Sese baktığımda 55 yaşlarında yaşlı bir adamdı."Gidin ne yapacaksanız evinizde yapın."Adam sarhoştu.Bir süre bize baktı,baktı gitti.Kahkahalarla gülmeye başladım.Zayn de gülmeye başladı.
"Hani burası bizim gizli yerimizdi.Adam geziyor burada."dedim.
""Hadi sevgilim evimize gidelim."
Gülmeyi kestim ve ona bakmaya başladım.
"Ne oldu?"
"Bana ilk defa sevgilim dedin."
"Sevgilim,sevgilim,sevgilim,sevgilim,sevgilim sana sonsuza kadar sevgilim diyebilirim."dudaklarımı dudaklarına bastırdım."Sevgilim.."dedim ve tekrar omzuna yaslandım.
"Eve gitmeyelim sabaha kadar burda oturalım."dedim.
"Tamam cadım."
Sabaha kadar uyumadık sadece konuştuk.Birbirimizi yıllardır tanıyor gibiydik.
"İlk defa bir kızla oturup sabaha kadar konuştum."dedi.
"Buna inanim mi?"
"Kardeşlerimi saymazsak inan."
"Tamam."
Saat 7'ye geliyordu.
"Hadi artık kalkalım,seni evine bırakayım.'
Ayağa kalktı ve elini uzattı.Elini tutarak kalktım.Arabada hiç konuşmadık.Tam inerken dudaklarını dudaklarımda hissettim.
"Görüşürüz cadım."
"Görüşürüz Mr.Malik."
Arabadan indim.Direk odama çıkıp kendimi yatağa attım.2 dk sonra gözlerim kapandı.Uyandığımda saat 4'e geliyordu.Telefonuma baktım.Mesaj yoktu.Ben mesaj atayım dedim."Ne yapıyorsun?"diye mesaj attım.Cevap gelmedi.Uyuyordu herhalde.Kendimi duşa attım.Duştan çıktığımda hala mesaj yoktu.Bende laptopu alıp film izlemeye karar verdim.Normalde romantik film izlemem ama bu aralar çok izleyesim var.Ama yine de maceralı bir şeyler olsun istedim.'Alacakaranlık' izlemeye karar verdim.Daha önce hiç izlememiştim.Tam başlacaktım ki telefonum çaldı.Heyecanla telefona baktım.
""Yeni uyandım cadım ,sen ?""
"Ben de film izlicektim."
"Hangi film?"
"Alacakaranlık"
"Başlamadıysan seni alim bizim evde izleyelim."
"Çocuklar yok mu?"
"Onlar evde değil,geliyorum bak."
"Tamam."hemen ayağa kalktım.Ne giyecektim şimdi?Pembe dizlerime gelen askılı bir elbise giydim.Altına da beyaz bir sandalet.Saçlarımı at kuyruğu yaptım.O makyaj hazırdım.Telefonum dıt dıt etmeye başladı.Baktığımda "Cadım aşağıdayım seni bekliyorum."yazıyordu.Aşağı indiğimde Vanessa arkadaşıyla oturmuş konuşuyordu."Annemlere söyle geç gelirim,telefonum açık olacak."
"Emredersin."
***********************************
Kapıyı çarpıp çıktım.İşte ordaydı.Arabaya yaslanmış bana sırıtıyordu.Yanına gittim.Bana sarıldı.
"Çok güzel kokuyorsun.Parfüm markan ne?"
"Parfüm kullanmıyorum."
"Hımm o zaman senin kokun çok güzel."
"Şapşal"
Arabaya bindim.O da bana sırıtarak sürücü koltuğuna bindi.
"Bugün Perrie eve geldi."gerildim.gO da gerildiğimi hissetti.
"Bana hesap sordu.Ben de ona seni sevdiğimi ve seninle çıkmaya başladığımızı söyledim."
"İyi."
"Lydia yapma."
"Tamam bir şey yapmıyorum."
Başımı cama yasladım.
"Seni seviyorum."
"İyi."
"Tamam"
O da trip atmaya başladı.Eve gelene kadar konuşmadık.Arabadan inerken "Eviniz çok güzelmiş."dedim.
"Güzeldir." Kendini beğenmiş.Elini uzattı,tutmadım.Önden gitmeye başladı.Şimdi o trip atıyordu ama ben gururmdan el verir miyim? Tabiki hayır. Kapıyı açık bırakıp içeri girdi. Hayvan!!!
Evleri gerçekten güzelmiş.Salona oturdu.Ben de gidip en uzak koltuğa oturdum.Ne o ne de ben konuşuyorduk.Ayağa kalktı,filmi başlattı. Gene en uzak koltuklardaydık.Filmi izlemeye başladık. Lanet olsun! Fazla romantikti.Edward Bella'yı çok seviyordu.Film bitti biz hala öyle oturuyorduk.O da inattı ben de inattım.Konuşmuyorduk.Mutfağa gitti.Ben de saf saf oturuyordum.Sonra mutfaktan bir ses geldi.Mutfağa gittim.Zayn elini kesmişti.Kanıyordu.Koşarak yanına gittim.
"Zayn elin.."
"Tamam ,bir şey yok."
"Nasıl yok?"
Hemen peçete getirdim.Kanaması geçsin diye,daha sonra yara bandıyla sardım.Dudaklarımda bir sıcaklık hissettim. Zayn beni öpüyordu.Ben de onu öpmeye başladım.Ayrılınca gülümsedim.Elimi tuttu ve beni yukarıya çıkarttı.
"Nereye?"
"Odama."
Gerildim.Odaya girdik. Siyahla döşenmişti. Her yer aynayla doluydu.Beni yatağa oturttu.O da yanıma oturdu.Bana sarıldı.
"Seni çok seviyorum Lydia."
"Seni çok seviyorum Zayn." Omzuna başımı koydum.
"Mr. Malik."
"Cadıı..."
Çok fazla romantikleşmiştik.