Selamün Aleyküm canlarım
uzun bir aradan sonra yeni bir bölümle geldimm:)
Haydin geçelim
Siz: Devran abi
Siz: Düşündüğün gibi şeyler değil inan
Siz: Seni kandırmadım
Siz: Bir haftadır mesajları okuyup okuyup cevap vermiyorsun en azından bir şey söyle
Siz: Kendimi çok kötü hissediyorum
(Görüldü 12:42)
Bir rica yüzünden hem günaha girmiştim hemde Devran abiyi kendimden soğutmuştum.
Berbat hissediyorum şu bir haftada ilk defa kalbimin bu acıdığını ve ilk defa bu kadar acınası olduğumu hissettim.Zeyneple de görüşemedim Devran abi yasaklamış olmalıydı belki ona da çok kızdı.
Ne yapıp ne edip benim Zeyneple konuşmam gerekiyordu. Bu konuyu halletmeliydik aksi taktirde ailem bir tuhaflık olduğunu sezecekti ve ben hep suçlu hissedecektim.
Telefonuma yeniden yöneldim ve Ayşe teyzeyi aramaya koyuldum çalar çalmaz açtı.
"Alo Ayşe teyze"
"Efendim kızım"
"Zeynep yanındaysa telefona verirmisin rica etsem?"
"Tabii kızım tabii"
Yaklaşık on saniye içinde Zeynep'in telefondan sesi geldi.
"Alo Nazlı"
"Zeynep"
"E-efendim"
"Acil buluşup konuşmamız gerek ben hiç rahat değilim çok huzursuzum"
"Tamam da abim izin vermiyor bana da çok kırgın yasakladı bana seninle görüşmeyi"
"Zeynep oturarak bu konuyu halledemeyiz gizli de olsa buluşmamız konuşmamız gerek"
"Tamam ***** kafeye gel saat 13.30 gibi orda konuşalım"
"Tamam görüşürüz selam söyle Ayşe teyzeye"
"Aleyküm selam"
Konuşmayı bitirir bitirmez hazırlanmaya başladım. Yarım saate kadar orda olmam gerekiyordu.
Yatağın üstünde hazır duran kıyafetlerimi alıp banyoya yöneldim.
Hızlıca hazırlanıp çantam ve telefonumu alarak evden çıktım. Allahtan annem evde yoktu manava gitmişti. Nihal uyuyordu babam işteydi onlar eve gelmeden ben gelirdik bu meseleyi halletmeliydim.
🤍
"Abim aşırı sinirliydi ilk defa onu o kadar sinirli gördüm eve gelir gelmez kapıyı çarparak odaya girdi resmen burnundam soluyordu"
On dakikadır kafede ne yapmanız gerektiğini konuşuyorduk kafamız karman çorman ve çaresizdik keşke bu işe hiç bulaşmadaydık.
"Zeynep, Devran abiyle otursak konuşsak anlatsak olmaz mı? Böyle bekleyerek olmaz çünkü onunda canı yanıyor eminim bizden beklemiyordu böyle bir şey"
"Abimle güzelce konuşsak eski mesajları göstersek onunla oynamadığımızı anlayacaktır sadece annemin gelinlerini merak ettiği için böyle bir şey yaptığımızı söyleriz"
"Yarından sonra aynı bu kafede"
"Tamamdır abim gelmeden gideyim Nazlı korkuyorum vallahi"
"Başına daha iş gelmesin bende geliyorum"
Vedalaştıktan sonra hesabı ödeyerek kafeden çıktım. Çıkar çıkmaz telefonum çaldı hayırdır inşallah
Arayanın kim olduğuna baktığımda tanımadığım bir numaraydı
Açmadım kayıtlı olmayan numayaya cevap veremezdim.Adımlarımı evime yönlendirdim yarından sonra her şey belli olacaktı.
Kısa bir bölüm olabilir ama şimdi instagram bölümü atmaya
gidiyorum :)
Gelecek bölümlerde güzel şeyler olacak azıcık kaos ta olabilir aklımda fena şeyler var
Neyse aşkolarım kaçtım ben 😚😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘉𝘪 𝘣𝘢𝘬𝘴𝘢𝘯!
RomanceBu kadar etkileyici olamazsın kıskanabilirim "Ne!" 𝘉𝘶 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮 𝘪𝘭𝘬 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣ı𝘮 𝘮𝘢𝘯𝘵ı𝘬 𝘩𝘢𝘵𝘢𝘭𝘢𝘳ı 𝘺𝘢 𝘥𝘢 𝘺𝘢𝘻ı𝘮 𝘺𝘢𝘯𝘭ı𝘴̧𝘭𝘢𝘳ı 𝘰𝘭𝘢𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳 𝘚̧𝘢𝘩𝘴ı𝘮 𝘢𝘥ı𝘯𝘢 𝘩𝘢𝘳𝘪𝘤̧ 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘶̈𝘳𝘭𝘶̈ 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘢 𝘢𝘤̧ı�...