Parkur eğitimi

101 5 6
                                    

Uyandım.Elimi yüzümü yıkadım,kahvaltı etmeye gittim ve işte her gün ne yapılıyorsa onu yaptım.Fakat bu gün uçan bir gemide boş boş durmak istemiyorum.Brave'in mezarına gittim.Onla konuştum.Apprel'ı çağırdım.''Günaydın'' dedim.Oda karşılık olarak''Sanada günaydın''dedi.''Bu gün ne yapalım Apprel'' diye sordum.''Bilmiyorum''dedi.''Gel Apprel örümceğin yanına gidelim,belki onda bir fikir vardır dedim.Örümcek- adam kulağında mp-3

çalarla gemide geziyordu.''Örümcek''dedim.''Efendim Jack''diye karşılık verdi.''Şey örümcek biz sıkıldıkta belki sen yapıcak bir şey bulabilirsin''dedim.''Hımmm bi düşüniyim''.Bir kaç dakika sonra.''Evet buldum''.''Sizle parkur eğitimi yapabiliriz''dedi.''Parkur eğitimi?'' diye sordu Apprel.''Parkur eğitimi hoplamak,zıplamaktır''.''Ayrıca çok kolay bir şey değildir cesur olmalısın''.''Fakat ben size bunu öğretebilirim'' dedi.''O zaman hadi başlayalım'' dedim heyecanla.''Tamam oza'man ilk önce binaların üstüne çıkalım''dedi örümcek.Manhatten'a geldik.Örümcek 8 katlı bir binaya tırmandı.Ardından ağlarıyla bizi yukarıya çekti.''İlk eğitim,binadan binaya atlama'' dedi.''Hadisenize atlayın''dedi.''Tamam'' dedim.Arakaya geldim koşmaya başladım.Ve atladım fakat başaramadım''aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa''

diye bağırdım düşerken ve düştüm.''AH canım acıdı''dedim.''Hadi Apprel sıra sende ve bu arada Jack bacaklarını daha iyi açmalısın'' dedi.Apprel biraz tedirgin gözüküyordu.''Hadi Apprel''dedi örümcek.''Tamam''dedi Apprel.Geriye gitti.Ve koşmaya başladı.Koştu,koştu ve atladı.Zıplarken kafası bir güvercine çarptı.''aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'''diye bağırdı düşerken.Düştü fakat benim üzerime düştü.''Ah'' diye bağırdım.''Oda hey canım hiç acımadı dedi.Ayağa kalktı ve yerde ezilen beni gördü.''Aaaaa özür dilerim Jack'' dedi.''Bende sorun değil'' dedim.Yukarı yine çıktık bu sefer yine denedik.Sonraki zamanlarda başarabildik.Bize havada takla atmayı öğretti.Ve koşarken yerde kaymayı çok eğlenceliydi.Fakat daha çok fazla şey öğrenmemiştik.''Brave burda olsaydı sizinle gurur duyardı çocuklar'' dedi örümcek.İçimden''evet,evet''diyordum.Güzel bir gündü.Çok eğlenmiştik.Helicarier'e geri dönmüştük.Odama girdim.Televizyon izledim.Akşam olmuştu.Yatağıma girdim.Ve yarın olmasını bekledim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Genç Hayalet sürücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin