Κεφάλαιο 28

402 53 88
                                    

Άιρις

Το κεφάλι μου ακόμα κουδούνιζε από τα τελευταία λόγια που ανταλάξαμε με τον Κέην.

Έμοιαζε με ψέμα! Είναι δυνατόν να τα κατέστρεψα όλα;
Τώρα ο Κέην βρίσκεται στα χέρια κάποιου επικίνδυνου άντρα.

Δεν ξέρω τί έλεγε ο Σόγιερ όμως εγώ δεν θα καθόμουν με σταυρωμένα χέρια.

- Σόγιερ καλύτερα να μας πεις οτιδήποτε γνωρίζεις γι' αυτόν τον Άλαν, ώστε να ξέρουμε τί αντιμετωπίζουμε...

Είπε η Μάντελιν λες και διάβαζε τις σκέψεις μου.

Αφού στέναξε ο Σόγιερ, τελικά ενέδωσε.

- Ήμουν μικρότερος από τον Κέην όταν βρέθηκα στην ίδια θέση μ' αυτόν. Πολύ μικρότερος... Ξέρω ότι τη μια στιγμή δούλευα σ' ένα νυχτερινό μαγαζί για να βγάλω μεροκάματο. Κάποια στιγμή εξυπηρέτησα τον Άλαν που ήταν πελάτης. Από τότε δεν είχε πάρει τα μάτια του από πάνω μου καθώς πήγαινα από τραπέζι σε τραπέζι για να εξυπηρετήσω τους πελάτες. Φαίνεται πως του άρεσε ο τρόπος με τον οποίο εξυπηρετούσα... Ήρθε κι άλλες φορές από τότε και τον έπιασα να με προσέχει ιδιαιτέρως σε σημείο που καταντούσε κρίπυ. Παραξενεύτηκα όταν μια μέρα δεν είχε έρθει. Συνήθιζε να ερχόταν κάθε βράδυ. Σύντομα όμως κατάλαβα το γιατί.

- Γιατί;

- Εκείνο το βράδυ όταν σχόλασα από τη δουλειά, με απήγαγαν.

Σ' αυτά τα λόγια τινάχτηκα. Έτσι έγινε περίπου και με μένα. Μόνο που με απήγαγαν από το σπίτι μου για να με φέρουν στον Κέην.

- Πόσο χρονών ήσουν όταν σε απήγαγαν;

- Δεκαέξι.

- Τί πράγμα; Δεκαέξι;

- Ναι.

- Σε απήγαγε ο Άλαν;

- Έτσι φάνηκε αργότερα. Με είχαν κλειδωμένο σε ένα δωμάτιο. Δεν ήξερα πώς βρέθηκα εκεί. Ήρθε κάποιος μέσα και μου εξήγησε την κατάσταση. Μου εξήγησε τον νέο μου ρόλο. Μου είπε ότι θα εκπαιδευόμουν για να εξυπηρετώ τον Άλαν, το αφεντικό.

- Θα εκπαιδεύσουν;

- Ναι.

- Δηλαδή αυτό που έκανες και σε μένα;

Ρώτησε έκπληκτη η Μάντελιν.

- Ναι.

Απάντησε μονολεκτικά ο Σόγιερ.

- Μα πώς γίνεται αυτό;

- Γίνεται. Με εκπαίδευσαν. Όταν μου το είπαν στην αρχή νόμιζα ότι εννοούσαν εκπαίδευση για δουλειά. Μόνο που η δουλειά μου ήταν... διαφορετική από αυτή που φανταζόμουν... Τελοσπάντων.

✓This Devil #2: Devil may cry (Ολοκληρωμένη)Onde histórias criam vida. Descubra agora