☆ 48 ☆

855 21 12
                                    

48. Kto i co odwali coś na waszym ślubie?

✦ 𝐑𝐲𝐨𝐦𝐞𝐧 𝐒𝐮𝐤𝐮𝐧𝐚 ✦
Yuji - Ugryzie go jakiś jadowity pająk przez co zacznie cały puchnąć i trzeba będzie przerwać weselę, by pojechać z nim do szpitala.

✦ 𝐒𝐚𝐭𝐨𝐫𝐮 𝐆𝐨𝐣𝐨 ✦
Sukuna - Porwie Cię sprzed ołtarza do swojej domeny i będzie próbował przekonać, że on jest lepszym kandydatem na męża. Po chwili na szczęście wbije tam Gojo i Cię stamtąd zabierze.

✦ 𝐘𝐮𝐣𝐢 𝐈𝐭𝐚𝐝𝐨𝐫𝐢 ✦
Todo - Mocno się upije i odkryje swoją drugą, pijaną naturę jaką jest Mistrz Pijanej Pięści, po czym pobije połowę gości zanim uda się go obezwładnić.

✦ 𝐌𝐞𝐠𝐮𝐦𝐢 𝐅𝐮𝐬𝐡𝐢𝐠𝐮𝐫𝐨 ✦
Yuji - Podbije oko Megumiemu i kilku innym gościom, bo będzie rzucał w ludzi woreczkami z ugotowanym ryżem (który ugotował noc wcześniej, więc teraz był taki ubity). Okaże się, że Yuji myślał, że trzeba rzucać ugotowanym ryżem i koniecznie w woreczkach, bo miało to zwiastować dostatek w życiu.

✦ 𝐍𝐨𝐛𝐚𝐫𝐚 𝐊𝐮𝐠𝐢𝐬𝐚𝐤𝐢 ✦
Yuji - Będzie próbował puścić tajniaka, ale nie wyjdzie i puści głośnego bąka w chwili gdy udzielający ślubu pytał Czy ktoś jest przeciwny temu związkowi.

✦ 𝐌𝐚𝐤𝐢 𝐙𝐞𝐧𝐢𝐧 ✦
Panda - Spróbuje alkohol po raz pierwszy w swoim życiu i dostanie ataku pandziej furii. Na szczęście wszyscy to przeżyli.

✦ 𝐓𝐨𝐠𝐞 𝐈𝐧𝐮𝐦𝐚𝐤𝐢 ✦
Todo - W środku wesela, gdy będzie trochę podpity wpadnie na pomysł urządzenia zapasów sumo bez sumo. Zedrze z siebie trochę za dużo ubrań (czego nie zauważy) i będzie wyzywał gości na pojedynek, co skończy się tym, że prawie wszyscy uciekną a Ty i Toge będziecie musieli obezwładnić niedoszłego zapaśnika sumo i sprowadzać gości ponownie.

✦ 𝐘𝐮𝐭𝐚 𝐎𝐤𝐤𝐨𝐭𝐬𝐮 ✦
Megumi i Yuji - Gdy oboje wypiją za dużo zrobią sobie konkurs tańca na stole, który skończy się striptizem.

✦ 𝐌𝐚𝐢 𝐙𝐞𝐧𝐢𝐧 ✦
Miwa - Przedawkuje słodkości i dostanie napadu furii cukrowej, przez co stanie się agresywna i będzie chciała się ze wszystkimi bić.

✦ 𝐊𝐚𝐬𝐮𝐦𝐢 𝐌𝐢𝐰𝐚 ✦
Mai - Dostanie ostrego gastro po alko i wsunie pół stołu, a potem resztę wieczoru spędzi wymiotując w krzakach. Miwie będzie jej tak szkoda, że postanowi jej towarzyszyć i wspierać ją, przez co wesele przeniesie się na zewnątrz, tak by wymiotująca w krzakach Mai nie była samotna.

✦ 𝐍𝐨𝐫𝐢𝐭𝐨𝐬𝐡𝐢 𝐊𝐚𝐦𝐨 ✦
Nikt nic nie odwali.

✦ 𝐀𝐨𝐢 𝐓𝐨𝐝𝐨 ✦
Todo - Tak się upije, że pomyli salę weselną z waszym pokojem w hotelu i będzie próbował skonsumować wasz związek na stole bufetowym.

✦ 𝐌𝐨𝐦𝐨 𝐍𝐢𝐬𝐡𝐢𝐦𝐢𝐲𝐚 ✦
Nobara - Upije się i wyzwie Momo na pojedynek, który ta odrzuci. Nie zdąży jednak uchylić się przed ciosem Kugisaki i skończy ze śliwą pod okiem.

✦ 𝐒𝐮𝐠𝐮𝐫𝐮 𝐆𝐞𝐭𝐨 ✦
Nikt nic nie odwali. Wesele było krótkie i w kameralnym gronie.

✦ 𝐒𝐡𝐨𝐤𝐨 𝐈𝐞𝐫𝐢 ✦
Masamichi Yaga - Zaśnie pijany pod stołem i będzie głośno chrapał, a potem znajdzie go tam Panda i w środku wesela zaniesie go na plecach do jego pokoju.

✦ 𝐊𝐞𝐧𝐭𝐨 𝐍𝐚𝐧𝐚𝐦𝐢 ✦
Gojo - W chwili gdy będziecie składać sobie przysięgi białowłosy nagle zmaterializuje się przy was (nie był zaproszony) i porwie Cię sprzed ołtarza, po czym zabierze na koktajl na Hawajach. Zwróci Cię dopiero po godzinie i da nogi zanim Nanami zdąży do niego podbiec.

✦ 𝐌𝐞𝐢 𝐌𝐞𝐢 ✦
Ui Ui - W chwili składania sobie przysiąg, dzieciak wybiegnie z rykiem na środek sali i będzie próbował odciągnąć swoją siostrę od ołtarza. Uspokajanie go zajmie ponad pół godziny (tak krótko, bo gdy nikt nie patrzył uderzyłxś go w tył głowy i stracił przytomność, ale powiedziałxś wszystkim, że "chyba zasnął").

✦ 𝐓𝐨𝐣𝐢 𝐅𝐮𝐬𝐡𝐢𝐠𝐮𝐫𝐨 ✦
Toji - Spróbuje uciec sprzed ołtarza, ale tak go zamroczy po Twoim prawym sierpowym, że ocknie się dopiero w drodze na wesele.


❖ 𝐉𝐮𝐣𝐮𝐭𝐬𝐮 𝐊𝐚𝐢𝐬𝐞𝐧 - 𝐏𝐑𝐄𝐅𝐄𝐑𝐄𝐍𝐂𝐉𝐄 ❖Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz