Örümcek dün gitmişti kendi evine babamla kahvaltı yapıyorduk sordum'ki ''baba beni bir gün biri eğitebilecekmi''Bilmiyorum oğlum dedi.Senin şeytanın çok vahşi ve kontrolsüz.Ama baba ben kontrol edemiyorum neden neden? ya bir gün masum insanları öldürürsem,o zaman kendimi cehennem ateşine atmam gerekir değilmi.Oğlum öyle deme böyle şeyler düşünme,''ama baba ben çok korkuyorum dedim.Oğlum bu konuyu sonra halledebiliriz.Şimdi garaja git bak bakalım sana ne aldım.Hemen gittim birde ne göreyim güp,güzel bir zincir hemen boynuma taktım babama''yakıştımı''diye sordum.Babamda çok havalı olmuşsun dedi.Bende deneyebilirmiyim diye sordum.Babamda tabikide dedi.Ama bir şeye zarar vermek yok dedi.Bende tamam dedim evirdim çevirdim birşeyler yaptım sıkıldım gerçek birinin üzerinde kullanmak istiyordum dedim.Baba bu gün kötüleri pataklama işin varmı dedim.Babam odaklandı yok dedi.Ozaman beni hakiki eğitebilecek biri arayalımmı dedim.Babam hadi evlat seni bir yere götürücem dedi.Bende tamam dedim.Empire statenin tepesine çıktık.Baba bunu neden yaptık diye sordum oda''S.H.İ.E.L.D'ın bizi görebilmesi için dedi.Dönüştük yanan kafalarımızı helicarier den görebiliyorlardı.Yavaş yavaş aşağıya iniyorlardı.Babam hadi evlat atlıyalım dedi.Bende''baba sen delirdinmi burası 400 metre yüksekliğinde dedim.Bana güven bir şey olmayacak dedi.Babam bende''tanrım bunu yaptığıma inanamıyorum dedim.Ve babamla aynı anda atladık sanki 400 metre yükseklikten düşüyormuş gibi hissettim.İkimizde havada dönüşmüştük,düşüyorduk düşüyorduk yere çarpmaya 50 metre falan kalmıştık yere indiğimizde yer çökmüştü çöken alan yanıyordu.Bende''baba,baba bana hiçbir şey olmadı dedim.Babamda tabikide bir şey olmaz akıllım biz insan üstü güçlere sahibiz dedi.Tamam dedim.O anda uçak yere inmişti kapısı açılmıştı.Beni tek gözlü siyahi bir adam karşılamıştı.Babamda onun adı Nick fury o süper bir ajan dedi.Bende merhaba efendim ben jack dedim.Nick fury soğukkanlıydı beni yukardan,aşağıya süzüyordu bende''Nick'' dedi.Hadi johhny içeri gelin dedi.Etrafa baktığımda ilk önce örümcek adamı gördüm bana hey dostum naber dedi.Bende iyiyim senden naber dedim.Odada bir kaç kişi vardı hemen yanımıza koşa koşa gri saçlı bir kız geldi.Hemen merhaba efendim dedi heyecanla.Merhaba ben lucy bana brave''de diyorlar senin adın dedi.Ben jack, jack blaze dedim.Herkesle tanıştıktan sonra isterseniz biraz burada kalın dediler.Bizde olur dedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Hayalet sürücü
AcciónBen Johnny Blaze'in oğlu Jack Blaze.Ve buda benim hikayem ben hayalet sürücünün oğluyum. Ben 12 yaşındayım ortaokula gidiyorum pek bi sorunum yok notlarım çok iyi ve hiç bir problemim yok arkadaş çevrem çok iyidir.Babamın bir şeytan olduğunu bi...