☆ 15 ☆

1.1K 36 10
                                    

15. O kogo jest zazdrosny/a?

✦ 𝐑𝐲𝐨𝐦𝐞𝐧 𝐒𝐮𝐤𝐮𝐧𝐚 ✦
O każdego faceta, który na Ciebie spojrzy w sposób w jaki uzna za nieodpowiedni (czyli takich, którzy patrzą na Ciebie dłużej niż pół sekundy).

✦ 𝐒𝐚𝐭𝐨𝐫𝐮 𝐆𝐨𝐣𝐨 ✦
O nikogo - uważa, że jest zbyt idealny by musiał być o kogoś zazdrosnym (ale tak naprawdę jest trochę zazdrosny o Nanamiego, bo gdy go pozałxś to nie mogłxś uwierzyć, że jest młodszy od Gojo a emanuje tak silnym "dilf energy".).

✦ 𝐘𝐮𝐣𝐢 𝐈𝐭𝐚𝐝𝐨𝐫𝐢 ✦
O Sukunę - Król Klątw doskonale zdaje sobie sprawę z obaw chłopaka i często, żeby zrobić mu na złość próbuje Cię podrywać, albo zjawia się w dziwnych miejscach na jego ciele, w nieodpowiednich chwilach.

✦ 𝐌𝐞𝐠𝐮𝐦𝐢 𝐅𝐮𝐬𝐡𝐢𝐠𝐮𝐫𝐨 ✦
Trochę o Yujiego - widzi, że doskonale dogadujesz się z chłopakiem i obawia się, że rzucisz go dla niego, bo powiedziałxś mu kiedyś, że uważasz, że Yuji jest uroczy (i teraz uważa, że lubisz uroczych chłopaków, a on uważa że chyba nie jest tak uroczy jak Yuji).

✦ 𝐍𝐨𝐛𝐚𝐫𝐚 𝐊𝐮𝐠𝐢𝐬𝐚𝐤𝐢 ✦
O nikogo - Nobara jest kobietą idealną i nie musi bać się o konkurencję (ale skrycie marzy o tym by wydłubać oczy każdej dziewczynie/chłopakowi, który spojrzy na Ciebie zbyt długo.).

✦ 𝐌𝐚𝐤𝐢 𝐙𝐞𝐧𝐢𝐧 ✦
O nikogo - Maki uważa, że bycie zazdrosną by jej uwłaczało, więc taka nie bywa (ale skrycie boi się, że znajdziesz sobie bardziej "dziewczęcą i delikatną" dziewczynę, która umie gotować, a nie tylko obżera się Maku albo KFC).

✦ 𝐓𝐨𝐠𝐞 𝐈𝐧𝐮𝐦𝐚𝐤𝐢 ✦
Trochę o Megumiego - wie, że czarnowłosy ma dobre branie wśród dziewczyn i wie, że spędzacie ze sobą dużo czasu, więc trochę się tym martwi.

✦ 𝐘𝐮𝐭𝐚 𝐎𝐤𝐤𝐨𝐭𝐬𝐮 ✦
Trochę o Megumiego - podczas jednej z rozmów z waszymi przyjaciółmi w klasie, padł temat Megumiego, którego uznałxś za przystojnego i zdolnego, więc od tamtego czasu jest o niego trochę zazdrosny.

✦ 𝐌𝐚𝐢 𝐙𝐞𝐧𝐢𝐧 ✦
O Miwę - Mai wie, że niebieskowłosa ma dobre branie zarówno u chłopaków jak i u dziewczyn, i boi się że uznasz, że Kasumi jest bardziej w Twoim typie niż Mai.

✦ 𝐊𝐚𝐬𝐮𝐦𝐢 𝐌𝐢𝐰𝐚 ✦
O Todo - bo gdy zobaczyłxś go po raz pierwszy, to byłxś zachwyconx jego muskulaturą, a w dodatku Todo uznał, że jesteś w jego typie.

✦ 𝐍𝐨𝐫𝐢𝐭𝐨𝐬𝐡𝐢 𝐊𝐚𝐦𝐨 ✦
O nikogo - chłopak ufa Ci bezgranicznie i wie, że nie musi być o nikogo zazdrosnym.

✦ 𝐀𝐨𝐢 𝐓𝐨𝐝𝐨 ✦
O nikogo - jest zbyt pewny siebie, by być o kogoś zazdrosnym.

✦ 𝐌𝐨𝐦𝐨 𝐍𝐢𝐬𝐡𝐢𝐦𝐢𝐲𝐚 ✦
Trochę o Miwę - bo obawia się, że niebieskowłosa jest bardziej urocza od niej.

✦ 𝐒𝐮𝐠𝐮𝐫𝐮 𝐆𝐞𝐭𝐨 ✦
O nikogo (może tylko troszkę o Gojo, bo uważa, że próbuje Cię podrywać).

✦ 𝐒𝐡𝐨𝐤𝐨 𝐈𝐞𝐫𝐢 ✦
O Mei Mei - raz przypadkowo nazwałxś ją milfem w obecności czarnowłosej i od tamtej pory, jest o nią trochę zazdrosna.

✦ 𝐊𝐞𝐧𝐭𝐨 𝐍𝐚𝐧𝐚𝐦𝐢 ✦
O Gojo - wie, że białowłosy ma mnóstwo fanek i boi się, że porzucisz go dla niego.

✦ 𝐌𝐞𝐢 𝐌𝐞𝐢 ✦
Troszkę o Shoko Ieri, bo dobrze się dogadujecie, ale ogólnie uważa że niewiele kobiet jest w stanie dorównać jej urodą i klasą, więc nie bywa zazdrosna.

✦ 𝐓𝐨𝐣𝐢 𝐅𝐮𝐬𝐡𝐢𝐠𝐮𝐫𝐨 ✦
O nikogo - dobrze wie, że nigdzie nie znajdziesz lepszego dediego niż on
( ✧≖ ͜ʖ≖).

❖ 𝐉𝐮𝐣𝐮𝐭𝐬𝐮 𝐊𝐚𝐢𝐬𝐞𝐧 - 𝐏𝐑𝐄𝐅𝐄𝐑𝐄𝐍𝐂𝐉𝐄 ❖Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz