Uzun zaman sonra sık sık atılan mesajlar sonucunda sonunda bölümü attım🧚♀️İyi okumalar🧚♀️
Evliliğimizin üstünden bir ay geçmişti. Biz bu bir ayda Devran ile birbirimize alışmış ve yakınlaşmıştık.
Neden bilmiyorum ama onun yanında kendimi rahat, huzurlu, mutlu hissediyordum.
Belimdeki okşamayı hisseder hissetmez arkamı döndüm. Devran arkadan bana sarılmış belimi okşuyordu.
"Sevgilim ne düşünüyorsun?" diye sordu
"Hiçbir şey sadece dalmışım"
Gözlerini kısarak yüzümü daha derinden incelemeye başladı. O kadar yakındı ki nefesi yüzümü yalayıp geçiyordu. Bana bu kadar yakından bakarken odaklanamıyordum.
"Karıcım dudaklarımı bakışlarınla yedin"
Alaycı bir şekilde söylediği sözler yüzümün kızarmasına neden oldu. Daha demin birbirimize alıştık dememiş miydim? Ama niye utanıyordum?
Kafamdaki düşünceleri bir kenara bırakarak belimdeki kollarını çözdüm. Zaten kendimi halsiz hissediyordum bu adamın yakışıklılığı da beni hasta ediyordu.
Yavaş adımlarla merdivenlere yöneldim. Sadece uyumak istiyordum.
"Sevgilim bensiz mi uyuyacaksın?"
Arkamı dönüp gözlerimi kısarak söyledim.
"Hayır, sadece erkenden uyumak istiyorum"
Söylediklerimden sonra koşarak yanıma geldi. Alnıma kondurduğu küçük öpücükten sonra beni kucağına alarak odamıza götürdü.
"Devran!"
"Hayır hayatım bu gece uyumak yok"
Ağzından çıkan sözler beni şaşırtmıştı. Ben uyumak istiyordum bu adam başka şeyler istiyordu.
"Uyumak istiyorum ama"
"Tsk! Böyle tatlı bir kocan varken uyuyamazsın"
Elimi boynuna dolarken başımı boynuna gördüm.
"Sen varya sen az değilsin" dedi alaycı bir sesle
Kalçam yatağın yumuşak yüzeyine değdiği anda Devran üstüme eğildi. Üstümdeki pijamanın düğmelerini açmaya başladı. Yüzündeki sırıtışla gözlerime baktı. Kısa sürede üstümdeki her şeyi çıkardı. Tamamen çıplak bir şekilde tekrardan onun karşısındaydım.
Üstümden çekildikten sonra yatakta beni bir süre süzdü. Sanki bir film izlemiş gibi vücudumun her yerine en derinden baktı.
"Devran" utanmış bir sesle seslendim.
Parmağını dudağıma koydu bu sessiz olmamı istediğinin işaretiydi.
Derin bir nefes alarak kendime geldim. Utanmak istemiyordum madem Devran istiyordu, o zaman bende isteyecektim.
Utanmak yoktu.
Yataktan kalktıktan sonra Devran'ın karşısına geçtim. Gözlerine derinden bakarak göğsüne dokundum.
Daha sonra göğsünden ittim ve yatağa sırtüstü düştü. Bu yaptığıma şaşırmış olmalı ki gözleri kocaman oldu.
"Nazlı?"
Yavaş hareketlerle üstüne çıkarak elimi dudağına koydum.
"Şşşt"
Şu anda kucağında oturuyordum ellerim rahat durmuyor en baştan çıkarıcı yerlerini okşuyordum. Altımdaki adam şaşkınlığını bir kenara bırakarak sırıtmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘉𝘪 𝘣𝘢𝘬𝘴𝘢𝘯!
RomanceBu kadar etkileyici olamazsın kıskanabilirim "Ne!" 𝘉𝘶 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮 𝘪𝘭𝘬 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣ı𝘮 𝘮𝘢𝘯𝘵ı𝘬 𝘩𝘢𝘵𝘢𝘭𝘢𝘳ı 𝘺𝘢 𝘥𝘢 𝘺𝘢𝘻ı𝘮 𝘺𝘢𝘯𝘭ı𝘴̧𝘭𝘢𝘳ı 𝘰𝘭𝘢𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳 𝘚̧𝘢𝘩𝘴ı𝘮 𝘢𝘥ı𝘯𝘢 𝘩𝘢𝘳𝘪𝘤̧ 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘶̈𝘳𝘭𝘶̈ 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘢 𝘢𝘤̧ı�...