~When He Uses Your Boobs As A Pillow ~
~Göğüslerini Yastık Olarak Kullandıklarında~
Seonghwa:
"Kendini şimdi durdur," diye uyardın, Seonghwa göğsünün üzerinde gevşerken, söylemen gerekenleri görmezden geldi.
"Kendime engel olamıyorum," diye itiraz etti, sana yumuşak bir gülümseme sunarak. "Burada yattığımda kocaman gülümsemeni görebiliyorum ve çenene de kolayca ulaşabiliyorum."
Gözlerin yuvarlanarak Seonghwa'nın alnını dürttü. "Çeneme ulaşmak için göğüslerime yatman gerektiğini düşünmüyorum, yanımdan yapabilirsin."
"Bu eğlenceli değil," diye tartışmaya devam etti, elini tutarak. "Burada yatarak her iki dünyanın da en iyisini elde ediyorum, çeneni hissediyorum ve göğüslerinin üzerine de uzanıyorum."
Başın salladı, "Peki o zaman göğüslerimin üzerine yatmana izin vermemeye karar verirsem ne olur?"
Senin de haklı olduğunu bildiğini bilerek, kendini beğenmiş bir şekilde, "Ben senin itip kakamayacağın kadar güçlüyüm," dedi. "Ve şu anda senden uzaklaşmayı deneyemeyecek kadar rahatım."
"Ve günün geri kalanında da rahat olmayı planlıyor musun?"
"Tabii eğer yardım edebilirsem."
Hongjoong
"Saçlarımla oynar mısın?" başını nazikçe göğüslerinin üzerine koyarken, sakin bir sesle sordu.
"Saçlarınla oynamamı mı istiyorsun? Yoksa göğüslerime yatmak için bir bahane mi istiyorsun?" Hongjoong'u çok iyi tanıyarak anında meydan okudun. "Gerçekten nedeni nedir?"
Hongjoong'un yüzüne utangaç bir gülümseme yerleşti, "Göğüsler kesinlikle benim için bir artı ama şu anda saçlarımla da oynamanı gerçekten istiyorum."
"Saçınla oynamayı çok sevdiğim için şanslısın, bu yüzden sanırım kalmana izin vereceğim." Gülümseyip elini kaldırıp saçlarının buklelerini karıştırmaya başladın.
Gülümsemesi anında genişledi, "Hiç kimse saçlarıma senin kadar iyi bakmıyor, demiş miydim?"
"Artık beni yumuşatmana gerek yok, zaten kazandın," diye şaka yaptın ona bakarak, "Şimdilik kalmana izin vereceğim, ama göğüslerim ağrıdığında kesinlikle devam edebilirsin."