Üzerimde bir şeyler var

21 3 0
                                    

Kaç gecedir geç yatan ve az uykuyla ayakta duran Rose yatağa geçmek ister; yoğun bir günün ardından ve uyu artık diye bağıran titrek göz kapaklarına müsade eder.
Bir sağa bir sola dönen yerinde duramayan Rose rahat yatamıyor, darlanıp duruyor aniden uykuya dalmakta istemiyor. Rose gözlerini açmakta zorlanırken bir şekilde tembel göz kapaklarını salıyor.O kadar yorgun ki elini haraket emrini veriyor ama vücudu onu dinlemiyor ve herşeyi bir anda umursamayıp uykuya dalıyor.
Kalktığında sabah olmuş vücudu geceden ağır bir iş yapmış gibi halsiz ve yorgun şekilde yatakta, hareket etmeden telefona sağ elini uzatıp arkadaşı emly mesaj atar.
Mesajda
Rose "günaydın emly o kadar mesai yaptık bir çay hakketmedim mi sence ? Gelde benim evde bana çay ikram et " diye yazar.
Ardından cevap yanıtlanır.
Emly " Olur tabi baya oldu görüşmeyeli konuşacak şeyler birikti "
der mesajda
Rose hali olmamasına rağmen yataktan offlayarak yavaş hareketlerle ayrılır.
Lavaboya gidip yüzünü yıkar, dişini fırçalar ardından havluyla ıslak olan her yerini kurutur ve kıyafetini değiştirir.
Bir kaç saatin ardından emly gelir selamlaşıp bolca sarılırlar birbirlerine emly "en son bir kaç hafta oldu görüşmeyeli" diye girer konuya.
Her konudan bahsedilip geçilirken rose'nin çok halsiz olduğunu gören emly sorar
Emly"ne halt yedin de yorgunsun bu kadar "
Rose " bilmiyorum gece uyurken bir anda bişeyler oldu ve uykuya daldım biraz zorladım kendimi uyanmak icin ama her neyse beni baya hırpaladı bende uyuya kalmışım."
Çayı hazırlayan emly uzatır bir fincan Emly "buyrun hanımefendi ikramımız " diyerek güler
Aradan geçen saatlerin ardından
Emly"gitmem gerek artık baya geç oldu"
Saatin farkına varan Rose hazırlaması gereken bir ödev vardı unutmuştu
Dudaklarını ısırarak
Rose "ahh beee abi unuttum ödevim olduğunu " der
Vedalaştıktan sonra yarım kalmış ödevini bitirmeye çalışan Rose gece 4 te bitirir ve ağır uykusundan dolayı masada uykuya dalar.
Yoğun alarmın ardından saate bakar ve saatin sabah 9 olduğunu gören Rose dersine yetişmesi gereken süre neredeyse az kalmıştı koşturarak yetişmeye çalışıyor. Zaman yetmiyor artık herşeye aceleyle yapmaya başladı neredeyse yoğun geçen günün ardından eve gelir ve yatağa geçer saat akşam 8'i gibi uyumak için ısrar eden yine göz kapakları ile birlikte yorulmuş bedeni uyumaya başladı hemen sadece bilinçi açık gibiydi, tam yarım saat geçmişken
Bir anda vücudu o gün ki gibi bir şeyler yaşıyordu ters giden bir şeyler olduğunu hissetti
Rose"üzerimde bir şeyler var.Bu da ne böyle"
diyerek gözlerini aniden açar ve parıldayan sim parçacıkları havada dağılırken görür.

AŞK bir KARABASANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin