Ateez Reaction: You Wanting Kisses
Hongjoong:
Bu sefer Hongjoong'un senden öpücük istemesini istedin, bu yüzden bilerek onun önünde bir lolipop yalamaya karar verdin.
"Joong, buradaki dudakları çizme şeklini seviyorum." Hongjoong sevimli bir şekilde gülümserken, şu anda düzelttiği bir gömleği işaret ettin.
"Teşekkürler-" Dudaklarınla oynarken sana bakıyor.
Hongjoong kahkahalara boğulurken kaşlarını çattı. "Ne yapıyorsun?" Dudaklarını ısırırken sorar.
"İstemiyor musun..." Hongjoong sana ölü gözlerle hiçbir duygu ifade etmeden bakarken dudaklarını büzdün.
"Tamam, senden sadece birkaç öpücük istedim ama şimdi utandım.." Lolipopu yere bıraktın ve o bileğini tutarken uzaklaştın.
Hongjoong lolipopunuzu alır ve ağzına yerleştirir.
Lolipopu alt dudaklarının her yerine bulaştırarak, yutkunmanıza neden olarak, sizinle dalga geçtiğinde görünce kızardınız.
"Ben....Hala öpücük istiyorum..." Hongjoong fısıldarken mırıldandın, "Ama biz lolipopu çoktan öptük."
"Hmm! Hayır-" Joong'un tatlı dudakları seninkilere bağlanıyor ve sen onun dokunuşu altında erirken cümleni yarıda kesiyor.
Seonghwa:
Seonghwa'yı hiçbir yerde bulamayınca etrafa baktın.
"Hwa!?" Kanepenin yanından dökülen pembe saçlarını görünce bağırdın.
Kendi kendine kıkırdadın ve ona doğru yürüdün.
"Merhaba Seonghwa." Vücudunu tamamen kanepeye bırakırken önüne oturdunuz.
"Hmm?" Sana bakmadan mırıldanıyor. Sana gösterdiği ilgi eksikliğine surat asıyorsun.
İçini çektin ve onun saçıyla oynamaya başladın, bu Seonghwa'yı gülümsetti.
"Ah hayır... ne istiyorsun?" Sonunda telefonunu bırakırken alaycı bir şekilde söylüyor ve seni utandırıyor.
"Öpücük istiyorum." Seni öpmesini beklerken gözlerin parladı.
Ancak Seonghwa, kaşlarınız şaşkınlıkla çatılırken uyku pozisyonundan doğruldu.
"Peki. O zaman sana vereceğim." Mutlu bir şekilde başını salladı ve kıkırdadığında yanına oturdun.
"Öpücükleri gerçekten bu kadar çok mu istiyorsun?" Kalbiniz hızla çarparken size hayranlıkla baktı.
"Hadi...." O alaycı bir şekilde elini öpüp yerine dudaklarına yerleştirirken gömleğini çekiştirdin.
"Evet! Park Seonghwa!" Şimdi kızdın ve gerçek bir öpücük istedin.