Yeni bölümle karşınızdayım iyi okumalar:*İçimdeki sıkıntıyla odamdaki pufa oturdum. Yarın akşama geliyorlardı, elim kolum bağlı böylece oturuyordum. Yatağın üstündeki telefona ard arda mesajlar gelince heycan bütün vücudümu sardı.
Acaba yazan Devran abi miydi?
Anlık heyecanla telefonu elime aldım mesaj atan kişiyi görünce yüzüm asıldı.
Mesaj atan Zeynepti.
Zeynep: Nazlı iyi misin?
Zeynep: Nasıl hissediyorsun?
Siz: Kötüyüm Zeynep mutsuzum
Siz: Napacağımı bilmiyorum
Zeynep: Her ne olursa yanındayım kararın ne olursa
Siz: İyiki varsın
Kafam çok karışıktı uyusam belki biraz rahatlardım kendimi bitmiş hissediyordum sağ tarafıma dönerek gözlerimi kapattım.
🍀
Genç adam elindeki sigarasıyla evin terasında boşluğa bakarak oturuyordu. Geçmişi düşünüyordu geçmişte yaptıkları her şeyi maceraları beraber yediği azarları hepsi kesit kesit gözünün önünden geçti.
Kalbinde çok büyük bir ağırlık vardı biliyordu hâtta çocukluktan beri kalbinde bu ağrıyı bu sızıyı taşıyordu.
Tam 7 yıldır vardı bu sızıSeviyordu genç adam çocukluk aşkıydı bitmek bilmeyen bir aşk bir sevda genç adam gözlerini yumdu o günleri düşündü.
Flashback
Mahalledeki üç beş çocukla beraber yakartop oynuyorlardı o zamanlar kendisi on dört, Nazlı on yaşındaydı.
Mahallenin haylaz çocuğu Serkan topu şiddetle Nazlıya fırlatmıştı. Top küçük kızın kafasına gelmiş onu sertçe yere düşürmüştü.
Küçük kız bağırarak ağlarken Devran hızla kızın yanına çöktü yüzünü ellerinin arasına alarak yanaklarını öptü
"Ağlama güzelim neren acıyor"
O zamanlar bile yetişkin gibiydi
Kız kol dirseğini ovuşturarak gösterirken Devran kızın dirseğini de öptü
"Geçti mi? Yine acıyor mu?"
Küçük kız acımıyor diyince ellerinden tutarak Nazlıyı kaldırdı.
Şimdi sırada Serkan vardı.
Devran hızlı adımlarıyla Serkan'ın dibinde bitti küçücük yumruğunu Serkan'ın suratına geçiriverdi.
Serkan geriye doğru yalpaladı.
"Ona bir daha zarar vermeyeceksin eğer olurda verirsen bu yumruktan binlerce kere yersin"
Diyerek tekrar küçük kızın yanına yöneldi. Nazlı bunu bekliyormuşçasına saçlarını savurarak çocuğa doğru koştu. Küçük kız Devranın boynuna kollarını doladı.
"Beni hep koru olur mu?
"Seni hep korurum meleğim"
Flashback son
O günleri düşününce yüzünde gülümseme belirdi genç adamın onu hep korumuş hep sevmişti.
Nazlı da onu seviyordu biliyordu ama bu sevgi aşk değil abi gördüğü sevgiydi onu abi olarak görüyordu arada çok yaş olmamasına rağmen
Genç adam derin bir nefes aldı bunalmıştı, daralmıştı ama Nazlı'yı sevmekten vazgeçmemişti.
Nazlı onun ilk aşkıydı ve son olacaktı.
İnanıyordu beraber olabilirlerdi tek engel abi olayıydı. Genç adam onu yüz yıl daha bekleyebilirdi yeter ki abi demesindi. Kız ona her abi deyişinde çöküyordu Devran o istiyordu ki abi dışında her şeyi söylesin.
Bu aşkı sadece Devran ve Zeynep biliyordu Zeynepte abisini ağlarken görünce öğrenmişti abisinin arkadaşına bu denli aşık olduğunu.
Ama şimdi sevdiği kız belkide başkasıyla nişanlı yada sözlü olacaktı.
Kalbi bunu kaldıramazdı biliyordu.Nazlı onu görmüyordu kimseyi görmüyordu hayatında erkeğe yer yoktu onu da biliyordu bu genç adamı birazda olsa rahatlatıyordu erkek arkadaşı olsa nasıl dayanırdı.
Zaten kendiside Nazlı'dan başka kimseyi gözü görmediği için karıyla kızla işi yoktu hâtta bu yüzden annesi gelin gelin diye tutturmuştu.
Annesinin tek gelini Nazlı olmalıydı.
Genç adamın gözünden bir damla yaş düştü zihni bulanık aklında sadece genç kız vardı.
Arkasından gelen tıkırtıyla kafasını çevirdi
"Abi ne yapıyorsun bu ayazda çatıda?"
Zeynep durdu abisinin yüzüne baktı ağlıyordu abisi ağlıyordu.
Hızla abisine yaklaştı
"Ne oldu abi neyin var?
Genç adam hıçkırarak ağlıyordu kelimeler ağzından kesik kesik duyuldu
"Zeynep onu istemeye geliyorlar belkide yarından sonra sözlü olacak"
Zeynep abisine sarıldı saçlarını okşadı.
"Abi niye söylemedin sevdiğini en fazla reddederdi en azından keşke demezdin ne kaybederdin
"Ilgazdan bunu beklemezdim can dostum dediğim kişi sevdiğim kadına yan gözle bakmış bu yenilir yutulur değil Zeynep"
"Abi dediğimi duymadın mı açıl ona söyle en azından dene ne kaybedersin kız göz göre göre sevmediği kişiyle birlikte olacak"
"Korkuyorum Zeynep benden uzaklaşır ya da nefret eder korkuyorum onu kaybedemem"
"Dene abi başkasıyla olmasından iyidir söylemen"
"Yalnız bırak kardeşim kafa dinlemek istiyorum"
Genç adamın gözünden bir damla daha düştü mutsuzdu çok mutsuz
Zeynep giderken aklındam planlar geçiriyordu ne olursa olsun yapmalıydı artık bu kadar yeterdi.
Finishh
Tahmin eden varmıydı Devranın aşkını?
Sizce bu isteme olacakmı?
Zeynep aklından neler geçiriyor sizce?
Oy verip yorum yapmayı unutmayın minnaklarım
Seviliyorsunuz❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘉𝘪 𝘣𝘢𝘬𝘴𝘢𝘯!
RomanceBu kadar etkileyici olamazsın kıskanabilirim "Ne!" 𝘉𝘶 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮 𝘪𝘭𝘬 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣ı𝘮 𝘮𝘢𝘯𝘵ı𝘬 𝘩𝘢𝘵𝘢𝘭𝘢𝘳ı 𝘺𝘢 𝘥𝘢 𝘺𝘢𝘻ı𝘮 𝘺𝘢𝘯𝘭ı𝘴̧𝘭𝘢𝘳ı 𝘰𝘭𝘢𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳 𝘚̧𝘢𝘩𝘴ı𝘮 𝘢𝘥ı𝘯𝘢 𝘩𝘢𝘳𝘪𝘤̧ 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘶̈𝘳𝘭𝘶̈ 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘢 𝘢𝘤̧ı�...