Koray

21 7 0
                                    


Multimedya: Melih Gündoğdu

Daha fazla bu şekilde durmayarak ayağa kalktım lavobanin yanına giderek aynanın karşısına geçtim. Ağlamaktan gözlerim kızarmıştı bu şekilde derse giremezdim elimi yüzümü yıkayıp lavobadan çıktım .

Telefonu elime alarak taksi çağırdım ben okuldan çıkana kadar gelirdi şimdi otobüs falan çekemem . Telefonu çantama koyacağım sırada çaldı abim ariyodu Allah'ım sanki hissetmiş gibi, boğazımı temizleyip telefonu açtım sesimin titrememsinine özen göstererek "Alo abi "dedim O ise "güzelim nasılsın ,gününün nasıl geçtiğini merak ettim bir arim "dedim .'Canım abim hiç iyi geçmedi bir tane öküz geldi ilk günümü mahvetti' diyemedim tabi derin bi nefes alıp konuşmaya başladım " güzeldi abi hatta şuan eve gecicem diğer iki ders boşmuş" diyerek abime yalan söyledim şimdi olanları anlatsam sıkıntı cikicak o yüzden hiç o konulara girmeye gerek yoktu
o da zaten fazla uzatmadan " tamam o zaman sen eve geç bende altıya doğru gelirim hadi görüşürüz dikkat et "diyerek telefonu kapattı .

Tam bu sırada okulun bahçesine çıkmıştım merdivenlerden inmeye başladım bu sırada arkadan biri bana çarparak koşup uzuklasti bende dengemi koruyamadim tam düşeceğim sırada arkamdan bir el belime dolanıp kendine çevirdi tabi benim gözler düşme korkusuyla kapanmıştı gözlerimi açtığımda karşımdaki çocuğa bakakaldim .

Sarı saçlı ,mavi gözlü boyu bir doksana yakındı normalde sarıları sevmezdim ama bu çocuk çok yakışıklıydı ben ona dalmisken çocuk konuşmaya başladi "beni incelediğinde göre iyisin herhalde" diyerek tebessüm etti bende irkilerek kendime geldim" aaa şey evet iyim teşekkür ederim "diyip ondan ayrıldım sonra gözüm yere kaydı.

"Allah kahretsin telefonum" diyerek yere çöktüm telefonum paramparça olmuştu şerefsiz arkasına bakmadan çarpıp gitti telefonumdan da oldum napcam şimdi diye kendi kendime soylenirken ayağa kalktım maviş ise" yazık oldu neyse en azından seni kurtardık" diyip göz kırptı sonra elini uzatarak" bu arada ben Koray seni ilk defa bu okulda görüyorum" dedi bende elimi uzatarak "Asya ,evet yeniyim bugün başladım" dedim.

Taksi gelene kadar Koray'la konuştum iyi çocuğa benziyodu en azından diğer hoduk gibi kaba saba değildi neyse onunla karşılaştırmam bile hata, Koray'la aynı sinifta olmamamız üzmüştü ama Melihlerle aynı sinifta olduğumu biliyodu hatta melihi çok iyi tanıdığına dair kalıbımı basarım ismini söylemesiyle yüzündeki aldığı şekil bana onu sevmediğini hissetirdi o da Efsun gibi onlardan uzak durmami ve bulasmam gerektiğini söyledi. Bir bilsen ben çoktan o belaya bulaşmıştım zaten.

Taksi gelince Koraydan ayrılıp eve gittim güzel bir duş aldim abim bileklerimi morardigini görmesin diye de üstüme hirkami giydim. Akşama yemek yapıp televizyonun karşısına geçtim. Saatin nasıl geçtiğini anlamadan abim gelmişti yemeğimizi yedikten sonra odalarımıza çekildik.
Abim dün eve gelirken okul formami almıştı siyah bi etek beyaz gomlekti kravatıda vardı ama ben takmicaktim bileklerimde olan morlukları saklamak içinde gri hirkami giydim .

 Abim dün eve gelirken okul formami almıştı siyah bi etek beyaz gomlekti kravatıda vardı ama ben takmicaktim bileklerimde olan morlukları saklamak içinde gri hirkami giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SEV BENİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin