Κεφάλαιο 8

573 56 282
                                    

🔞🔞🔞

Άιρις

Όταν ανεβήκαμε στο δωμάτιο του Κέην, έμεινα να κοιτάζω το πόσο ευρύχωρο ήταν. Ένα μεγάλο κρεβάτι δέσποζε στη μέση του τοίχου, σατέν σεντόνια, ακριβά χαλιά, σε αποχρώσεις του μπορντώ, όπως κι οι κουρτίνες με τις τραπαρίες, μερικά διακοσμητικά πάνω σε τραπεζάκια, πορσελάνινα βάζα, μεγαλεπήβολα κάδρα με επιχρυσωμένες μπορντούρες... Δεν ήξερα πού να πρωτοκοιτάξω!

Δεν είχα χρόνο να επεξεργαστώ περισσότερο τον χώρο, όσο θα ήθελα, γιατί ο Κέην τράβηξε την προσοχή μου.

Άρχισε να βγάζει με νευρικές κινήσεις τα ρούχα του και να τα πετάει όπου να 'ναι.

Δεν μου είχε διαφύγει η όψη της στύσης του που δεν προσπαθούσε πλέον να την κρύψει.

Θυμήθηκα τη σκηνή που διαδραματίστηκε μπροστά στα μάτια μου. Τη σκηνή με την Κυρίαρχη και το αγόρι! Η θέση μας ήταν μακριά από τη σκηνή, μα μπορούσα να δω τί γινόταν.

Ο Κέην με τί απ' όλα ερεθίστηκε άραγε; Με τη θέα της γυναίκας ή του αγοριού; Ή μήπως και με τα δύο; Πλέον, τον είχα ικανό για όλα!

Βαθιά μέσα μου, ευχόμουν να είχα την δύναμη και την ευκαιρία να ήμουν η δυναμική κοπέλα του σόου! Θαύμαζα εκείνη την Κυρίαρχη πώς είχε τον έλεγχο, πώς επιβαλόταν σε έναν άντρα μεγαλύτερο από το μπόι της, πώς τον έκανε να τρέμει, να σκύβει το κεφάλι στο θέλημά της και δεν φοβόταν σαν και μένα!

Και μόνο η σκέψη να έχω τον Κέην δεμένο στο έλεός μου, να τον κάνω να με παρακαλά, ήταν αρκετό για να με μεθύσει και να με γεμίσει με αδρεναλίνη!

Σκέψου Άιρις, τόσα μαθήματα πήρες από τη ζωή σου κι από τον Κέην!
Δεν πήγε χαμένη τόση εκπαίδευση!

Δεν ήθελα να ξεφύγω;

Δεν ήθελα να δραπετεύσω;

Δεν ήθελε ο Κέην ένα υπάκουο γατάκι για να το πουλήσει στον άντρα που μισεί;

Αφού ο Κέην γδύθηκε εντελώς, μπροστά στα μάτια μου, με έβαλε να καθίσω στην άκρη του κρεβατιού περνώντας το χέρι μου με γούνινες χειροπέδες ώστε να μη γδέρνει το μέταλο το δέρμα μου. Έπειτα, χωρίς να πει κουβέντα, έτρεξε στο μπάνιο.

Ήλπιζα ότι δεν θα με έδενε...

Θα μπορούσα να δείξω μια άλλη πλευρά μου. Να μην κλαψουρίζω όπως το έκανα πολύ συχνά τώρα τελευταία, αν θέλω να γίνω δυναμική.

Μετά από αρκετά λεπτά βγήκε από το ντουζ με μια πετσέτα γύρω από τους γοφούς του. Φαίνεται ότι κατάφερε να αποκτήσει και πάλι τον έλεγχο του εαυτού του!

✓This Devil #2: Devil may cry (Ολοκληρωμένη)Onde histórias criam vida. Descubra agora