1.

4.6K 190 32
                                    

"Bu operasyonu ikiniz yöneteceksiniz ve sizin nişanlı rolü oynamanızı istiyorum."Yusuf müdür konuşunca Kerim ile birbirimize bakıp hiddet ile ayağa kalktım.

Böyle bir şeyi asla ama asla kabul edemezdim.

-Ama müdürüm Kerem'in bir nişanlısı var zaten o da tam karşımızda oturuyor. Yiğit bir şey desene oğlum, bu nasıl midesizliktir?

Yiğit bize bakıp omuz silktiğinde sinirle yüzümü kapatıp yaradandan sabır diledim.

Daha 2 gün önce Kerem ile birbirimize girmiştik ve şimdi de titizlikle yürüttüğüm olayda onunla beraber nişanlı rolü yapacaktım, akıl işi değildi.

"Kaya, daha şimdiden ağlayacaksan seni bu görevden alırım." Müdür konuştuğunda masa'nın etrafından dolanıp karşısına dikildim.

-Sen benimle dalga mı geçiyorsun Yusuf? Adam zaten Yiğit ile nişanlı. Hem neden ben onunla takım oluyorum ki? Onun bu davadan haberi bile yok?!

Yusuf sırıtmaya başladığında Kerem yanımıza doğru gelip elini omzuma atmıştı.

"Çek elini, sikerim belanı."Elini tutup ittirdiğimde sol eliyle belimi tutup kendine yapıştırmıştı.

-Merak etme Yusuf, ne dersen onu yapacağız.

Yusuf bize bakıp gülümsediğinde ben somurtmakla meşguldüm.

Yeminle bütün evren bana karşı bir olmuştu ve sürekli başıma bin türlü bela ve kaza geliyordu.

Dördümüz aynı okuldan mezun olup aynı karakolda çalışmaya başladığımızda her şey iyi gidiyordu, Yusuf emliyetin müdürüydü ve sürekli arkamızı toplamakla uğraşırdı.

Onun arkasından Yiğit gelirdi ve tam bir kadın avcısıydı, çıkmadığı kız kalmamıştı ve nasıl olduysa Kerem ile nişanlandığını söylemişti, olayın ne kadar doğru olduğu tartışılırdı ve bu yüzden kaç kere Kerem ile birbirimize girmiştik.

Ve Onun arkasından Kerem geliyordu ve ben hayatımın bütün anında bu çocukla muhatap olarak geçirmiştim, Askerliğimi bile onunla yapmıştım ve birbirimiz ile hiç ama hiç anlaşamazdık.

Daha 2 gün önce kanlı bıçaklı birbirimize girmiştik ve tamamen ben haklıydım.

Yusuf ile eve giderken Yiğit'i bir kızla sarmaş dolaş birlikte görmüştük ve bunu doğal olarak gidip tatlı bir dille Kerem'e anlatmıştım ama o bunu gayet normal karşılamış ve aksine bütün suçu bana atmıştı.

Aman Efendim neymiş ben ikisini çok kıskanıyormuşum da, Yiğit'e iftira atıyormuşum...

İkisini ayırmak için elimden geleni yapıyormuşum...

Bunun gibi bir çok şey söylemişti, ben de dayanamayıp buna saldırmış ve kedi köpek gibi yemiştik birbirimizi.

Şimdi de Yusuf hiçbir şey olmamış gibi bizden nişanlı rolü yapmamızı istiyordu...

Yusuf'a son bir kez bakıp iç çektim.

"Yusuf bilmiyormuş gibi yapma en iyisi, Ben bu andaval ile bırak nişanlı olmayı asansöre binmem!" Kene gibi yapışan Kerem'i ittirmeye çalışırken Yusuf'un gülüp saçlarımı karıştırmasıyla yanaklarımı sincap gibi şişirdim.

Bu hayır demek oluyordu...

Kerem beni bırakıp Yusuf'un elini tutarak saçımdan çekmesiyle ikisine şaşkınlıkla baktım, kıskanmış olamazdı değil mi?..
*****

Ağır Abi / bxb ☑️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin