זה היה יום גשום, ישבתי בחדרי ליד שולחן העבודה.
אחי הבכור אלכסנדר נכנס עומד ליד משקוף הדלת.
״ מה קוה אח קטן?״
״אני בסדר, מה איתך?״
״אני טוב, אבא קורא לך״
טון קולו היה רציני עם מעט כעס, אבל לא יחסתי לזה חשיבות רבה.
הלכתי למשרד של אבי בקומה שלישית של הבית, נכנסתי למשרד וראיתי את אבי חותם על כמה מסמכים.
התיישבתי על ידו ומבטו הופנה עלי.
״שלום דין מה שלומך?״
״אני בסדר אבא״
״מצויין, טוב כמו שאתה יודע אתה כבר בן 19 והיגע הזמן שתתחתן.״
פני מיד התעוותו בבהלה, להתחתן זה לא משהו שרציתי, לא בזמן הקרוב.
״עם מי אני אמור להתחתן? ולמה דווקא עכשיו?״ שאלתי.
״המאפייה הרוסית למרימה ראש בתקופה האחרונה, הם מתכננים לתקוף והגיע הזמן לחזק את הקשר עם המאפייה האיטלקית של ניו יורק. את הולך להתחתן עם היורש של המאפייה האיטלקית של ניו יורק, הוא גם יצא מהארון לא מזמן כך שאין שום בעיה.״ אבי אמר.
״אני לא רוצה אבא, אני לא רוצה.״ צעקתי בזמן שדמעות נוצרות בעיניי.
״הכל כבר מסוכם אי-אפשר לבטל את הנישואין האלה הכל כבר חתום.״ אבי צעק
״אז אלה היו המסמכים שחתמטה עליהם קודם, נכון?״ יצאתי מהחדר הריצה לכיוון חדרי. שהגעתי לחדרי נפלתי ישר למיטה בוכה לתוך כרית.
לא רציתי את לא רציתי בעיקר לא אם זה לא מאהבה. תמיד שמעתי סיפורים על יורש העצר של ניו יורק שמתי שהוא בן אדם חסר לב ורגשות אדם שאת הרצח הראשון שלו עשה בגיל 12.
לאחר רבע שעה בערך אחי שני מרטינו נכנס לחדר.
״איך אתה אח קטן?״ שאל.
״נוראי״ עניתי
״תקשיב, אני יודע שאתה לא רוצה את זה, אבל את חייב, זו אחת מהחובות שלך״ אמר
פתאום אני נעמד ליד מרטינו ואמר:
״דין תקשיב אני מבין אותך, גם אותי ואת אמא שלך חיתנו מתוך הסכם שלום עם המאפייה האיטלקית במקסיקו אבל בסוף זה היה הדבר הכי טוב שעשו בשבילנו, היא הייתה האישה הכי טובה ומדהימה בעולם!, אז לפחות תיתן לזה הזדמנות?״
״אני לא רוצה אבא, אפילו לא שאלתה אותי לגבי זה, פשוט מכרתה אותי כמו עז.״ צעקתי בבכי
״טוב זה מספיק.״ רטן אבי
״מסיבת האירוסין שלכם בעוד שבוע״ צעק ועזב את במקום. אני חזרתי לבכות לתוך הכרית, ואז מרטינו התקרב וליטף את גבי.
״תקשיב אח קטן, אין משהו שאני יכול לעשות לגבי החתונה ובאירוסין, אבל אני, אלכסנדר, ולוקה תמיד נשמור עלייך.
אם הבחור המזדיין רק יחשוב על לעשות לך משהו אנחנו נגן עליך.״ אמר.
״תודה מרטינו״ אמרתי בבכי.————————————————
הפרק הזה קצת יותר ארוך מהפרק הקודם
YOU ARE READING
We are two matching pieces
Romanceמה קורה שהבן של ראש המאפייה באיטלקית בשיקגו מתחתן עם היורש של במאפייה האיטלקית בניו יורק? אפשר לומר שהיינו ׳׳שתי חתיכות מתאימות״. אזהרה: סיפור זה מכיל: אלימות מין מפורט (אזהרה בתחילת פרק) אלימות מינית/מילולית חטיפה אונס הריון גברי קללות זוג בנים הו...