☆ 7 ☆

1.3K 41 12
                                    

7. Kto jako pierwszy dowie się o waszym związku?

✦ 𝐑𝐲𝐨𝐦𝐞𝐧 𝐒𝐮𝐤𝐮𝐧𝐚 ✦
Itadori - Sukuna sam postanowił mu się pochwalić i podkreślić, że mimo że nie jest człowiekiem to znalazł sobie kogoś, nie to co Yuji.

✦ 𝐒𝐚𝐭𝐨𝐫𝐮 𝐆𝐨𝐣𝐨 ✦
Kento Nanami - Gojo wysłał mu wasze wspólne zdjęcie i napisał, że jesteście razem. Kento złożył Ci kondolencje i zapytał, czy zostałxś do tego zmuszonx.

✦ 𝐘𝐮𝐣𝐢 𝐈𝐭𝐚𝐝𝐨𝐫𝐢 ✦
Jego dziadek - Yuji powiadomił go o tym, gdy powiedział że zaprosił Cię na obiad.

✦ 𝐌𝐞𝐠𝐮𝐦𝐢 𝐅𝐮𝐬𝐡𝐢𝐠𝐮𝐫𝐨 ✦
Gojo - Stalkował was, bo jego instynkt eksperta w sprawach uczuciowych mówił mu, że czujecie do siebie coś więcej i chciał być świadkiem rozwoju waszej relacji.

✦ 𝐍𝐨𝐛𝐚𝐫𝐚 𝐊𝐮𝐠𝐢𝐬𝐚𝐤𝐢 ✦
Yuji i Sukuna - Yuji akurat przypadkiem przechodził koło miejsca, w którym Nobara postanowiła wyznać Ci swoje uczucia (ogrody szkolne) i "całkowicie przypadkiem" podsłuchał fragment waszej rozmowy. Sukuna uznał, że gdy Kugisaki dowie się, że Yuji was podsłuchiwał, to będzie miał kłopoty. Pojawił się więc na policzku chłopaka i krzyknął wam gratulacje.

✦ 𝐌𝐚𝐤𝐢 𝐙𝐞𝐧𝐢𝐧 ✦
Panda - Wieczorem wychodził ze swojego pokoju (który jest obok pokoju Maki), akurat gdy żegnałxś ją w drzwiach pocałunkiem.

✦ 𝐓𝐨𝐠𝐞 𝐈𝐧𝐮𝐦𝐚𝐤𝐢 ✦
Maki i Yuta - Wracali ze wspólnego treningu i zauważyli was, gdy przytulaliście się na ławce.

✦ 𝐘𝐮𝐭𝐚 𝐎𝐤𝐤𝐨𝐭𝐬𝐮 ✦
[SPOILER postaci z filmu Jujutsu Kaisen 0]
Rika - To dosyć oczywiste, zważając na fakt, że Rika towarzyszy mu praktycznie od zawsze
[W tych preferencjach Yuta i Rika zawsze byli dla siebie jak rodzeństwo].

✦ 𝐌𝐚𝐢 𝐙𝐞𝐧𝐢𝐧 ✦
Momo - Dziewczyna była wtajemniczona w plan wyznania uczuć, więc postanowiła zaczaić się w krzakach i podglądać was, na wypadek gdybyś postanowiłx nie przyjąć jej uczuć i musiałaby pocieszać Mai.

✦ 𝐊𝐚𝐬𝐮𝐦𝐢 𝐌𝐢𝐰𝐚 ✦
Momo - Kasumi ustawiła wam status związku na mediach społecznościowych i Momo była pierwszą, która go zobaczyła.

✦ 𝐍𝐨𝐫𝐢𝐭𝐨𝐬𝐡𝐢 𝐊𝐚𝐦𝐨 ✦
Todo - Wracał ze spotkania fanów Takady-chan, gdy zobaczył was przez okno w kawiarni, gdy siedzieliście przy stoliku i trzymaliście się za ręce.

✦ 𝐀𝐨𝐢 𝐓𝐨𝐝𝐨 ✦
Yuji - Aoi zmusił chłopaka, by poszedł razem z nim i stanął gdzieś z boku, by mógł przyglądać się całej sytacji. Yuji nie bardzo rozumiał czemu to miało służyć, ale Aoi powiedział mu, że w końcu jest jego "brother" i powinien być obecny w ważnych chwilach w jego życiu.

✦ 𝐌𝐨𝐦𝐨 𝐍𝐢𝐬𝐡𝐢𝐦𝐢𝐲𝐚 ✦
Mai - Blondynka wysłała jej smsa, od razu po tym gdy zaakceptowałxś jej wyznanie.

✦ 𝐒𝐮𝐠𝐮𝐫𝐮 𝐆𝐞𝐭𝐨 ✦
Shoko Ieri - Samx jej o tym powiedziałxś.

✦ 𝐒𝐡𝐨𝐤𝐨 𝐈𝐞𝐫𝐢 ✦
Utahime Iori - Shoko powiedziała jej o tym.

✦ 𝐊𝐞𝐧𝐭𝐨 𝐍𝐚𝐧𝐚𝐦𝐢 ✦
Gojo Stalker - W wolnych chwilach Gojo lubi czaić się gdzieś w krzaczorach i obserwować poczynania Nanamina. Tak samo było i tym razem.

✦ 𝐌𝐞𝐢 𝐌𝐞𝐢 ✦
[!SPOILER postaci z mangi!]
Ui Ui - Jej młodszy brat zawsze pierwszy dowiaduje się każdego faktu z życia kobiety.

✦ 𝐓𝐨𝐣𝐢 𝐅𝐮𝐬𝐡𝐢𝐠𝐮𝐫𝐨 ✦
Jacyś wasi przyjaciele (nie macie wspólnych przyjaciół i nie przyjaźnicie się z żadną z postaci).

❖ 𝐉𝐮𝐣𝐮𝐭𝐬𝐮 𝐊𝐚𝐢𝐬𝐞𝐧 - 𝐏𝐑𝐄𝐅𝐄𝐑𝐄𝐍𝐂𝐉𝐄 ❖Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz