נ.מ קרלו
התעוררתי יחסית מוקדם, בסביבות 6:30 בבוקר.
היה עוד מוקדם דין וקיושו עדיין ישנים כנראה, לי ולקיושו יש עוד כמה דברים לסגור בקשר לעסקים ואז הוא עולה על הטיסה שלו ונעלם לאלף עזאזל. ובהמשך היום אני יבלה עם דין אני רוצה להכיר אותו עוד יותר לראות הרגשות המתחבאים מאחורי עיניו.
נכנסתי לחדר הארונות בחדרי והחלפתי בגדים לבגדי ספורט ועליתי לחדר הכושר שנמצא ליד המשרד שלי, נכנסתי לתוכו והתחלתי את אימון הבוקר השיגרתי שלי.אחרי שעה וחצי אני מסיים את האימון והולך לכיוון חדר האמבטיה ונכנס להתקלח אחרי עוד 20 דקות אני יוצא ומתלבש לקראת הפגישה עם קיושו ומתקדם למשרדי, אני נכנס למשרד מתיישב בכיסא שלי ומתחיל לעבור על כמה מסמכים.
בערך ב8:15 קיושו נכנס למשרד ומתיישב בכיסא שמולי ואנחנו מתחילים לדבר על כמה דברים שאנחנו צריכים לסגור.
אחרי קצת יותר משעה אנחנו סוגרים את הכל, וקיושו חוזר לחדר שלו לארגן את הדברים שלו שלחתי אותו יחד עם אחד החיילים שלי כדי כשהוא יסיים לארוז הוא ישר יעוף מפה.
יצאתי מהמשרד יורד לכיוון חדרו של דין, אני פותח את הדלת ורואה ראש קטן ומלא שער מציץ מבין השמיכה והכריות האוזניות היו על אוזניו. אני תוהה למה הוא תמיד ישו איתן.
התיישבתי לידו, משתדל בכמה שיותר עדינות כדי לא להעיר אותו, אני לא יכול להוריד את העיניים ממנו, עורו החלק, שערו השחור שנפל על מצחו הצורה כל כך חמודה, עפו הכפתורי, גופו הקטן ומלא הקימורים, היו היה כל כך יפה.
התלבתי עם להעיר אותו, מצד אחד אני רוצה לבהות בו כך לנצח אבל אני לא רוצה שהוא יחשוב שאני סטוקר שעוקב אחריו כל היום זה רק יגרום לו לפחד ממני יותר אבל מצד שני אני רוצה לבלות איתו את היום אני רוצה להכיר אותו יותר אני רוצה להכיר את כל הרגשות הפחדים הטראומות התחביבים מה הצבע האהוב עליו אני פשוט רוצה לדעת עליו הכל אני רוצה לשמוע אותו מדבר שעות על שירים שהוא אוהב לשמוע. פאק איך הילד הזה יכול לסובב אותי על האצבע שלו. והכי קלישאתי אין לי בעיה אם זה
דין איך הצלחת להפיל אותי ככה?!
YOU ARE READING
We are two matching pieces
Romansaמה קורה שהבן של ראש המאפייה באיטלקית בשיקגו מתחתן עם היורש של במאפייה האיטלקית בניו יורק? אפשר לומר שהיינו ׳׳שתי חתיכות מתאימות״. אזהרה: סיפור זה מכיל: אלימות מין מפורט (אזהרה בתחילת פרק) אלימות מינית/מילולית חטיפה אונס הריון גברי קללות זוג בנים הו...