Little things about being in a relationship with
ateez .!HONGJOONG. Serçe parmak tutuşları. O senin tırnaklarını yapıyor. Alın öpücükleri. Seninle müziğini paylaşmak istediği için stüdyo randevuları var. Onu sana sevgiyle bakarken yakalamak. Eşleşen dövmeler. Sarılırken saçlarınızı öper.
♦️
SEONGHWA. Akşam yemeğini birlikte pişirmek. Birbirlerinin saçlarıyla oynamak. İşe gitmeden önce hızlıca atıştırmak. Gerçekten sevimsiz takma isimler. Kendine bakmadığın zaman sana dırdır etmek. Sadece birbirinizin sesini duymak için aramak. Her gece yatmadan önce cilt bakımı rutinleri.
♦️
YUNHO. Tüm gece ayakta kalmak. Hüzünlü film sahnelerinde birlikte çirkin bir şekilde ağlamak. Rastgele buluşmalar. Sarılmalar ve büyük öpücükler. Uyuman için şarkı söylüyor. Oturma odasında dans savaşları yapmak. Korku filmi izlerken elini tutmak ve gözlerini korumak. Kelebek öpücüğü.
♦️
YEOSANG. Birbirleri hakkında küçük şeyler hatırlamak. Serçe parmak sözleri. Kıyafetleri birbirleriyle paylaşmak. Yumuşak müzik odayı doldururken sarılmak. Tavuğunu seninle paylaşıyor. Birbirlerine saçma kombinler hazırlamak ve onlara gülmek. Sadece onu telaşlandırmak için ona çiçek vermek. Sessizce 'seni seviyorum' lar paylaşmak.
♦️
SAN. Geçmeyecek gibi görünen günlerde paylaşılan rahatlatıcı sözler. Eskimo öpücüğü. Gece randevuları. Sana tüm dertlerini unutturan sarılmalar. Beklenmedik öpücükler. Kimse izlemiyormuş gibi dans etmek. Birbiriniz için orada olmak. Birlikte kedi ve peluşların anne babası olmak.
♦️
MINGI. Paylaşılan kulaklıklar. Birbirlerinin samimi fotoğraflarını çekmek. 'Ben her zaman senin yanında olacağım.' Sırf birbirinizi güldürmek için korkunç bir şekilde rap yapmak. Benlerini öpmek. 'Seni seviyorum' dedikten sonra liseli gençler gibi kıkırdamak. Gece 2'de harry potter karakterleri gibi davranmak. Birlikte hobiler yapmak.
♦️
WOOYOUNG. Onu susturmak için öpmek. Şakacı yanaklarını ısırmak. Sürekli birbirleriyle dalga geçmek ama aynı zamanda başkaları bunu yaptığında arkalarını kollamak. Doğa içinde olan buluşmalar. Birlikte duş almak. En iyi arkadaş olmak. Yumuşak tüy dokunuşları. Birlikte seyahat etmek.
♦️
JONGHO. Birbirleri için küçük ama büyük jestler yapmak. Yürüyüş yaparken sizi yolun daha güvenli tarafına taşımak. Uzun bir günün ardından masaj yapmak. Kıyafetlerini sana ödünç verir. Ateşli öpücükler. Öğle yemeği kutularına romantik notlar bırakmak. özel olmayan günlerde hediye. Rastgele birbirlerinin cümlelerini tamamlamak.
♦️