"Hey!Dur dedim sana ."o da peşimden koşuyordu.Havaalanından çıktım.Ara sokağa girdim.Sola döndüm.Hassiktir!Çıkmaz sokağa girmiştim.
"Burdan bir yere kaçamazsın!Ver telefonumu ve paramı!"
Arkamı döndüm."Vermezsem ne olur?"
"Burdan bir yere kaçamazsın.Bak şimdi verirsen polise söylemem."
"Ah çok korktum."
"Benim kim olduğumu bilmiyor musun?"
"Hayır bu da bi eksiklik değil."
"Kızım uğraştırma beni ver şu telefonumu."
"Hayır."Beni duvara yasladı.Kollarımı tuttu.Tam telefonumu alıyorduki dudaklarına yapıştım.Ne olduğuna şaşırmıştı.Dudaklarından ayrıldım.Şokta olduğu için kolayca kaçabildim.Bunu bilerek yapmıştım.Giderken de telefonunu yere fırlattım ve "Bu sana kıyağım olsun"dedim ve koşmaya başladım.Bayağı koştuktan sonra durdum.Bay canına çocuktan iyi para çıkmıştı.1000$ bu bana yeterdi.Ara sokaklardaki baralardan birine girdim.Barmenin önüne oturdum.
"Ne istersiniz?"
"Uyuşturucuyu nerden bulabilirim?"
"Hiçbir fikrim yok burada uyuşturucu satılmaz."
"Yapma!"kolumu gösterdim."Bağımlıyım .Hadi!Ihtiyacim var yanıyorum."
"Ne kadar paran var?"
"Bağımlıyım ama salak değilim.Bir paketi ne kadar?"
"Ovv!çok sertsin."
"Ne kadar?!!"
"Tamam kızma 200$ atsan yeter."
"Fazla değil mi Amerika'da 150 $."
"Burası Londra bebek."kurnazca gülümsedi.
Yüzümü buruşturup "Tamam." dedim ve parayı önüne attım.
O da bana 1 paket toz attı.Tuvalete gittim.Çekmeye başladım.Kendimi harika hissediyordum.Müthiş bir şeydi bu.Kapı tıklamaya başladı."Dolu!"
"Polis!Çık dışarı!"
Hasssiktir.İnsan günde 2 defa polise yakalanır mı ?
"İşim var!"
"Hemen çık dışarı!"
"Regl olmuşum."
"Bekliyorum."
Lanet girsin!Kalan tozu münasip bir yerime koydum.
"Hadi çık."
Çıktım.Kolumdan tutup "Yürü!" diye bağırdı.
O sırada içeri birisi girdi.Ahah ! Bugün soyduğum adamdı.
"O benimle birlikte."
"Bay Malik siz emin misiniz?"
"İhbar eden bendim de mi bu kız benimle."
"Tamam."dedi ve çıktı.
Bay Malik geldi ve kolumu tuttu."Bırak kolumu!"
"Sorun çıkartma yoksa seni..."sözünü kestim.
"Polise mi verirsin?"
"Hayır rehabilitasyon merkezine veririm."sustum.
"İşte böyle."sırıttı.Pislik herif!Bardan çıktık.Kolumu hızla çektim.hızlaTekrar koluma yapıştı."Hala seni götürebilirim.Dediklerimi yapmak zorundasın."
"Pislik!"
"Hadi ya :D"
Beni arabasına götürdü.
"Bin."
"Emredersiniz!"ön koltuğa oturdum.O da sürücü koltuğuna oturdu.Arabayı çalıştırdı.Ne o konuluyordu ne de ben.Bir marketin önünde durdu."Bir yere kaybolma ."dedi ve indi.Matketten içeri girerken bir kız çığlık atarak Bay Maliğe (!) koşmaya başladı.Malik'te sarıldu ve ona imza verdi.Sonra da içeri girdi.Kaçmak aklıma yeni gelmişti.Kapı kilitliydi.Kilit nerden açılıyordu acaba?Aramaya başladım.Nerde bu?
Birden araba öttü ve kapı açıldı."Bunu mu arıyordun?Boşuna uğraşma."
"Nesin sen şarkıcı ,oyuncu filan mı?Neden kzıkar seni görünce çığırıyor?"
Bana tip tip baktı."Ciddi misin?Gerçekten bilmiyor musun?"
"Hayır."
"One Direction'ı duymadın mı hiç?"
"Yoo."
"Ciddi olamazsın."
"Yalan borcum mu var?"
"Biz 5 kişiyiz ve dünyaca ünlü bir grubuz ismimiz de One Direction.Yani anlayacağın bir çok hayranımız var ve senin yerinde olmak isteyen milyonlarca kız var."
Aman havan batsın! "Onlar geçsin o zaman.Hiç rahatsız olmam."
Sırıttı.Arabayı çalıştırdı
"Beni niye kurtardın?"
"Paramı almak için."
"Yapma,böyle bir arabaya sahipsin,ünlüsün ve 1000$ peşine düştün?Çok cimrisin."Gebe o bakışı attı."Beni nereye götürüyorsun?"
"Gidince görürsün Uyuz."Gene sırıttı.Sonra birden ciddileşti."Neden uyuşturucu?"
"Bilmem ,yaşadıklarımı unutturuyor."Arabayı durdurdu.
"Ne yaşadın?"
"Ben o filmlerdeki kötü kadınım"dedim ve kahkaha attım.Bir süre sustu.
"İsmin ne ?"
"Lydia,senin ki?"
"Zayn."
"Hımm Zayn Malik." gülümsedim.
"Ne yaşadın?Hadi anlat."
"Hımm.16 yaşında herkesin aşık olduğu kızdım."Beni baştan aşağı süzdü. "Bu halime bakma."Eminim iğrenç bir halim vardı."Benden 1 yaş küçük bir kız kardeşim var ve benimle yaşıt bir kuzenim.Kuzenimle birbirimizden nefret ederdik.Kızkardeşimle de aramız iyi değildi.Onlar kuzenimle abla-kardeş gibiydiler Kuzenimin sevgilisi Jack'ti.Benim sevgilim de Nick.Kuzenime inat Jack'i ayarttım.Ama sevmiyordum.Nick'i de sevmiyordum.Jack ile bir ilişki yaşamaya başladık.Yani ben Nick'i o da Macy 'yi aldattı.Zamanla Jack'le birbirimize aşık olduk.Macy ve Nick bunu bir şekilde öğrendi. Macy intihar etti ama ölmedi.Jack bana Macy'ye dönmek istediğini söyledi ve beni bıraktı.Sonra da bu işte...Ben senin sorunu vcevapladım.Sen de benimkini cevapla.Beni nereye götürüyorsun?"
Sustu ve arabayı çalıştırdı.15 dakika sonra bir rehabilitasyon mwrkezinin önündeydik.Ona sinirle döndüm.
"Tedavi olman lazım."
Kapıyı açmaya çalıştım ama açılmıyordu."Bırak beni pislik herif!" arabadan indi ve beni de indirdi.Sürükleyerek rehabilitasyon merkezine soktu.Orda bir şeyler konuştu.Beni bir odaya götürdüler.Bu arada çığırıyordum.Kolumda bir acı hissettim.Sonrası...Sonrası karanlıktı.