☆ 28 ☆

989 26 7
                                    

✨Maraton część 4✨

28. Jak często Cię komplementuje?

✦ 𝐑𝐲𝐨𝐦𝐞𝐧 𝐒𝐮𝐤𝐮𝐧𝐚 ✦
Gdy ugotujesz mu coś dobrego lub jesteś skąpo ubranx.

✦ 𝐒𝐚𝐭𝐨𝐫𝐮 𝐆𝐨𝐣𝐨 ✦
Komplementuje Cię średnio kilkadziesiąt razy dziennie, z czego większość z tych komplementów są dziwne np. "Twoje skarpetki pasują dziś do koloru Twoich oczu" albo "Jesteś niesamowitx. Nigdy nie widziałem, by ktoś mieszał zupę z taką gracją jak Ty.".

✦ 𝐘𝐮𝐣𝐢 𝐈𝐭𝐚𝐝𝐨𝐫𝐢 ✦
Zawsze komplementuje Twój wygląd, Twoje gotowanie i gdy robisz dla niego coś miłego.

✦ 𝐌𝐞𝐠𝐮𝐦𝐢 𝐅𝐮𝐬𝐡𝐢𝐠𝐮𝐫𝐨 ✦
Rzadko zdarza mu się komplementować Twój wygląd, bo się wstydzi, ale zawsze komplementuje Twoją kuchnię. Czasami zdarzy mu się skomplementować Cię po misji lub dobrym treningu.

✦ 𝐍𝐨𝐛𝐚𝐫𝐚 𝐊𝐮𝐠𝐢𝐬𝐚𝐤𝐢 ✦
Gdy jesteście same to ciągle Cię komplementuje.

✦ 𝐌𝐚𝐤𝐢 𝐙𝐞𝐧𝐢𝐧 ✦
Czasem zdarzy jej się skomplementować Twój wygląd a nawet Twoje starania przykładane do treningu (ale to drugie o wiele rzadziej, bo prawie zawsze uważa, że stać Cię na więcej).

✦ 𝐓𝐨𝐠𝐞 𝐈𝐧𝐮𝐦𝐚𝐤𝐢 ✦
Ciągle Cię komplementuje. Znasz go tak dobrze, że potrafisz poznać po jego spojrzeniu i zachowaniu gdy stara się Cię skomplementować. Czasami napisze Ci to w smsie albo na karteczce, którą zostawi Ci w pokoju albo wrzuci do kieszeni.

✦ 𝐘𝐮𝐭𝐚 𝐎𝐤𝐤𝐨𝐭𝐬𝐮 ✦
Cały czas Cię komplemetuje i mówi jakx wspaniałx i niesamowitx jesteś. Nawet w zwykłych, codziennych sytuacjach.

✦ 𝐌𝐚𝐢 𝐙𝐞𝐧𝐢𝐧 ✦
Zdarza jej się skomplementować Twój wygląd i czasami komplementuje również Twoje potrawy, które dla niej przygotowujesz.

✦ 𝐊𝐚𝐬𝐮𝐦𝐢 𝐌𝐢𝐰𝐚 ✦
Dziewczyna cały czas Cię komplementuje i docenia wszystko co zrobisz. W jej oczach jesteś idealnx i zasługujesz na to, by Ci o tym ciągle mówiła.

✦ 𝐍𝐨𝐫𝐢𝐭𝐨𝐬𝐡𝐢 𝐊𝐚𝐦𝐨 ✦
Czasami skomplementuje Twój wygląd lub Twoją wiedzę, gdy uczycie się razem angielskiego i zdołasz go zaskoczyć lub dobrze Ci pójdzie test.

✦ 𝐀𝐨𝐢 𝐓𝐨𝐝𝐨 ✦
Komplementuje Cię za każdym razem gdy jesteś skapo ubranx lub dobrze Ci pójdzie wasz trening lub wspólna misja.

✦ 𝐌𝐨𝐦𝐨 𝐍𝐢𝐬𝐡𝐢𝐦𝐢𝐲𝐚 ✦
Zdarza jej się skomplementować Twój strój lub to, że dbasz o siebie i widać rezultaty (często komplementuje Twoje włosy i cerę).

✦ 𝐒𝐮𝐠𝐮𝐫𝐮 𝐆𝐞𝐭𝐨 ✦
Czasami mu się zdarza po dobrze wykonanej misji lub treningu.

✦ 𝐒𝐡𝐨𝐤𝐨 𝐈𝐞𝐫𝐢 ✦
Za każdym razem gdy troszczysz się nią, czyli po kilka razy dziennie.

✦ 𝐊𝐞𝐧𝐭𝐨 𝐍𝐚𝐧𝐚𝐦𝐢 ✦
Codziennie mówi Ci jakx pięknx jesteś i zawsze znajdzie jeszcze kilka okazji by Cię skomplementować.

✦ 𝐌𝐞𝐢 𝐌𝐞𝐢 ✦
Za każdym razem gdy jej coś kupisz, dobrze doradzisz w kasynie lub ładnie w czymś wyglądasz.

✦ 𝐓𝐨𝐣𝐢 𝐅𝐮𝐬𝐡𝐢𝐠𝐮𝐫𝐨 ✦
Zawsze gdy jesteś skąpo ubranx albo nic na sobie nie masz.

❖ 𝐉𝐮𝐣𝐮𝐭𝐬𝐮 𝐊𝐚𝐢𝐬𝐞𝐧 - 𝐏𝐑𝐄𝐅𝐄𝐑𝐄𝐍𝐂𝐉𝐄 ❖Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz