Κεφάλαιο 12

592 60 470
                                    

🔞

Άιρις

Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι θα με άφηνε να το κάνω αυτό - να με κάνει να το κάνω αυτό. Ένιωθα τα χείλη μου να τρέμουν.
Ένιωθα τα δάκρυα να περιμένουν στο λαιμό μου, αλλά μετά σκέφτηκα τον Κέην και τη νύχτα του με την κοπέλα, θυμήθηκα τη ζήλεια και την οργή μου.

Ήθελα ο Κέην να νιώσει αυτά τα πράγματα. Ήθελα να με βλέπει να δίνω σε κάποιον άλλο αυτό που ένιωθα ότι στην καρδιά μου είχε κρατηθεί μόνο για εκείνον. Αν με νοιαζόταν καθόλου, ήξερα ότι αυτός ήταν ένας σίγουρος τρόπος για να το ανακαλύψω. Πήρα αρκετές βαθιές ανάσες και προετοιμάστηκα για αυτό που επρόκειτο να κάνω.

Υποθέτω ότι θέλεις εκδίκηση!

Ψιθύρισε η Κυρίαρχη Άιρις.

Το στήθος του παιδιού σφυροκοπούσε κάτω από το δεξί μου χέρι που έτρεμε. Η σκληρότητά του πάλλονταν στην αριστερή μου παλάμη.

Γλίστρησα τα πόδια μου από κάτω μου και σήκωσα το πάνω μέρος του σώματός μου για να συναντήσω το δικό του. Πίεσα το στήθος μου στο στήθος του και η ανάσα του κόπηκε. Η αριστερή μου παλάμη ένιωσε μια μετατόπιση, ένα πάχος, το μέλος του μετά βίας συγκρατήθηκε. Έγλυψα το στήθος του, τις θηλές του, όσο πιο ψηλά μπορούσα να φτάσω στον λαιμό του, μέχρι που λύγισε κάτω σε μένα. Τα χείλη μας άγγιξαν τόσο απαλά. Η γεύση και η μυρωδιά μου, έμενε στο στόμα του σαν δικά του. Η γλώσσα γλίστρησε ανάμεσα στα χείλη μου. Ανατρίχιασα και πίεσε το στήθος του πιο δυνατά στο δικό μου, με τα χείλη μας να ενώνονται μεταξύ τους.

Φιλιόμασταν μόνο για λίγα δευτερόλεπτα πριν το κεφάλι μου πιαστεί πίσω από τα μαλλιά μου και η φωνή του Κέην γέμισε το κεφάλι μου σε ένα γρύλισμα στο αυτί μου.

- Όχι φιλιά στα χείλη!

Μου τσίμπησε τους γλουτούς τόσο σκληρά που δεν μπορούσα να συγκρατήσω το κλάμα.

Τραντάχτηκα στον Κιντ και παραλίγο να μας ανατρέψω και τους δύο. Η δύναμη του παιδιού με σταθεροποίησε. Έκανα μια παύση, ξεκουράστηκα πάνω του, προτού συνεχίσω σιγά σιγά να τον φιλάω. Άφησα το στόμα μου να ταξιδέψει κατά μήκος του στήθους, των ώμων, των χεριών και των θηλών του πριν ανέβω στον λαιμό του. Τον ένιωσα να σκύβει το κεφάλι του προς το μέρος μου και τον έσπρωξα πίσω με τα δύο χέρια στο στήθος του.

Το σόου με τα φιλιά τελείωσε φίλε!

Οι γοφοί του παιδιού κόλλησαν με τους δικούς μου, το ύφασμα της οσφύος του παραμορφώθηκε τελείως. Τα χέρια μου γύρισαν γύρω από τη μέση του, τα δάχτυλά μου ακολούθησαν το ύφασμα στη μέση του και το στήθος μου ακουμπούσε την κοιλιά του. Μου πήρε μόνο δευτερόλεπτα για να λύσω το ύφασμα που ήταν δεμένο γύρω του. Άνοιξε αμέσως και απελευθέρωσε το γραμμωμένο μέλος του. Στα χέρια μου ένιωσα το παλλόμενο μήκος και πλάτος του. Τράβηξα προσεκτικά το πανί.

✓This Devil #2: Devil may cry (Ολοκληρωμένη)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz