Ağzıma Yusuf'un yaptığı patlamış mısırı atarken bugün öğlen Yiğit'in söylediği söz kulaklarımda çınlamaya başlamıştı.
Yaptığı imayı daha şimdi yeni yeni anlıyordum ve herkesin neden bana bakıp bakıp güldüğünü şimdi yeni yeni idrak ediyordum.
Evet jetonum 64 köşeliydi ve o imanın altından 8 saat geçmişti ve ben şimdi anlamıştım...
Elimdeki kovayı bırakıp kalçamdaki ağrıyı görmezden gelerek ayağa Yiğit'in üzerine doğru fırladım.
"Lan vatan haini, şimdi yedim seni." Yiğit'i altıma alıp saçına dal ettiğimde altımda sudan çıkmış balık gibi çırpınmaya başlamıştı.
Yusuf mutfaktan elinde süzgeç ile koşarak geldiğinde onu falan gözüm görmeyecek kadar sinirlenmiştim.
-Lan bırak beni, manyak mısın? imdat 155 POLİS, ADAM ÖLDÜRÜYORLAR.
Yiğit altımda ciyak ciyak daha çok bağırmaya başladığında kulağını tutup koparırcasına çekmeye başladım.
-SENİN YÜZÜNDEN REZİK OLDUM.O PARAYI DA MASAYI DA SANA YEDİRECEĞİM.
Yusuf süzgeci kafama geçirip beni kollarımdan tutarak geriye doğru çekmeye çalıştığında sinirim daha çok tepeme çıkıyordu.
"Lan bıraksana canı çıktı çocuğun" Yusuf arkama geçip beni tüm gücüyle çektiğinde anca Yiğit'i bırakmıştım ve 8 tel saçı da benimle beraber gelmişti.
Bu ona yeter de artardı ama daha sinirimi atamamıştım, tüm gün o salak saçma gülüşmelere maruz kalmıştım ve doğru düzgün acıdan oturamıyordum...
Yusuf beni arkasına aldığında yerde panda gibi yuvarlanan Yiğit'e bakıp sırıttım.
Daha bu hiçbir şeydi.
Elinde market poşetleri ile kerem girdiğinde bize bakıp şoka girmiş gibi gözlerini kocaman açarak bize bakmaya başlamıştı.
Haliyle onun yerinde kim olursa şaşırırdı.
Yerde ayı gibi saçını ve kulağını tutmuş gibi yuvarlanan bir adet nişanlısı ve masanın üzerinde de kafamda süzgeç ile Yusuf'un dizinde bir adet ben oturuyordum, bir de elimde Yiğit'i 8 tane saç teli vardı.
Azıcık ucundan da etrafta yastıklar saçılmıştı, çok bir şey yoktu.
"Ne oluyor lan?" Kerem bağırdığında Yusuf elindeki kaşık ile başıma vurduğunda, kafam öne eğilmişti.
Allahtan kafamda süzgeç vardı da vurduğu yeri hissetmemiştim ama o zangır zangır titremeyi kulaklarım çok güzel hissetmişti.
"Bu iki salak kavgaya tutuşturdu ben de mutfaktan bu ikisini ayırmak için çıktım." Yusuf beni kucağından Yiğit'in üzerine yere doğru ittirirken konuşmuştu.
Yusuf tüm gücü ile ittirdiğinde dengemi sağlayamayıp Yiğit'in üzerine yuvarlanmıştım.
Bunu planlamamıştım ama Yiğit'in canı bu sefer harbi çıkmıştı ve bunu çok sevmiştim.
Ama kendi canımın acısını saymazsam öcümü çok iyi almıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağır Abi / bxb ☑️
General FictionKaya sessiz sakin kendi halinde bir polis memuruydu ve çocukluk arkadaşı, Kerem ile nişanlı rolü yapacaktı.