Kim Hongjong
🍷Art museum, Blossom, Coffee dates🍷
Sana yeterince zaman ayıramadığı için kendini kötü hisseden meşgul erkek arkadaş.
Akşam eve geldiği ya da geç geldiği günler için daima çiçek getirir.
Çalışırken kucağına oturmanızı söylüyor, "Konsantre olmama yardımcı oluyor, biliyor musunuz?"
Sizi sanat müzesine götürür, "Korkarım, seni burada bir başyapıt olarak tutabilirler."
Ağlayınca size saçma sapan şakalar yapıyor ama siz onun topal şakalarının seviyesinden dolayı gülüyorsunuz, "Üzgünüm komik değilim."
Seni ne kadar sevdiğini ve sensiz ne kadar perişan olacağını söylerken ağlar.
İlk buluşmanız hakkında, konuşmanızı, gülmenizi ve mızmızlanmanızı ne kadar sevdiği hakkında şarkılar yazar.
Sizden uzakta olduğu her gün sizi arar ve yorgunluktan yatakta konuşurken uyuyakalır.
Uyurken çekilmiş bu kadar çok fotoğrafınız olmasına bayılıyor.
Kendin olduğun için kötü hissettiğinde mümkün olan her şekilde sana tapıyor, "Sen en güzel kadınsın"
Birbirinizin tırnaklarını yaparsınız. "Seninki daha güzel görünüyor"
Üyeler hakkında stresli olduğunda rahatlamasına yardımcı oluyorsunuz, "Beni çok endişelendiriyorlar biliyor musun? Sana sahip olduğum için mutluyum, yoksa başaramazdım."
Sakar çift goalz
Senin için çok endişeleniyor, yeni doğmuş bebek gibi seninle ilgileniyor
Şarkı sözlerini bitirmek için yardımınızı ister, "Dokunuşun onu mükemmelleştiriyor."
Onun kapüşonlusunu giydiğinde tahrik oluyor, "Ah, ne kadar da dikkat dağıtıcı!"
Sen parfüm sürmeden seni koklamayı seviyor
Senden onunla evlenmeni isteyip duruyor.
Seni kaydetmeyi çok seviyor, "Bunları bebeğimize göstereceğim."
Bir an önce bebek sahibi olmak için size gelen iddialar, "Ben bir futbol takımı istiyorum yemin ederim."