İkimiz içeri girmiştik hala insana dönüşmemiştik.Kapıyı çaldığımda kapıyı Tony açtı birden müzik durdu herkesin ağzı açık kaldı.Ne dedim kızarak.Client in yanına gittim hey client bakıyorumda ağzın açık kaldı dedim.Bu,bu,bu imkansız dedi.Bende karşılık olarak hiçbirşey imkansız değildir dedim.Brave yanıma geldi.Hey jack bunu nasıl yaptın diye sordu.Bende sonra anlatırım dedim.Kızın adı ne diye sordu heyecanla bende.Adı apprel dedim.İyi şanslar dedi.Parti müziği başlamıştı.Apprel çok iyi dans ediyordu.İkimiz harika bir ikiliydik.Hey güzel dans ediyorsun dedi bana.Bende sağol dedim.Peter hemen yanıma geldi.Dostum kız arkadşın güzelmiş dedi dalga geçerek.Hey örümcek dedim kurukafalı nasıl olduğunu sanıyorsun dedim.Hemen yanımdan koşarak gitti.Ben hey açın pisti dedim.Herkes dağıldı,hemen piste koştum,güzel dans izleyin dedim.Rap hareketleri yaptım kurukafamı yere koyup dönmeye başladım.Çok ateşliydi ama gerçek anlamda.Sonra ayağa kalktım ve havada bir ters takla attım.Yere indim.Beni herkes alkışladı ve bir anda Apprel üstüme geliyordu atladı tut dedi.Tuttum döndür beni dedi.Onu döndürdüm fırlat dedi.Onu fırlattım herkes aman tanrım diye bağırıyorladı.Havada güzel bir ters takla attı.Herkes ona bakıyordu olağan gücümle zıpladım onu havada tuttum.İkimizde yere düşüyorduk düz durdum hala kollarımla Apprel ı tutuyordum yere indiğimizde onu güzel bir şekilde tuttum ve herkes alkışladı.Bu muhteşemdi dedim.Asıl sen muhteşemsin dedi.Ve ağzını bana hızlıca getirdi.Ve iskeletten dudaklarımız birleştik.İçimde bir şey hissettim.Bir anda harlandım oda harlandı.Birbirimize aynıanda seni seviyorum dedik.Herkes bakakalmıştı.Brave beni çağırdı.Dostum sen bunu nasıl yaptın dedim.Bilmiyorum dedim birden oldu dedim.Ve kabim pıt pıt atıyordu bir anda bayıldım.Ardından oda çok heyecanlıydı onunda kabi çok hızlı atıyordu.Ve ardından oda yere düştü.Lucy ahhhhhh genç aşıklar dedi.Örümcekte sanırım bu aşıkları shielda odalarına götürmemiz gerek dedi.Artık parti bitmişti.Örümcek beni ellerim ve ayaklarıdan tutup helicariere götürmüştü.Ve aynı şekilde Apprel'ıda Lucy tutp götürmüştü.Zor bir geceydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Hayalet sürücü
ActionBen Johnny Blaze'in oğlu Jack Blaze.Ve buda benim hikayem ben hayalet sürücünün oğluyum. Ben 12 yaşındayım ortaokula gidiyorum pek bi sorunum yok notlarım çok iyi ve hiç bir problemim yok arkadaş çevrem çok iyidir.Babamın bir şeytan olduğunu bi...