☆ 2 ☆

1.7K 42 14
                                    

2. Gdzie spotkaliście się po raz drugi i po jakim czasie?

✦ 𝐑𝐲𝐨𝐦𝐞𝐧 𝐒𝐮𝐤𝐮𝐧𝐚 ✦
Tydzień później, gdy wbił Ci do pokoju o trzeciej w nocy i zaczął wyżerać chipsy.

✦ 𝐒𝐚𝐭𝐨𝐫𝐮 𝐆𝐨𝐣𝐨 ✦
Dzień później, przed Twoim domem. Okazało się, że jakoś Cię wystalkował (albo wykradł Twoje papiery z rady), bo chciał Cię zaprosić do kawarnii.

✦ 𝐘𝐮𝐣𝐢 𝐈𝐭𝐚𝐝𝐨𝐫𝐢 ✦
Następnego dnia, gdy zerwał się ze swoich zajęć klubowych, by przyjść upiec z Tobą ciasto.

✦ 𝐌𝐞𝐠𝐮𝐦𝐢 𝐅𝐮𝐬𝐡𝐢𝐠𝐮𝐫𝐨 ✦
Następnego dnia w klasie. Mieliście pracować w parach, więc postanowiłxś dołączyć do niego.

✦ 𝐍𝐨𝐛𝐚𝐫𝐚 𝐊𝐮𝐠𝐢𝐬𝐚𝐤𝐢 ✦
Dwa tygodnie później, przy tym samym straganie z ubraniami w Ameyoko-cho.

✦ 𝐌𝐚𝐤𝐢 𝐙𝐞𝐧𝐢𝐧 ✦
Trzy tygodnie później, w parku niedaleko sklepu Twojej Cioci, gdy byłxś poćwiczyć. Maki była tam na misji.

✦ 𝐓𝐨𝐠𝐞 𝐈𝐧𝐮𝐦𝐚𝐤𝐢 ✦
Miesiąc później, w cukiernii. Chłopak był ze swoimi przyjaciółmi, ale gdy Cię zobaczył, postanowił zaprosić Cię do stolika, bo ostatnim razem miło wam się rozmawiało.

✦ 𝐘𝐮𝐭𝐚 𝐎𝐤𝐤𝐨𝐭𝐬𝐮 ✦
Następnego dnia, przed wejściem do szkoły. Oboje zostaliście wysłani na wspólną misję.

✦ 𝐌𝐚𝐢 𝐙𝐞𝐧𝐢𝐧 ✦
Dwa tygodnie później, w Twoim domu. Jej ojciec poprosił Cię o trening z nią, zanim zacznie swój pierwszy rok w Liceum Jujutsu.

✦ 𝐊𝐚𝐬𝐮𝐦𝐢 𝐌𝐢𝐰𝐚 ✦
Cztery dni później, gdy zaprosiła Cię do nowo otwartej naleśnikarnii.

✦ 𝐍𝐨𝐫𝐢𝐭𝐨𝐬𝐡𝐢 𝐊𝐚𝐦𝐨 ✦
Niecały tydzień później, na kursie przygotowawczym z języka angielskiego do zdania egzaminu TOEIC.

✦ 𝐀𝐨𝐢 𝐓𝐨𝐝𝐨 ✦
Tydzień później, na spotkaniu fanów Takady-chan. Byłxś tam ze swoim starszym bratem, który chciał Cię przekonać do Takady.

✦ 𝐌𝐨𝐦𝐨 𝐍𝐢𝐬𝐡𝐢𝐦𝐢𝐲𝐚 ✦
Tydzień później, gdy zaprosiłxś ją do kosmetyczki, by była Twoją osobą towarzyszczą do wykorzystania vouchera na zabiegi pielęgnacyjne, które dostałxś na urodziny.

✦ 𝐒𝐮𝐠𝐮𝐫𝐮 𝐆𝐞𝐭𝐨 ✦
Następnego dnia rano, w ogrodach na terenie szkoły, gdy byłxś się przejść przed zajęciami. Suguru najwyraźniej wpadł na ten sam pomysł, więc zaproponowałxś mu wspólny spacer.

✦ 𝐒𝐡𝐨𝐤𝐨 𝐈𝐞𝐫𝐢 ✦
Następnego ranka, w szkolnej kafeterii. Tego dnia późno wstałaś i ledwo co zdążyłxś na śniadanie. W kafeterii nie było nikogo poza Shoko i Tobą, więc postanowiłxś się do niej dosiąść.

✦ 𝐊𝐞𝐧𝐭𝐨 𝐍𝐚𝐧𝐚𝐦𝐢 ✦
Trzy dni później, w piekarnii przy Twoim domu. Okazało się, że piekarnia w jego okolicy wycofała jego ulubione pieczywo, więc musi jeździć prawie na drugi koniec miasta, by je kupić.

✦ 𝐌𝐞𝐢 𝐌𝐞𝐢 ✦
Tydzień później, gdy zaprosiła Cię jako osobę towarzyszącą do największego kasyna w Tokio.

✦ 𝐓𝐨𝐣𝐢 𝐅𝐮𝐬𝐡𝐢𝐠𝐮𝐫𝐨 ✦
Następnego ranka, w Twoim pokoju, gdy się obudziliście ( ✧≖ ͜ʖ≖).

❖ 𝐉𝐮𝐣𝐮𝐭𝐬𝐮 𝐊𝐚𝐢𝐬𝐞𝐧 - 𝐏𝐑𝐄𝐅𝐄𝐑𝐄𝐍𝐂𝐉𝐄 ❖Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz