Ben eve gitmek istiyorum dedim Logana. Biraz sonra Brave revirden çıktı.Özür dilerim bilerek olmadı dedim.Tamam biliyorum dedi Brave.Bende bilincimi kaybetmiştim dedim.Tamammm olur öyle şeyler dedi. Peki birdaha benimle eğitim yapıcakmısın diye sorduğumda tabiki evet,dostum ben ölmiyicem dedi gülerek.Mutlu oldum.Sonra dedi'ki fakat shield üniformamın olması gerek dedi.Daha brave'in eğitim üniforması hazırlanmadığı için Mariadan aldı''sonunda'' dedi.Ve hemen eğitim odasına koştuk.Ve eğitimimize devam ettik.Yarın sabah uyandım eğitim salonunda bekliyordum.Biraz bekledim hemen ardından brave geldi.Hadi başlayalım dedim.Fakat o biraz bitkin gözüküyordu.Artık dövüşme konsunda herhangi bir şey'in üstünde durmayacağım dedi.Kendini kontrol etmeyi öğreneceksin dedi bana.Çok hırslandım.Ben nerdeyse örümceği ve seni öldürüyordum dedim.Sonra bana takma böyle şeyleri kafana dedi.Hadi dönüş dedi.Hemen yanıma geçti karşında çok sevdiğin bir insan var dedi.Ama tam olarak bir insan diye kekeledi.Tamam dedim.''İçindeki şeytan seni kontrol etmek istiyor dedi.''Ama karşında sevdiğin biri duruyor, ne yaparsın? diye sordu.Bende dedim'ki ''kaçması için uyarırım,burdan gitmeli onada zarar veremem diye bağırdım.Önümde yürürken herzamam kaçamazlar dedi.Ne yapacağım?diye panikledim.Bana bak dedi brave.Birden omzuma bir yerime vurdu birden insana dönüştüm.''Tanrım'' diye bağırdım.Bu çok havalıydım dedim gülümsedi.Bana dedi'ki bunu çalışıcaksın dedi.''Yarın eşit şartlarda yine eğitim yapacağız dedi.Kendi kendime çalışmaya başladım.Bence en iyi eğitmen oydu dedim içimden.Babam iyi seçim yapmış dedim içimden.Brave odasına yatmaya gitmişti.Ne yapıcam diye düşündüm sıkılarak 1 saat kendi kendime eğitim yapmıştım.Fakat imdi sıkıldım örümceğin yanına gittim.Hey örümcek bir şeyler yapalımmı dedim.Bilmem XboX'da yarış oyunu oynayalımmı dedi.Bende ''olur''dedim.Sıkıntımı unutmuştum bile.Hey bu sefer seni ben yendim diyordum.Örümcek kahretsin çok iyi oynuyorsun dedi.Kafeteryaya gittim yemek yedim akşam oldu.Odama gittim ve yatağımın içine girdim hemen ışığı kapattım ve uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Hayalet sürücü
ActionBen Johnny Blaze'in oğlu Jack Blaze.Ve buda benim hikayem ben hayalet sürücünün oğluyum. Ben 12 yaşındayım ortaokula gidiyorum pek bi sorunum yok notlarım çok iyi ve hiç bir problemim yok arkadaş çevrem çok iyidir.Babamın bir şeytan olduğunu bi...