Merhaba. Merhaba. Merhabaaaa güzel okurlarım,yeni bir serüven ile sizlerleyim.
Bu güzel kitabım Peri Şans'ı da sahipleneceğinizi biliyorum.
Benim içinde biraz zorlu olacak çünkü kitabımızda bir kötü erkek karakterimiz var ve ben kötüleri yazmak da biraz zorlanırım 😄😊 Neyse halledeceğiz.İlk iki bölümümüz bir aksilik olmadıkça 19.01.2023 perşembe günü yayınlanacak.
Şimdiden tüm destekleriniz için teşekkür ediyor ve sizlere bolca sarılıyorum 🥰 Hoş geldiniz diyorum.
Tanıtıma Geç
👇
Perihan Soylu Akın
Hayatımın çıkmazı nerede başlamıştı, onunla tanıştığım gün mü yoksa ona 'evet' dediğim o an mı?
Bu hayatta bana ilk defa seçme hakkı verilmişti ve bende hatalı bir seçim yapmıştım. Eğer tekrardan seçme şansı verilseydi onunla hiç tanışmamak isterdim.
"Perihan bu oda yatak odası olacak."
İşte bu hayatta ki en büyük hatam,kocam!
Pencerenin önünden çekilip arkamı döndüm ve gözlerim odayı taradı.
"Bu oda güneş almıyor gibi başka odaya mı bak..." cümlemi tamamlamadan arkasını döndü ve nakliyat şirketinden gelen adamlara seslendi.
"Yatak odasını bu odaya alalım."
Bakışlarım sırtından yere düştüğünde derin bir nefes alıp son dört yıldır alıştığım duruma bir kez daha göz yumdum.
......
Adam hafif ardını döndü ve akşam güneşine tezat daha da parlayan o uzun sarı saçları gördü ve hafif kaşlarını çattı.
"Yeni komşumuz işte." Dedi Çağlar hafif çekinerek.
Maraz Ali o sarı saçların ardına gizlenen yüzü merakla beklerken kadın tekrardan içeri girdi.
"Kaç gün oldu hala kim olduklarını çözemedim." Tuğrul mırıldandığında Maraz Ali başını iki yana sallayarak önüne döndü.
Dün onları görmüştü, o adam kadının eşiydi başka açıklaması olamazdı. Eşi olan bir kadının yüzünü merakla bekleyemezdi. Bu yüzden sinirlenerek yanındakilere seslendi.
"Kadın evli dönüp dönüp bakmayın."
"Harbi mi?"diyen Çağlar'ın omuzları düşmüştü. Maraz Ali şaşkınlıkla ona bakarken buna ihtimal bile vermek istemiyordu.
"Herhangi bir olay görmek ve duymak istemiyorum. Kadından uzak dur Çağlar."
Maraz Ali hışımla yerinden kalktığında Tuğrul arkasından büyük bir kahkaha atmıştı. Çağlar şaşkınca karşısındaki adama bakarken Tuğrul omuzuna vurdu ve mırıldanarak konuştu.
"Bakalım kendisi uzak durabilecek mi? Gözlerinde ki parıltıyı gördüm oğlum."
Tuğrul burnunu çekerek arkasına yaslandı ve arkadaşının bu durumuna tekrar tekrar güldü. Çağlar'da biraz geç anladığında gülerek başını sallamıştı.
Onlar böyle düşüne dursunlar ama hayatın kime nasıl sürprizler yapacağını veya şanslar vaat edeceğini kimse bilemezdi.
......
Bölümlerden kısa kesitler canlar.
Nasıl buldunuz?
Bu bölüme vereceğiniz yanıtlar ilerleyen bölümler için güzel bir motive ve ilham olacak. Lütfen yorumsuz geçmeyin😇
Takipte kalın.
Sevgi ile kalın❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ ŞANSI
RomanceHayatının şansı olarak düşündüğü adam ona hiç şans getirmemişti. Aksine tüm şanssızlığını bu adamda kullanıyorken bunu fark etmesi uzun zamanını almıştı. Peki şansı dönecek miydi? . . "Maraz Ali bunu yapmamalıydık." "Kötü bir şey yapmadık Peri,en a...