Warning: NSFW SMUT!
Ateez Reaction: You have shaking orgasms
Jongho:
"Boşalacak mısın?" Sadece bir parmağını aşırı hassas amının içine yavaşça pompalarken sırıtıyor.
Onun alaycı gülümsemesine sızlandın ve dudaklarını ısırdın. "Lütfen.... Artık yapamam."
Jongho, uyluklarınızın içini ovuşturarak bacaklarınızı ellerinin etrafına sarar.
"Vücudun aksini söylüyor prenses." Jongho mırıldandı ve içindeki parmağını hızlandırdı.
Sadece bir parmağını kullanıyor ama 2 saattir seninle dalga geçiyor.
Aklını ele geçirdiğini hissettiğin için, vücudun sen farkında olmadan seğirdi.
"B-ben geliyorum!" Jongho'nun dokunuşu altında uylukların kontrolsüz bir şekilde sallanırken gözlerini kapatarak bağırdın.
Kendinizi kontrol edemediğiniz için zihniniz pelteleşti. Kendine geldiğin an, bitirmek için kendini Jongho'nun parmağına atarken vücudun titriyordu.
Yüzünde boş bir ifade varken ona baktın.
Yüzün kıpkırmızı oldu, daha önce bunu hiç yapmadığın için.
Kendini onun parmaklarından çektin ve utanarak kızaran suratını kapattın.
"B-ben üzgünüm! Ne olduğunu bilmiyorum. Çok iyi hissettirdi ve vücudumu kontrol edemedim!"
Kemerini çözdüğünü duyduğunda gergin bir şekilde dudaklarını ısırdın.
"Jongho?" Seni altına sıkıştırdığında yukarıya baktın.
"İçine soktuğumda seni altımda sallayacağım."
Wooyoung:
"Sence boşalmayı hak ediyor musun ki?" Seni yatağa bağladığında kulaklarına kıkırdadı.
"Hmm?" Woo, titreyen yapay penisi içinizde daha derine iterken ayak parmaklarınızın kıvrılmasına neden olarak kulaklarınıza fısıldadı.