Г. Т. Н. Джо
Аз:Ами Хриси аз ще си оправям багажа ей така за по сигурно.
Хриси:Добре хайде отивай. Аз се прибирам, че главата ме боли толкова много.
Аз:Като се прибереш Пий хапче за глава и си почини. И не забравяй да ми пишеш.
Хриси:Добре муцки хайде чао.
Казахме си чао и се разделихме. Забързан кратките си защото беше супер ветровито. Всеки момент щеше да завали , а аз не съм си взема нито чадър и съм само по тениска. Ходех толкова бързо, че даже не гледах къде ходя. Разбира се един пороен дъжд започна да се излива. Мамка му намокриш си скапаната тетрадка. Трябваше да я прибера но не. Спрях се и отворих пружината на раницата си. Тъкмо да прибера тетрадката си и някой се заби в мен. Раницата падна , скъса се к всички неща от нея паднаха на Земята. Вдигнах възмутено поглед към човека който ме блъсна. Това беше Джънгкук от класът на Християна.
Кук:Опа, извинявай.
Каза обръщайки се към мен. Аз си събрах всички неща и ги сложих във вече скъсана та ми раница. Мамка му сега и раница трябва да си взимам. Всичко ми се намокри. Не издържам трябва да му се развикам.
Тъкмо щях да започна да му крещя но той извади от раницата си един чадър, отвори го и ми го подаде. Аз го взех , той се обърна и направи няколко крачки. След което свали тениската си....... Какво по дяволите се случи току що? Той да не би..... Да ми даде чадърът си.... Чакай, чакай...... Той да не би да се съблече преди малко? Джо я се стягай. Прибери се имаш си работа. Обърнах се и продължих.Г. Т. Н. Хриси
Прибрах се вкъщи. Отново скандали с мама. Отново се ядосвам мамка му няма ли да спре всичко? Качих се в стаята си. Започнах да отделям някакви дрехи. Сетих се, че не съм казала на мама за ваканцията. Влязох долу в хола. Мама гледаше някакъв сериал.
Аз:Забравих да ти кажа, че след два дни ще ходим някъде с класът за месец.
Мама:Защо не ми каза?
Аз:Защото забравих.
Мама:Хайде тогава да отидем да ти купим някои неща. Искаш ли?
Аз:Няма нужда.
Мама:А без такива. Хайде да отидем, ще ти вземем само най необходимото.
Аз:А пари от къде имаш, че настояваше толкова?
Мама:Не се притеснявай имам пари. Хайде да отидем. След пазаруването ще хапнем сладолед.
Аз:Добре, но ще взимаш това което ти казвам да вземеш. Зделка?
Мама:Зделка.
Преоблякох се. Облякох един плетен половете и едни сиви дънки. Взех си якето и слязох.
Тъкмо влязохме в един магазин за бельо и чух познати мъжки гласове..... Чакай, те какво правят тук? Това бяха Юнги и Джин. Какво се чудя, тук са за да заглеждам мацки разбира се.
Аз:Мамо... Хайде да излезем от тук.
Мама:Защо? Да не би-
Тя спря да говори виждайки онези двамата.
Мама:Аха.... Ясно. Добре не може ли просто да ги игнорираме? Знаеш, че няма друг бутик с качествено бельо в мола.
Аз:Добре де.
Започнахме да разглеждаме. Аз си харесах няколко комплекта. Реших да ги покажа на мама . Започнах да ходя бързо но се спънах в кракът си и изпуснах два от тях. Мамка му. Тъкмо се наведох за да ги вдигна но някой ме изпревари. Вдигнах поглед това беше Джин. Аз веднага ги взех от ръцете му. Подминат го но Юнги ми застана на пътя.
Аз:Какво искаш?
Той само се усмихна.
Аз:Ако някое от бельото ти е харесало ето. Пробвай го.
Казах насмешливо. Той се ядоса и ме поглед на в очите.
Юнги:Хаха, не миличка, не искам... Но всеки път щом ти го облечеш, ще се сещаш за мен и за мазната ми усмивка ясно? И един съвет.... Вземи си бански. Ще има басейн.
Аз само завъртят очи и го подминат блъскайки го в рамото.
Отидохме на касата и платихме. След още половин час обикаляне се прибрахме в нас. Бях толкова изморена. Видях, че някой ми е писал.Чат
Хоуп:Хриси ще ходим на летен лагер в Даегу. Реших да ти пиша защото те няма в групата. Извинявам се ако те притеснявам.
Аз:Не се притеснявай, благодаря че ми каза.
Хоуп:Утре в два и половина ще се съберем в залата за тренировки защото всички ще са там. Кажи и на приятелката си че ще сме там за да обсъдим пътуването.
Аз:Вие знаете за Джо? Момчетата как реагираха? Съгласни ли са?
Хоуп:Ами да, никой не е възразил.
Аз:Радвам се😊.
Хоуп:Ами добре.... Ще те оставям.
Аз:Чао Хоуп.
Хоуп:Чао Хриси.