"O kadar temiz ve masumsun ki Leyla...Gözlerinde gördüğüm o ışık bana senin gibi toy olduğum zamanlarımı anımsatıyor. Eğer bir gün o ışığı söndürürsem, kendimi asla affetmeyeceğim."
karşısındaki adama tebessüm eden Leyla masadaki elini ona doğru uzattı. Parmaklarını anında kavrayan avucunu güvenle sıktı.
Göz göze geldiler ve bakışlarını birbirlerinden ayırmadılar.
Bu anı o kadar çok hayal etmişti ki Leyla... bir gün gerçek olacağını, deliler gibi bağlı olduğu adamın onu seveceğini asla tahmin etmemişti. Dolan gözlerini eskiden yaptığı gibi ondan saklamadı.
"Seni çok seviyorum..."
Kopkoyu gözlerinde akan bir damla yaş yanaklarında asılı kaldı.
"Seni o kadar çok seviyorum ki yanımdan ayrılmana dayanamıyorum. Hep benim olmanı istiyorum Şevket, sadece benim. Tıpkı seni sevdiğim gibi sen de beni sev. Yalvarırım beni asla bırakma. Çünkü beni bırakırsan ben ölürüm."
kadife gibi sesiyle söylediği etkileyici ve ona ağır gelen sözleriyle Şevket sarsıldı.
Avucunun narin parmakları dudağına götürdü. Aşkla gözlerini kapatıp öperken onun da gözleri doldu.
" Ölüm deme bana ne olur".
Derin bir iç çekip devam etti sözlerine,
" Keşke.. keşke yıllar önce tanısaydım seni. Sadece sana ait olsaydım, kimseyi düşünmeden istediğim gibi sevseydim."
Bu serzeniş genç kızın canını yaktı. Şevket'in tamamıyla ona ait olmadığını bir kez saha hatırladı.
İçindeki hüzne rağmen yaramazca gülümsedi.
" Ama yıllar önce tanışmış olsaydık karşında senden aşk değil de, şeker isteyen bir kız çocuğu bulurdun."
Söylediği sözlerle kahkahalarla gülen Şevket'i tebessümle izlerken, gergin ortamın havasını bir nebze olsun dağıttığı için sevinmişti.
Leyla buydu işte...
Hasretini çektiği sevgi için her şeyini feda eden masum, bazen ise ihtiras denizinde yüzen hırslı bir kızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ TUTKULAR
General FictionBedeni büyüse de ruhu çocuk kalmış bir kızın hayat yolculuğu. Çocukluğu baba eksikliğiyle geçtiği için yetişkinlikte bu eksiklik bir zaaf olarak karşısına çıkmıştır. Leyla üniversitede psikoloji lisansı gören bir genç kız iken içinde büyüyen bu zaaf...