3 buçuk ay sonra hiç beklemediğim bir insanı gördüm.Gözlerime delici bir bakış attı.Zayn'i bir daha göreceğim aklıma gelmezdi.Yeni bir şarkıya başlamam lazımdı Buna odaklanmaya çalışsam da beynimin bir tarafı bana ihanet ederek "Beni tanıdı mı?" sorusuyla meşguldü.En sonunda kendime geldim ve Call Me Maybe söylemeye başladım. Şarkıyı ona bakarak söylemiştim Kendime gelmeye çalışsamda olmuyordu.Yanına gidip 1000$ vermeye karar verdim.Ama yanına gidecek cesaretim yoktu.Bu seferde Ke$ha-Take it off söylemeye başladım.En sonunda dikkatimi salona verdim.Beğenmişlerdi.Şarkıyı bitirdiğimde salonda alkış koptu.Zayn' de alkışlıyordu ve bu hoşuma gitmişti.Katy Perry - Part of me'yi söylemeye başladım.Ceketimi çıkarttım.Daha hızlı söylemeye başladım.Kendimi şarkıya kaptırdım.Bitirdiğimde herkes ayaktaydı.Son şarkı olarak Demi Lovato - Give your heart a break söyledim.Bunu ağlayarak söylemiştim nedenini bilmiyorum.Herkes ayaktaydı,salon yıkılıyordu.Bu beni gülümsetti.Sahneden indim . Zayn'in yanına doğru yürümeye başladım.Ona parasını verecektim.Yanındaki tabureye oturdum.
"Sesin çok güzel."
"Teşekkür ederim."
Ona döndüm.1000$ ı masaya bıraktım.
"Bu neydi?"
"Senden çaldığım para."arkamı döndüm.Tekrar ona baktım ve "Özür dilerim "dedim.Yürümeye başladım.
"Lydia!" İsmimi unutmamıştı.İsmimi söylerken heyecanlanmıştım.
Arkamı döndüm."Efendim Zayn?"dedim.Onun ismini söylerken kalbim çıkacak gibiydi.Ne oluyordu bana ?
"Sen...Sen çok değişmişsin."
Ona doğru bir adım attım."Çok mu etkilendin?"Kırmızı ruj sürdüğüm için mutlu olmuştum.
"Evet."
"Sana o gece demiştim bu halime bakma diye."
Sırıttı.O anda üstüne atlayasım geldi.
"Bana bir teşekkür borçlu değil misin?Tedavi olmuşsun."
"Ne gerek var?Ben tedavi olmak istemiyordum ki.Bence sen bana bir özür borçlusun."
"İyileşmeni sağladığım için mi?Hiç sanmıyorum."
Gülümsedim."Gitmem lazım."dedim.Tam gidecekken kolumdan tuttu."Seni bırakabilirm."
"Olur."sahneden ceketimi aldım.Arabasına gittik.Daha önce bindiğim araba değildi.Magazinciler etrafa doluştu.
"Zayn bey yeni sevgiliniz mi?"
"Yanınızdaki bayan kim?"
"Perrie Edwards'ı aldatıyor musunuz?"
Bu cümle beni kendime getirdi.Demekki bir sevgilisi vardı.İçimde bir şeyler koptu.Gözlerimin dolduğunu hissediyordum.Hayır ağlamamalıydım.Bu olmamalıydı.Zayn bana arabaya bin dedi.Bende dediğini yaptım.O da magazincilere şöyle bir açıklama yaptı.
"Hayır Perrie 'yi aldatmıyorum.Çok mutlu bir ilişkmiz var.Lydia sadece bir arkadaş."
"Zayn bey evlilik düşünüyor musunuz?"
"Tabiki ama daha çok var."gözyaşlarımın gözüme hücum ettiğini hissedebiliyordum.Gözümden bir damla yaş aktı.Elimin tersiyle sildim.Yoksa yine mi aşık oluyordum?
Zayn arabaya bindi."Evin nerede?"tarif ettim.10 dakikalık yolculuğun ardından gelmiştik.
"Burda mı yaşıyorsun?"
"Evet."
"Sen bu kadar zengin misin?"
"Babam iş adamı."
"Kim?"
"Edward Hudson "
"Sen Edward Hudson'ın kızı mısın?"
"Evet."
"Hiç şımarık zengin kızı değilsin."
"Beni tanımdan bu yorumu yapma bence."Arabadan indim.
O da peşimden indi."Nereye?"
"Seni evinin önüne kadar bırakıcam."gözlerimi devirdim. Yürümeye başladım.Kapının önüne geldiğimizde şok geçrdim.Nick'in burada ne işi vardı?
"Lydia."
"Nick!Senin burada ne işin var?"Zayn arkamda hiç sesini çıkarmadan bekliyordu.
"Yeni sevgilin ünlü mü?"
"Ne saçmalıyorsun?"
"Yani diyorum ki onu kiminle aldatıyorsun?"
"Saçmalamayı kes!"
"Macy ve sen beni kandırdınız!"
""2 yıl önce yaşanmış olayları neden bugüne getriyorsun?Macy sevgilisiyle New York'ta mutlu,sende iyisin,peki ya ben?Ben uyuşturucu bağımlısı oldum.Yapmadığım pislik kalmadı.Ben süründüm!Siz mutlu bir hayat yaşarken ben ölüyordum." Evet şimdi gözyaşlarım akmaya başlamıştı.
"Bir şeyi yanlış biliyorsun.Kimse senden sonra mutlu olmadı.Sen kolay yoldan kaçtın.SeKimse sana söylemedi mi Jack neden seni bıraktı diye?Jack seni hasta olduğu için bıraktı.Jack ölüyordu.Senin üzülmemen için Macy ile gitti.Jack sen gittikten 5 ay sonra öldü."
Ne diyordu bu ?Jack ölemezdi!Hayır,bu olamazdı.
"Macy buna dayanamadı New York'a taşındı.Jack senden vazgeçmedi."
"Sus yalan söylüyorsun!"
"Beni kendinle karıştırma!" Dedi ve gitti.
Zayn yanıma geldi."İyi misin?"
"O ölemez! Jack ölemez beni bırakamaz,bunu bana yapamaz!Ölemez!"diye bağırmaya başladım.
"Lydia kendine gel.Lydia!"En son duyduğum sözler bunlardı.Baygınlık tüm vücudumu sardı...