Örümcek ile eğitim yapmak

204 8 5
                                    

Babam işe gitmişti evde yalnızdım sıkılmıştım biraz daha eğitim yapmak istiyordum.Telefon'dan babamı aradım''baba senin gibi bi kahraman olan beni eğitebilecek biri varmı diye sordum'babamda''var'' yanıtını verdim onu buraya çağırırmısın diye sordum babamda''örümcek adam birazdan burada olur dedi''Tamam dedim''.Bir kaç dakika bekledim ve o geldi''hey sen örümcek adammısın diye sorduğumda ''hayır ben hamam böceği adam'' dedi.Sonra ''sadece şakaydı dedi''.Babam beni eğitebileceğini söyledi ''evet seni eğitebilirim dedi.Fakat şeytani şeyler öğretemem ben ancak sana birkaç ninjitsu hareketi ve soğuk espriler öğretebilirim dedi.Tamamdır dedim sevindim örümcek adam bana ilk önce ne yapalım diye sordu.Bende ilk önce senle bi kapışalım dedim örümcek adamda'' tamam ama bir şartla ruhumu emip popomu yakmak yok dedi.Tamam dedim ve hemen şeytana dönüştüm bana yeni ceketin güzelmiş dedi.ve anında bir sol yumruk geçirdi ah kahretsin dedim oda bana savaşta çay içersen böyle olucağını söyledi.Hemen bir sağ yumruk attım fakat sıyırdı bu sefer kıçıma tekmeyi yapıştırdı.Dur dedim durdu sonra yanına yaklaşıp şaka yapmıştım diyip sağ yumruğumla ona geçirdim.Hey ama adil değil dedi.Bende'' savaştayken düşmanın sana dur dediğinde durucak kadar salakmısın diye sorduğumda.Hey! aslında çok haklısın dedi.Fakat sonra tam ona vuracakken gözlerimi ağlarla kapatıp kafama sertçe bir tekme attı .Canım çok acıyordu kurukafa olsam bile kafam yinede acıyordu.Sonra bir şeyler oldu içimdeki şeytanı bir an kontrol edemedim ve örümcek adamı öldürmeye çalıştım.Örümcek adam bu ben değilim diye bağırdım kaç dedim.Örümcek adam hemen telefondan babamı aradı babam bir kaç dakika sonra geldi.Fakat baktığında örümcek adamın yerde olduğunu gördü.Örümceğin kıyafeti yırtık pırtık olmuştu.Babam gelip bana sakinleştirme harketini yaptı.Sakinleştim kontrol benim elime geçti noldu diye sordum hiçbirşey hatırlamıyordum.Babam hemen örümceği evimize götürdü.Eve geldiğimizde örümcek adam baygındı.Bu gün bizim evimizde kalacaktı.Baba dedim isteyerek yapmadım dedim.Babamda evet biliyorum Zarathosun kontrolü altındaydın dedi.Sonra hepimiz yataklarımıza yatıp uyuduk.

Genç Hayalet sürücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin