Sabah olmuştu örümceğin yanında bekliyordum.Uyandı lanet olsun çok kötü bir rüya gördüm yanan kurukafalı bir çocuk vardı ve beni nerdeyse öldürüyordu dedi.Bende ona bunların hepsi gerçek dedim.Dün senin canını yakmak istememiştim,yanıma geldi dostum biliyorum bu senin içindeki şeytandı dedi.Peki örümcek dedim.Ben hiçbir zaman kontrolümü kaybetmeden bir şey yapabilecekmiyim diye sorduğumda oda''Eminim bir gün seni eğitebilecek biri karşına çıkıcak ama o kişi ben değilim o kesin dedi.Örümcek adam şu maskeye çıkarabilirmisin diye sorduğumda'' olmaz'' diye karşılık verdi.Acaba neden diye düşündüm sonra ona sordum ve dedi ki''bu maske,bu maske benim 2.kişiliğimdir bu maske esasta acı çekmiş bir çocuğun hikayesini anlatır dedi.Sonra ona bana hikayeni anlatırmısın diye sorduğumda olur dedi.Ve hikayeye başladı''bir kaç yıl önce lisede dr.Conners'ın laboratuvarına geziye gidiyorduk her yerde bilimle ilgili bir çok icatlar bir çok deneyler vardı orası muhteşemdi örümcekler bölümüne gelmiştik kafeste kırmızı ve mavi çizgili bir örümcek vardı ona bakmayı geçtim farklı örümceklere bakıyordum onların fotoğraflarını çekiyordum ve birden elime bir örümcek indi beni ısırdı onu diğer elimle yere attım canım yanıyordu geziden sonra hemen eve gittim gözlüğümü çıkardım fark ettim'ki gözlüksüz görebiliyorum anlamadım içim yanıyordu üstümü soyundum ne ara ben bu kadar kaslıydım diye kendi kendime sordum lambayı kapatçakken elimden bir ağ çıkardım lambayı elime çektim ne oluyor dedim.Bir kaç gün sonra büyükbabam dışarıda yürürken bir suçlu onun arabasını çalmak istedi büyükbabam evlat bunu yapmak istemesin diye söyledi bir düşün dedi bunu yapma dedi büyükbabam arabaya vermek istemeyince suçlu büyükbabamı vurdu.Bu hayatta 2 şeye sahiptim büyükbabam ve may halam ve sonra bütün haksız suçları durdurmak ve ben amcamın intikamını almak istedim.Bir gün o suçluyu takip ettim hey dostum yapma dedi. Onu binadan aşağıya attım ve eve gittim.Bu olayı asla unutmayacağım dedi.İşte bu benim hikayem dedi.Ben ayağa kalktım ve dönüştüm parmağımla örümcek adamı işaret ettim dedimki ''Sen,sen suçsuzsun dedim bilinçsizce.Fakat hayatında bir kişi öldürdün ama o kişi masum değildi dedim.Örümcek adamın kalbi pıt pıt atıyordu hissediyorum.O kişi yaşlı bir insanı öldürdü dedim.İnsanların çaba sarfederek aldıkları arabaları çaldı senin bir suçun yok intikam seni ele geçirmişti dedim.Ve bu yüzden senin ruhunu emmeyip seni serbest bırakıyorum dedim.Örümcek adam korkmuştu hayatında hiç böyle bir şey görmemişti.Ve babam eve geldi herşeyi anlattım akşam oldu ve hepimiz yattık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Hayalet sürücü
AksiyonBen Johnny Blaze'in oğlu Jack Blaze.Ve buda benim hikayem ben hayalet sürücünün oğluyum. Ben 12 yaşındayım ortaokula gidiyorum pek bi sorunum yok notlarım çok iyi ve hiç bir problemim yok arkadaş çevrem çok iyidir.Babamın bir şeytan olduğunu bi...