Jassie, annesini kaybedeli tam bir ay olmasına rağmen hala onu rüyasında görüyordu ve çok özlüyordu.
İstemsiz bir şekilde okula gidiyor, derslerde uyuyor, ve hiçbir şey olmamış gibi evine geri dönüyordu.
Bu sabahta her ne kadar istemesede kalktı ve okuluna gitmek için hazırlandı.
Jassie okulundaki bir kızdan hoşlanıyordu. Kızla çok yakındılar ve annesinin vefatından sonra gerçekten Jassie'ye moral olmuştu.
Onun adı Carla'ydı. Jassie'nin sınıfına yeni gelmisti. Onunda ailesi ile ilgili sorunları olmuştu zamanında, ama annesi, üvey babası ve kardeşi ile yeni bir hayat kurmuşlardı ve çok mutlulardı.
Jassie, Carla'yı gördüğü ilk an bir şeyler hissetmiş, fakat duygularini o zamanlar anlamakta güçlük çektiği için asla anlamamıştı.
Şimdi ise emindi, ona aşıktı. Yılbaşı gecesinde onlarda kalacaktı bu yüzden çok heyecanlıydı.
Gece boyu sevimli ve güzel fotoğraflar çekinmişlerdi. Harika yemekler ve abur cuburlar yemişlerdi. Geri sayımdan sonra dileğini tuttu ve yatmaya hazırlamışlardı.
Carla sabahlamak istiyordu. Jassie asla buna hayır demezdi, bu yüzden hemen kabul etmişti.
Gece sohbet ederken konu aşka gelmişti. Carla Jassie'ye "Hoşlandığın biri var mı?" sorusunu sorunca resmen köşeye sıkışmış gibiydi. Bunu nasıl söyleyebilirdi ki? Yalan söyleyemezdi, çünkü Carla yalanlardan nefret ederdi. Jassie, Carla'dan cevaplaması için biraz zaman istemişti. Carla sabırla bekledi ama beş dakika geçtikikten sonra Jassie hala düzgün bir cevap verememişti. Utancından yorganı kafasına kadar çekmiş bunu nasıl söyleyeceğini düşünüyordu.
Sonunda cesaretini topladı ve konuşmaya başladı:
"Derste bana bakmanı istiyorum, sen başkalarıyla konuşurken istemsizce kıskanıyorum, beni sev istiyorum ama arkadaşlığımızın bozulmasından korkuyorum." Bunların hepsini tek nefeste söylemişti Jassie.Carla şaşkın bir şekilde "Hoşlandığın kişi ben miydim?" diye sormuştu. Jassie yorganı üstünden çekip konuşmadan kafasıyla onayladı.
Bu geceden beri bir kaç hafta geçmişti. Okulun ilk döneminin bitmesine az kalmıştı. Carla ve Jassie arkadaşlıklarını bozmadı, aynı şekilde bir şey olmamış gibi devam etmişlerdi.
Karne gününde belgelerini alıp hep beraber kalabalık bir şekilde kafeye gitmişlerdi. Sohbet edip gezdiler. Yağmur başlayınca arabaya binip, hemen eve dağıldılar.
Akşam Carla, Jassie'ye bir şarkı atmıştı. Şarkının sözleri Jassie'nin dikkatini çekmişti. Çünkü sözlerinde "Arkadaşlığımızı bitirmek istiyorum, onun yerine aşıklar olmalıyız." yazıyordu.
Jassie şaşkınlıkla bunun ne anlama geldiğini sordu. "Bayadır düşünüyorum, ve seni sevdiğimi anladım." Diye cevap vermişti. Jassie suan hayatının en mutlu anını yaşıyor olabilirdi. Yüzü gülüyordu ve bu günün bitmesini hiç istemedi. Artık sevgili olmuşlardı.
Carla backstabber arkadaşlar çok şey etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
White Dress
Random-Senin için ölürüm sanıyordum, fakat beni öldürenin sen olucağını düşünmemiştim.