuție cu Justin nu am mai vorbit cu el deloc. Mi-am dedicat viață timp de 5 luni doar să vânez "monștri" zi și noapte îi urmaream le citeam mișcările Îi cunoșteam mai bine decât pe propria persoană. Pe măsură pe cât ei dispăreau gradul meu în F.B.I. creștea acum eram un membru respectat unul adevărat. Dar mă simțeam goală. Eram atât de obsedată încât nici nu mai vorbeam cu Justin el era tot pentru mine, și simțeam că distanța dintre noi era ca de la cer la pământ.
~Justin P.O.V.~
Taylor era foarte distantă, mafioți din mafiile lui Carlos García și Alejandro Martínez erau aproape inexistente. Containere cu droguri și arme interceptate de ea...era uimitor dar acum era rece persoana dulce care se ascundea în ea murea încetul cu încetul. Vreau să o recuperez. Trecea prin parul meu uneori doar nopți pasionale nimic mai mult. Mă simțeam folosit. Stai ce? Chiar am ajuns în stadiul în care să ma folosească o fată? Credeam că sunt mai dur de atât...dar pentru ea aș face orice și aș fi cea ce vrea ea să fiu.
Atunci o văd că intră pe ușa.
-Taylor stai trebuie să vorbim! Nu mai rezist trebuie să se schimbe ceva. Avea un zâmbet enorm pe față.
-Bine dar mai întâi nu o să îți vină să crezi ce am făcut!!! Era atât de emoționată, oare ce făcuse? Stă puțin pe gânduri. S-a terminat am reușit, l-eam omorât familiile, copii lor au fost preluați de o școală de corecție iar ei au primit pedeapsă pe viață în cel mai oribil loc de pe planetă. Mă simnt împlinită.
-Stai ce? Ai ucis din nou cu sânge rece? Nu te m-ai recunosc...
-Hai nu mai fi așa, mi-a fost dor de tine. Spune aruncându-se în brațele mele și îmbrățișându-mă. Uau simt căldură pentru prima oară în mult timp. Mă simt bine foarte bine.
-Taylor P.O.V.-
Gata totul s-a terminat. Vreau să recuperez timpul pierdut, cu Justin.
-Justin!
-Da!
-Ce vom face cu viața noastră acum? Fără răzbunare nu mai e nimic în viață mea.

HeartBreakerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum