"Şşş,uyansana kızım.Heyy!kime diyorum.Sende amma uykucu çıktın,ha."
Bayan Nene bir saattir başımda bağırıp duruyor.Niye birşey demiyorsun diye sorarsanız,Poyraz'ı bekliyorum. Yoksa bunun iğrenç sesini dinlemem.Ama sanırım birazdan arkamı dönüp o beyaz saçlarını da yolucam.Hem ben istesem bile gözlerim açılmıyor bir türlü.Japon yapıştırıcısı sürülmüş gibi gözlerime. Bayan Nene yapar zaten ben ondan beklerim öyle birşey. Beynime 'Uyan artık' diye sinyaller versem de uyanamıyorum.Dün gece ki bakışlarını unutamıyorum sanki ben yalnız kalmalarına engel olmuşum da, 'sen göreceksin' bakışı atmıştı bana.Hem Poyraz onu sevmiyor yani,gördüğüm kadarıyla söylüyorum.Sevmiyorsa da saçlarından sevmiyordur.Kesin öyle.
Hâlâ başımda bik bik ötüyor.Ötüyor dedim ama kuşgillere de büyük bir hakaret bu.Lafimı geri alıp,hemen özür diliyorum.Bu hakareti anama yapmışlar kadar üzüldüm şuan.Bir ara gitti zannettim,kaldırdım yorganı.Kaldırmamla bunun koca yüzünü görmem bir oldu.Ya sonra? dediğinizi duyar gibiyim.Sonrası benim çığlık atıp yere düşmem.O nasıl bir surattır yarab?Dün gece böyle değildi bu.Yüzündeki sıvayı çıkartmasaymış keşke.Gideri vardı en azından.Neyse,ben yatağın kenarına tutunarak kalktım.Bi de gülüyor sinir sinir.Şuan üstüne atlamamak için zor tutuyorum kendimi.
"Gülme be! Öcü görmüş kadar korkuyorum şuan zaten." deyince bu sustu.Tabi sustu dediysem en fazla, üç saniye.
"Çok komiksin(!).Burada seni kaldırmaya çalışıyorum,senin bana söylediğine bak. Hem yüzümde de birşey yok ayrıca bu kadar şaşırman niye?"
"Ben de ona şaşırıyorum zaten.Yüzünde birşey olmamasına
.Allah aşkına git bi yüzüne her gün yaptığın sıvadan git yap.Bakamayacağım yoksa sana."
"Misafirsin diye birşey demiyorum ama haddini aşıyorsun!Kendini ne sanıyorsun acaba?Bugün gidiyorsun zaten.Senin de prensese benzer bir tarafın yok."
"Siz anlaşıpta mı beni buldunuz acaba?Sürekli emir vermeler falan.Hem ben düşüncelerimi söylüyorum.Bu da en doğal hakkım.Ayrica gidip gitmemem seni ilgilendirmez.Belki gitmem kim bilir?"dedim ve kapıya doğru yöneldim.
Bir,iki adım attım ve kolumda inanılmaz bir baskı hissettim.Arkamı dönememe gerek yok sanırım.Ya da var,bunun cezasını ödeyeceksin beyaz kafa deyip elimi tokat pozusyonuna getirdim ve hızla tokadı yapıştırdım suratına.Gözleri doldu bir an dedim 'topukla Asel topukla yoksa valla yüzün patlıcan gibi mor gezersin'.O nasıl bir güçtür arkadaş,az narin ol yani."Hulk' musun sen kardeşim?Kolumda da iz kaldı pis ırıspı.Onun da iz kalmıştır ki buna eminim.Şuan koşuyorum ama nereye gittiğimi de bilmiyorum yalnız.Arkamdan da kovalıyor Bayan Nene.Dün evi gezdirselerdi bana yaa.Köşede bir yerde kıstıracak bu beni şimdi.Haksızlık bence bu.Bu Bayan Nene'nin bir sıfır önde başlaması demek.Neyse ben şu merdivenlerden aşağı ineyim en azından dışarı çıkarım.Yol yordam bilmiyorum nereye kaçıcam?Allahım ne yaptım ben sana? En son yaptığım kötülüklere bakıyoruum.
-Dükkandaki şekerleri yürütmem,
- Müsteriden fazla para almam,
- Hatice ninenin gözleri görmediği için faturalarını benim yatırmamı istemesi ve kalan parayı cebime indirmem.
Yani çokta kötülük yapmamışım, peki niye ben?Bu arada şeker demişken göbeğim almış başını gidiyor.Göbeğim bile nereye gideceğini bulmuş ben hâlâ koş babam koş...
Merdivenlerden indiğim gibi dış kapıya yöneldim..Tam kapıyı açıcaktım ki...Ups,Poyraz'a çarptım.Çarpma denmez buna.Buna kendimi kaslı göğsüne atmak denir.Benim için bu denir de onun için "Çiğnedin beni be kızım yavaş ol,noluyo sabah sabah?Buldozer gibisin yıktın geçtin beni.Saka şaka benim kaslı vücuduma kendini attığın için şanslı olmalısın ama ben aynı şeyi söyleyemeyeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya Sonra?
HumorKaranlığın ortasında yolunu kaybetmiş bir kadın.Ve onu çok iyi tanıyan bir adam...Peki,ya sonra?