Duyguya yer olmaz

10 2 0
                                    

Karabasan(Yafes) her insanı gece uykularında ızdırap çektiren ve bazen bazılarının katili olan Yafes kötü gözükse de kendi işini yapıyor. Var oluşundan beri bu şekilde ama ne Zaman Var oldu  bilinmiyor.
Yafes geceleri istediği bir evi seçer ve yeni taze uykuya dalan bireyin uykusunu kaçırmaya inatlaştıkca vücut felçliği gibi daha ilerisi ise ölüme kadar götüren bir karabasan. Bu Varlık dün ve  2 gün önce bir kızı rahatsız ederken gözlerini alamadı az kalsın varlığını belli ettiriyordu.
O gece Rose biraz hırpaladı yafesi ve inatlaşan Yafes en sonunda Rose' yi yenmişti ve tekrar görüşmeye geldiğin de masa başında yattığı görünce karışmadı canı ne zaman isterse o gün gelip yorcaktı roseyi.
Bugün ise yatağında yakaladı ve sessizce yaklaştı aradaki mesafe azaldıkça roseye yük biniyor gibi bir his geliyordu üstüne, kapalı göz kapakların içinden oynayan gözlerinden belliydi aşağı yukarı hareketlerinden
Yafes kendinden geçmişti hiç böyle bir şey hissetmemişti. Bir anda sanki roseye önemsiyor gibiydi rose'nin güzelliğine dalan Yafes biraz daha yaklaştı ve kokusunu alabiliyordu ilk defa bir insanın kokusunu algılayabiliyordu. Lavanta kokusuydu ve birazda yüz kremi tabi. Rose bağımsız hareketler etmeye başladı. Bunu gören Yafes karşılık vermedi bu sefer, yafes aniden gözleri açılan Rose'yi onu görmesini müsade etmeden bir anda kayboldu ortalıktan. Bu karabasanımızda bir tuhaflık vardı. diğerler karabasanlar gibi insanları rahatsız etmek yerine onları inceliyordu. Geçen 2 gün ki gece farketmediği detayları şimdi görebiliyordu odanın bir köşesinde gizlenen Yafes rose'nin gözlerine bakmak istiyordu uzaktan her geçen gün, Ama bir insanın gözüne bakması ve bir insanın onu görmesi yasaktı sadece uyurken yaklaşabiliyordu  yada rüyalarına girebiliyordu. Görmek için heveslenen Yafes inat edip rose'nin uyumasını ve rüyalarında onunla tanışmak istiyordu. Bir yandan duyguya yer olamaz diye düşünen Yafes bir yandan hisleri açık olmuştu rose'ye ne yapacağını şaşıran Yafes nöbet tutar gibi evin camından uyumasını bekliyordu. Roseyi nihayet uykuya daldığı gören yafes yaklaştı ve hiç düşünmeden rose'nin rüyasına girmeye Çalıştı.

AŞK bir KARABASANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin